2017-04-09, 15:56
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RolfPeterAndersson
Jag mår fan illa. Vad i helvete är det som händer? Vad fan ska vi göra för att få ett stopp på den här jävla galenskapen????
Ropa som richard " Häftig o få vara en del av detta " ? Själv spyr jag på skiten, stå o gotta sig i självduktighet..sörj istället o visa värdighet utan att släpa upp iranska rappare på scen..man spyr.
Citera
2017-04-09, 15:56
Medlem
Kritik mot manifestationen skall enkom riktas mot arrangörerna. Jag tror att de flesta personer på plats struntar högaktningsfullt i vem som pratar eller vilken musiker som spelar. De flesta som är på plats hedrar offren.

Ted Gärdestad - Sol Vind och Vatten, hade fått mig att fälla några tårar.
Citera
2017-04-09, 15:57
Medlem
Vem var negern som pratade om Syrien?
Citera
2017-04-09, 15:57
Bannlyst
Fredagen terrorhandling i Stockholm är det värsta som hänt Stockholm sedan anhängare till Vänsterpartiet Kommunisterna gick in på västtyska ambassaden och mördade kvinnor och barn.

Muslimer och marxister är något vi måste rensa samhället på. Det var kommunister som låg bakom Riksdagshusen i Berlin på 30 talet, därav kunde nazisterna få den totala makten.

Men manifestationen på plattan verkan vara mycket white only.
Senast redigerad av 53280 2017-04-09 kl. 16:06.
Citera
2017-04-09, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Vad fan har allas lika värde med terrorattentatet att gör?
Så blir det när man rabblar floskler och inte tänkt på vad det EGENTLIGEN betyder.
Undrar vad de drabbade och deras anhöriga anser om "allas lika värde"?
Citera
2017-04-09, 15:59
Medlem
Har det framkommit hur många som deltar? Pratas om tiotusentals men ser snarare ut som ett tusental?
Citera
2017-04-09, 15:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vaff...
Så blir det när man rabblar floskler och inte tänkt på vad det EGENTLIGEN betyder.
Undrar vad de drabbade och deras anhöriga anser om "allas lika värde"?
Mm muslimen som körde lastbilen är lika mycket värd som alla offer
Citera
2017-04-09, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Ropa som richard " Häftig o få vara en del av detta " ? Själv spyr jag på skiten, stå o gotta sig i självduktighet..sörj istället o visa värdighet utan att släpa upp iranska rappare på scen..man spyr.

Borde inte de flesta önska att de SLUPPIT vara en del av detta..? Eller tänker jag fel nu igen?
Citera
2017-04-09, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonym-nolla
Vem var negern som pratade om Syrien?

Jaouli ”Finess” Jakofely.
Citera
Medlem
Tarstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frank-Castle
Hej, jag är enig att detta kändes som tillfälle att visa upp sig och noll respekt för de drabbade av dådet.

Jag vill inflika att jag tyckte sången var usel av bl.a. Sarah Dawn, en aning falsk och skar sig. Någon mer som kände det?

Det räcker med att se de första minuterna, när den där snubben står och pratar om sig själv, och hur Sverige ska fortsätta vara öppet.
Politiskt direkt kan man konstatera. Vidrig manifestation, och en sammanfattning av hur rapporteringen gått till.
Citera
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalfRunar
Borde inte de flesta önska att de SLUPPIT vara en del av detta..? Eller tänker jag fel nu igen?
Du tänker rätt nu men få vågar stå upp så här dagarna efter o faktiskt ta avstånd från we shall over come firandet ARRANGERAT av muslimer, för muslimer, med muslimer.
Citera
2017-04-09, 16:04
Medlem
OvissFramtids avatar
Stockholmarna såg inte särskilt roade ut. Pinsamt när "Finess" försökte få med publiken...Skämskudden på. Kändes inte direkt som att man hedrade några offer eller spred värme med usel rapmusik som man inte förstod/hörde ett skit av. Kändes som att artisterna tog tillfället i akt att synas.

Det kunde inte ha varit ett mer passande läge att sjunga nationalsången och hylla Sverige, men det sket man i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in