Citat:
Jag tror inte Trump har gått i en fälla. Han och hans administration vet mycket väl om att det är osannolikt att Assad gjort detta, men det finns större krafter bakom som trycker på det narrativet. Det finns många inflytelserika neocons med makt i USA som vill få bort Assad. Precis som Saddam och Gadaffi. Instabilitet o krig i hela Mellanöstern gynnar många globalistiska aktörer på olika sätt.
Trump gav till slut med sig av påtryckningarna och beordrade bombanfallen. Som tack för hjälpen kommer Trump förmodligen belönas med stöd senare i någon annan het politisk fråga där han saknar stöd idag. Det är så politik fungerar. Storpolitiken är psykopaternas sandlåda.
Jag skrev redan för ett år sedan att man bör vara skeptisk till Trump. Han är lite för bra för att vara sann. Jag var orolig för att han skulle bli ännu en sionistisk marionettdocka i slutändan. Och nu är vi här.
Trump gav till slut med sig av påtryckningarna och beordrade bombanfallen. Som tack för hjälpen kommer Trump förmodligen belönas med stöd senare i någon annan het politisk fråga där han saknar stöd idag. Det är så politik fungerar. Storpolitiken är psykopaternas sandlåda.
Jag skrev redan för ett år sedan att man bör vara skeptisk till Trump. Han är lite för bra för att vara sann. Jag var orolig för att han skulle bli ännu en sionistisk marionettdocka i slutändan. Och nu är vi här.
Förklara exakt vilka andra med ett flygvapen som har kunnat genomföra gasattacken bortsett från Ryssarna och Assad, Svaret är ingen, det är bara Assad och Ryssarna som har ett flygvapen.
Det står utom tvivel att Assad ligger bakom, och han bekämpar alla som bekämpar IS, man måste lyfta bort Assad för att överhuvudtaget kunna bekämpa IS.
Ni är som förintelseförnekare, det finns inget annat flygvapen i området än Assads och detta har USA insett efter de undersökningar underrättelsetjänsten gjort, du vet inte vad som förekommer bakom kulisserna, USA har rapportörer inifrån Assads regim och de har redan alla nödvändiga bevis, det är därför Trump kan skjuta iväg luftvärnsrobotar.