Citat:
Ursprungligen postat av
NisseD
Connecta dots?
Du hittade ju på själv att han i blå t-shirten dödat tolvåringen. Jag har visat att du har exakt noll bevis för detta.
Och nu byter du ämne för nästa konspirationsteori. Är det kobstigt att man tröttnar på tramset?
Visa hur det är bevisat att han dödade 12-åringen tack. Om du vill ha någon trovärdighet kvar.
Nisse, nisse nisse, jag månar on din trovärdighet, (jag har fan kämpat!) och försökte förklara och kolla Corbett Report länken så kommer du förstå. Det är ingen hemlighet, mörkläggning delvis men du ser ju BBC artikeln tom.
Sen att du inte kopplar Mahmoud Raslan - visst, hoppa över honom då, de är fortfarande svin som hugger huvudet av barn, och har stöd från USA, och media, Så kallade ”Moderata Rebeller”
Han höll inte i kniven, tror han fotade. Men du missar ju hela poängen.
al Zinki högg huvudet av en 12 årig palestinsk pojke. De fick fortsatt stöd av USA och MSM i Väst.
Viewer Discretion is Adviced
https://youtu.be/kr1YTS-4Hzs
..byter ämne till nästa konspirationsteori..
Det är inga teorier, de är fakta, och som jag skrev, detta är ett fall, men de finns oändligt många fler.
Jag försöker få dig att inse vad de är för sjuka människor du stödjer, eftersom bevakningen hos CNN etc är så dålig så lär du ju ha missat det.
(och jag menar inte låta dryg men den kommentaren)
Citat:
Ursprungligen postat av
humanlife
Intressant analys från Haaretz angående Israels försök häromdagen att förhandla bort ”iranska styrkor” från sin gräns. Lavrov svarade att ”iranska styrkor” är inbjudna av syriska myndigheter och har därför legitim närvaro i Syrien. (Till skillnad mot Israel och USA-koalitionen)
Haaretz missnöje med denna ordning är härligt att se!
read more:
https://www.haaretz.com/israel-news/1.823314
De sjuka jävlarna bryter mot alla internationella lagar.
Men ja, de är härligt att se deras missnöje.
Netanyahu är psykopat, och med drills de kör i Jordan Valley och förbereder för krig så kommer Sionistiska Regimen att attackera Syrien, de är hög risk för det iaf.
Netanyahu at Talks With Shoigu: Israel Will Never Allow Iran's Bases in Syria (Sputnik News)