Ahaaaa det missade jag! Bra iakttagelse! Men han blev då inte beviljad trots att han hade jobb. Undra varför det blev avslag. Är det offentliga uppgifter?
Svårt att säga, men man kan ju inte få permanent uppehållstillstånd i Sverige bara för att man har jobb här. Sedan anses väl inte Uzbekistan som något krigsdrabbat land ur Sveriges perspektiv.
Det kryllar av papperslösa som arbetar i Svenska bolag. Har själv anmält ett flertal som arbetar i byggbranchen. Både hos polis & migrationsverket, migrationsveket säger sig inte ha resurser att följa upp, polisen inte intresserade hänvisar till migrationsverket!
Det är ju bedrövligt om det är så. Ännu ett av många bevis på att våran ekonomi & system inte fungerar för fem öre.
Någon som vet när han slutade där? Arbetsgivare är skyldiga att hålla sig uppdaterade vad gäller arbetstillstånd så om det är ett seriöst företag borde det vara ett tag sedan. Eller har han arbetat svart?
Ja, han får avtjäna straffet här. Att vi skulle ha utlämningsavtal med Uzbekistan håller jag som föga sannolikt. Däremot lär han bli utvisad när han suttit av straffet.
Eftersom Uzbekistan blivit anklagade för tortyr så lär inte den humanitära stormakten låta en terrorist sitta fängslad där
Ja, han får avtjäna straffet här. Att vi skulle ha utlämningsavtal med Uzbekistan håller jag som föga sannolikt. Däremot lär han bli utvisad när han suttit av straffet.
Han har ju redan ett utvisningsbeslut, hur bra gick det?
Inte en jävla aning om vilka som sitter i 21:an, mer än att det är ett riksvapen i entren, men hela detta område är ju olika departement till höger och vänster, jag sprang på han precis före jul när jag skulle handla underlägg av den där konstnären som håller till i hörnet som säljer till alla turister.
Finansdept. alltså Finansminister Magdalena Anderssons kontor och stab.
Inte en jävla aning om vilka som sitter i 21:an, mer än att det är ett riksvapen i entren, men hela detta område är ju olika departement till höger och vänster, jag sprang på han precis före jul när jag skulle handla underlägg av den där konstnären som håller till i hörnet som säljer till alla turister.
Någon annan här skriver finansdepartementet.
Han har alltså (ännu obekräftade uppgifter) jobbat svart på finansdepartement med falskt legitimation (?) senaste närtid. Han kunde alltså röra sig bland ministrar och tjänstemän.
Tänk vad han skulle kunna ha gjort.
Vilken soppa för SÄPO.
Senast redigerad av batteridrift 2017-04-09 kl. 14:17.