Japp, två gånger.
Första gången var i Turkiet, hade varit ute och ätit gott på kvällen tillsammans med mina polare. Jag tog en omväg till hotellet utan polarna för att få lite extra kvällsluft. Bad move. Efter en 20 minuter fick jag en jävla magknip. Började känna mig lite småpruttig, men ville inte släppa ut något, visste vad som kunde hända. Ökade takten för att hitta en vettig toa. Det började göra ont i anus, och tanken på att släppa ut en brakare var nu riktigt lockande. Hittade ett riktigt skabbställe som jag var tvungen att gå in på. Vandrade ner mot toaletterna med en enorm smärta i anus. När jag väl kom ner stod det att toaletterna var ur funktion. Fick en större panik och traskade ut igen. Försökte stoppa anus men det ville sig inte riktigt. Vid det här laget var korvarna halvvägs ut.
Tog ett snabbt beslut:
Spring till en buske.
För att inte skita ner mig totalt började jag springa. Då släppte ringmuskeln. Det lät som fan i anus och massor av brun, kletig vätska rann ner för benen. Fick panik och rusade bara tillbaks till hotellet med nerbajsade byxor. Jag slår vad om att folk såg det, då det var rätt synligt.
Andra gången var på landstället.
Jag var och badade på stranden, när jag kände hur jag plötsligt blev bajsnödig. Jag hade varit lite lös i magen dagen innan, antagligen var det förklaringen till missödet.
Jag vankade ner till min handduk och gick hemåt. Det var en bit hem, och anus ville inte som jag. Halvvägs hem började det trycka på rejält. Jag vankade som en onykter pingvin längs vägkanten. Trycket blev värre för varje minut, snart skulle ringmuskeln ge upp. Nu var jag rätt nära, men på vägen kom grannen. Jag försökte räta upp mig och se normal ut. Självklart skulle hon stoppa mig och börja prata. Jag ville inte verka oartig, så jag stod kvar. Vi pratade nog bara i fem minuter, men det kändes som en timme. Det gjorde riktigt ont i anus nu. Nu var det bara 50 meter kvar, och jag beslutade att ringmuskeln klarade av att jag sprang till dörren. Som tur var gick det bra, och jag lyckades plocka upp nycklarna utan större smärtor. Sedan kom attacken. När jag fått upp nycklarna och skulle låsa upp, vek sig benen under mig av trycket från anus. Jag var tvungen att sätta mig på huk och stoppa in foten i anus för att hålla skiten inne. Efter en stund lyckades jag ställa mig upp. Jag öppnade dörren, sprang snabbare än en gepard med skorna på fram till toadörren. Tog tag i handtaget, benen vek sig. För att undvika total nerbajsning var jag tvungen att sätta in foten i anus igen. Efter attacken kastade jag upp dörren och försökte springa fram till toan. Nej för fan, sa anus då. Skiten rann med full fart ner för benen, och på några sekunder hade jag tömt hela tarmen och sprutlackerat hela toagolvet.
Hoppas ni hade kul när ni läste detta!