Flashback bygger pepparkakshus!
2016-02-12, 04:09
Medlem
Nej, däremot så har jag vid ett fåtal tillfällen plötsligt blivit oerhört skitnödig och varit tvungen att hålla mig i flera minuter.
Det här brukar oftast hända ett par dagar efter att jag har ätit riktigt stark chili, detta verkar sätta ordentlig fart på tarmaktiviteten.
Citera
2016-02-16, 17:41
Medlem
Jag har haft väldigt tur och har därför aldrig öppnat portarna utanför hemmet, men nära, ja, det har man varit ett flertal gånger. Som den gången när jag gick på gymnasiet. Jag hade precis avslutat en lektion, likaså alla andra klasser. Så likt gnuerna i Lejonkungen kom de galloperandes för att njuta av de 20 minuter rast vi fick. Jag hade känt redan under lektionen att min mage bubblade, men eftersom att jag var under den här tiden i mitt liv oerhört blyg att bajsa utanför hemmet, särkskilt i toalettbås med räddslan av att hela skolan ska samlas utanför dörren och lyssna. Jag kanske är paranoid, men känns det inte som att det finns en inbyggd högtalare på varje offentlig toalett (samt i hemmet hos nära och kära)?

Så istället för att möta räddslan bestämmer jag mig för att traska hemåt. En tur som i vanliga fall tar 10 minuter, men med en arg mage nynnandes på en melodi som jag svär var the Jaws theme, så tog det mig något snabbare den här gången, för jag visste vilket öde låg och väntade. Ett öde som är både fuktigare, mörkare och betydligt mer skrämmande än en haj.

Med huset nu bara ett stenkast så sker det som inte får hända. Jag ser min kära granne som är så hemskt trevlig komma gåendes mot mig, och jag inser att vi kommer mötas inom 10 sekunder. Även fast det är en av de bästa grannar jag någonsin haft, så blev jag snabbt tvungen att komma på en bortförklaringen för att inte stanna och behöva prata i några minuter. Orden som rann ur mig var något i stilen med att jag hade glömt en viktig bok och var tvungen att skynda mig tillbaka till skolan. Efter det så känner jag någon viskar i mitt öra, "jag vill också ut" och då önskade jag att grannen skulle förstå vad som höll på att hända. Jag behövde bajsa och jag skulle verkligen behövt stöd.

Jag hann i alla fall hem och väl på plats på toaletten så kunde jag äntligen andas ut, tyvärr så fanns det ingen champagne, men det sprutades ändå, och efter denna incidenten så fick jag tillräckligt med mod för att utföra mina behov i skolan.

-----

Då min mage kan vara ganska känslig så har det ofta hänt när jag varit på resandes fot. En gång var jag tvungen att hålla mig i cirka 1 timme i en fullproppad van i Ryssland då jag var för rädd för att be föraren att stanna, eller att be föraren att stanna var väl egentligen inga problem, men att bajsa vid sidan av bussen utan papper. Det var det som var skrämmande. Tidig morgon med en frukost som bestod av kaffe och persikor utan ett möte med toaletten, så var det mitt egna fel att jag satt mig själv i den här situationen, skit också. Som tur var klarade jag mig även den här gången, dock så var kalsongerna blöta av svett från en timmes knipande.

-----
Det har även hänt en hel del när jag rest i Asien. Senaste gången var ganska så nyligen när jag satt fast i trafikkö i Bangkok. Det värsta i den här situationen var att jag satt ihoptryckt som en sill då vi satt 4 stycken personer i baksätet på en taxi. Detta slutade med att taxin fick stanna och släppa av mig så att jag fick gå som världens snabbaste pingvin till närmaste affär och fråga efter en toalett. Problemet här var dock att personalen inte förstod vad jag menade så jag var tvungen att peka på arslet samtidigt som de såg paniken i mina ögon. Sedan följde jag efter en kort tjej som uppenbarligen inte tog min situation seriöst, utan gick väldigt sakta medans min krampande mage började sjunga på Coming Home av Skylar Grey. Jag svarar istället med en snabb omkörning då jag såg wc-skylten. Jag klarade mig även den här gången, men det var extremt pinsamt, men efter att ha knipigt igen i ungefär 40 minuter så bekymrade det mig inte för 5 öre.

Jag har som tur är aldrig fått jackpot i vuxen ålder än, men jag antar att olyckor händer och att det kanske bara är en tidsfråga. Jag kan inget annat göra än att känna empati för er andra!
Jag hoppas verkligen att ni hinner nästa gång!
Citera
2016-03-18, 16:16
Medlem
Japp, två gånger.

Första gången var i Turkiet, hade varit ute och ätit gott på kvällen tillsammans med mina polare. Jag tog en omväg till hotellet utan polarna för att få lite extra kvällsluft. Bad move. Efter en 20 minuter fick jag en jävla magknip. Började känna mig lite småpruttig, men ville inte släppa ut något, visste vad som kunde hända. Ökade takten för att hitta en vettig toa. Det började göra ont i anus, och tanken på att släppa ut en brakare var nu riktigt lockande. Hittade ett riktigt skabbställe som jag var tvungen att gå in på. Vandrade ner mot toaletterna med en enorm smärta i anus. När jag väl kom ner stod det att toaletterna var ur funktion. Fick en större panik och traskade ut igen. Försökte stoppa anus men det ville sig inte riktigt. Vid det här laget var korvarna halvvägs ut.
Tog ett snabbt beslut:
Spring till en buske.
För att inte skita ner mig totalt började jag springa. Då släppte ringmuskeln. Det lät som fan i anus och massor av brun, kletig vätska rann ner för benen. Fick panik och rusade bara tillbaks till hotellet med nerbajsade byxor. Jag slår vad om att folk såg det, då det var rätt synligt.

Andra gången var på landstället.

Jag var och badade på stranden, när jag kände hur jag plötsligt blev bajsnödig. Jag hade varit lite lös i magen dagen innan, antagligen var det förklaringen till missödet.
Jag vankade ner till min handduk och gick hemåt. Det var en bit hem, och anus ville inte som jag. Halvvägs hem började det trycka på rejält. Jag vankade som en onykter pingvin längs vägkanten. Trycket blev värre för varje minut, snart skulle ringmuskeln ge upp. Nu var jag rätt nära, men på vägen kom grannen. Jag försökte räta upp mig och se normal ut. Självklart skulle hon stoppa mig och börja prata. Jag ville inte verka oartig, så jag stod kvar. Vi pratade nog bara i fem minuter, men det kändes som en timme. Det gjorde riktigt ont i anus nu. Nu var det bara 50 meter kvar, och jag beslutade att ringmuskeln klarade av att jag sprang till dörren. Som tur var gick det bra, och jag lyckades plocka upp nycklarna utan större smärtor. Sedan kom attacken. När jag fått upp nycklarna och skulle låsa upp, vek sig benen under mig av trycket från anus. Jag var tvungen att sätta mig på huk och stoppa in foten i anus för att hålla skiten inne. Efter en stund lyckades jag ställa mig upp. Jag öppnade dörren, sprang snabbare än en gepard med skorna på fram till toadörren. Tog tag i handtaget, benen vek sig. För att undvika total nerbajsning var jag tvungen att sätta in foten i anus igen. Efter attacken kastade jag upp dörren och försökte springa fram till toan. Nej för fan, sa anus då. Skiten rann med full fart ner för benen, och på några sekunder hade jag tömt hela tarmen och sprutlackerat hela toagolvet.

Hoppas ni hade kul när ni läste detta!
Citera
2016-03-18, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nohopegirl34
Japp, två gånger.

Första gången var i Turkiet, hade varit ute och ätit gott på kvällen tillsammans med mina polare. Jag tog en omväg till hotellet utan polarna för att få lite extra kvällsluft. Bad move. Efter en 20 minuter fick jag en jävla magknip. Började känna mig lite småpruttig, men ville inte släppa ut något, visste vad som kunde hända. Ökade takten för att hitta en vettig toa. Det började göra ont i anus, och tanken på att släppa ut en brakare var nu riktigt lockande. Hittade ett riktigt skabbställe som jag var tvungen att gå in på. Vandrade ner mot toaletterna med en enorm smärta i anus. När jag väl kom ner stod det att toaletterna var ur funktion. Fick en större panik och traskade ut igen. Försökte stoppa anus men det ville sig inte riktigt. Vid det här laget var korvarna halvvägs ut.
Tog ett snabbt beslut:
Spring till en buske.
För att inte skita ner mig totalt började jag springa. Då släppte ringmuskeln. Det lät som fan i anus och massor av brun, kletig vätska rann ner för benen. Fick panik och rusade bara tillbaks till hotellet med nerbajsade byxor. Jag slår vad om att folk såg det, då det var rätt synligt.

Andra gången var på landstället.

Jag var och badade på stranden, när jag kände hur jag plötsligt blev bajsnödig. Jag hade varit lite lös i magen dagen innan, antagligen var det förklaringen till missödet.
Jag vankade ner till min handduk och gick hemåt. Det var en bit hem, och anus ville inte som jag. Halvvägs hem började det trycka på rejält. Jag vankade som en onykter pingvin längs vägkanten. Trycket blev värre för varje minut, snart skulle ringmuskeln ge upp. Nu var jag rätt nära, men på vägen kom grannen. Jag försökte räta upp mig och se normal ut. Självklart skulle hon stoppa mig och börja prata. Jag ville inte verka oartig, så jag stod kvar. Vi pratade nog bara i fem minuter, men det kändes som en timme. Det gjorde riktigt ont i anus nu. Nu var det bara 50 meter kvar, och jag beslutade att ringmuskeln klarade av att jag sprang till dörren. Som tur var gick det bra, och jag lyckades plocka upp nycklarna utan större smärtor. Sedan kom attacken. När jag fått upp nycklarna och skulle låsa upp, vek sig benen under mig av trycket från anus. Jag var tvungen att sätta mig på huk och stoppa in foten i anus för att hålla skiten inne. Efter en stund lyckades jag ställa mig upp. Jag öppnade dörren, sprang snabbare än en gepard med skorna på fram till toadörren. Tog tag i handtaget, benen vek sig. För att undvika total nerbajsning var jag tvungen att sätta in foten i anus igen. Efter attacken kastade jag upp dörren och försökte springa fram till toan. Nej för fan, sa anus då. Skiten rann med full fart ner för benen, och på några sekunder hade jag tömt hela tarmen och sprutlackerat hela toagolvet.

Hoppas ni hade kul när ni läste detta!

Hur fan får man in foten i anus?
Citera
2016-03-19, 16:11
Medlem
Har aldrig skitit ner mig i vuxenålder faktiskt men varit extremt nära...

Däremot så gav jag en polare en flaska laxoberal så han sket ner sig på E6an ner mot Göteborg
Citera
2016-03-19, 16:14
Medlem
Peace and love festivalen nått av de första åren, sådär bakfull och jävlig i magen som man bara blir efter 5 dagar med en kost som till 95% bestått av nått märkligt hemgjort vin man köpt i stora dunkar av nån lokalbo.

Tror jag slängde kalsongerna i ett träd men kan missminna mig på den punkten.
Citera
2016-03-20, 14:19
Bannlyst
Då finns D Pants

https://www.youtube.com/watch?v=dEwjogp4wIo
Citera
2016-03-20, 18:37
Medlem
När jag gick i gymnasiet så bajsa jag bara på skolan en gång så jag gick alltid hem bajsnödig. Som tur var det bara 5 minuters promenad, men jag har lärt mig sen dess att faktiskt hålla mig oavsett avstånd till närmsta toalett. Men det finns undantag också. Det finns gånger man gått och sen insett att man inte kommer klara av att hålla sig och man tror man har bajsat på sig och man kommer hem och inte har.

Men vad jag kan komma på har det hänt en gång.
Citera
2016-05-03, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapopulos
Jag har tyvärr haft oturen att erfara det här och det är något som jag sent kommer att glömma. Det var på den gamla goda tiden då jag fortfarande bodde hos mina föräldrar och jag satt vid datorn i mitt rum och dunkade DJ Splash på högsta volym i hörlurarna. En helt vanlig kväll med andra ord.
Men helt plötsligt plötsligt, som en blixt från klar himmel, blir jag akut skitnödig och min spontana reaktion är givetvis att skynda mot dasset. Till min stora fasa insåg jag dock snart att rörelser var en omöjlighet utan att det skulle sippra ut i kalsongerna. Katastrofen var ett faktum.

I brist på alternativ slöt jag helt sonika ögonen och lät det oundvikliga ske där jag satt i min stackars skrivbordsstol. När sedan processen väl var genomförd och jag öppnade ögonen för att med svansen mellan bena (bokstavligt talat) ta mig till toaletten ser jag dock något som fick mig att bli helt iskall i kroppen. På bordet framför mig stod nämligen plötsligt en bricka med ostmackor och ett glas Oboy.

Fick du inspiration från denna? :P

Citat:
Ursprungligen postat av Tashoku
Det var när jag var 16 år och kollade på porr på datorn med hörlurar på, jag blundade och runkade och när jag var klar öppnade jag ögonen och såg att det stod en tallrik ostmackor på skrivbordet....

Morsan hade burit in frukost medans jag runkat
Citera
2016-05-03, 10:00
Medlem
Carl Serungs avatar
Obs! Allt under en matsked är en fis!
Citera
2016-05-03, 14:42
Medlem
Haijdars avatar
Ja, efter att jag fiskat mig själv har det hänt några gånger, men mest att jag småläcker lite då och då
Citera
2016-07-16, 21:39
Medlem
Tack som fan Flashback för denna tråd

Man mellan 25 - 30 som haft sina stunder i livet gällande tarmen. Varit ett par gånger det varit riktigt nära, men denna sommaren slår allt.

Först var jag nära på att skita på mig efter att ha ätit en glass under jobbets lunchrast. Bara lämnade min jobbpartner som såg bra snopen ut innan jag kom tillbaka 5 hektiska minuter senare från toaletten. I det läget kände jag att jag hade max 3 minuter innan jag skulle sprutlackera hela jävla arbetsbyxorna. Klarade mig dock genom att göra en fuling.

IDAG!!!!!

Idag hände det som inte får hända. Hade ätit en jävla brakmåltid med släkten och gått en sväng efteråt. Fick möjligheten att gå på toa men gav upp chansen för en äldre dam i släkten för att vara "gentleman". Hade ca 20 minuter hem och kände att helvete vad det slår på.

Efter ca 15 minuter måste jag stanna och typ vänta in att bajsen går "tillbaka" i tarmen ett par gånger och känner hur det bubblar och lever jävel. Jag kommer äntligen förbi en relativ "safe zone" i form av att det är en skog bredvid där jag bor. Lägger en sekund på att tänka "jo jag borde nog gå in dit", men samtidigt är det inte långt kvar hem, kanske 200 meter. Jag befinner mig mellan skogen och huset, ca 100 meter mellan de båda, men jag bor på 3e våningen. Känner att "fan nu klarar jag inte det här!!!"

Går mot skogen, inte många meter dit och får gå en äkta banan-i-röven gång. Sen bara kommer det. Det gick inte att hejda och jag känner hur ett par bajsplurpar slinker ur. När jag väl nästan hoppar in i en fet jävla buske känner jag att det börjar trycka på som fan. Drar ner byxan, men 85% hamnar i kallingarna och resten bara dryper i jeansen.

Ända jag tänker är - jaha... nu får man väl "deal with the situation".

Gör en snabb manöver: skor av, byxor av, kalsonger av, byxor på, skor på. Kalsongerna lämnas till sitt öde och ligger där än med brun jävla kladdkaka på sig. Sen går jag hem. De ca 100 jävla meterna. Har bajsplurpar (jävla rännskita) på olika ställen på byxan och även till och med nederdelen av tjocktröjan.

Möter ingen i trapphuset och på väg upp i hissen - thank fucking God! In i duschen och ta en rape shower med kläderna på golvet och spola bort det mesta av skiten. In med allt i tvättmaskinen innan kärringen kommer hem.

Nu sitter jag här vid datorn, maskinen - med trippel dos tvättmedel - håller på och tuggar och sveper ett fjärde glas vin.

Fy fan vilken jävla upplevelse i en vuxen mans liv.

Trots att ingen märkte känns det ungefär som att bli påkommen av sin farmor med att tokrunka till 4 negrer som DPar en blond vit tjej.
Senast redigerad av inboxaren 2016-07-16 kl. 21:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in