2017-04-09, 08:07
Medlem
Det blev en MOTM Ben Arfa ändå, trots att Di Maria fick en MOTM samma vecka. Den har nog många väntat på! https://www.futbin.com/17/player/18265/Ben%20Arfa

Märkligt att han fick -1 i pace ändå...

Angående bronsbänk så har jag märkt noll skillnad. Kör hellre full bänk med alla olika alternativ som kan tänkas komma till hands, om jag nu inte varvar mellan mina två lag.

Söker också efter investeringar. Inte riktigt haft ork att sätta min in i FUT Birthday-korten så kanske gått miste om lite där. Är nöjd med mina två lag nu och sitter på 1,5m att använda till investeringar nu. Krängde av nästan allt jag hade av IF och högre ratade kort igår innan Birthday tog slut.

Kanske lite sent att gå in för Bundesliga. Men de högt ratade korten kanske är värda att köpa ändå. Sålde tex Lahm för 36k i veckan, nere på 25k nu. Låg väl runt 20 innan alla SBCs. Kanske avvakta lite till efter helgen.
Citera
2017-04-09, 10:07
Medlem
Grahnen jag hade tråkigt och gjorde en 41212-2 imorse om du blir trött på ditt gamla och vill prova nytt. Ser ju stabilt ut som tusan.
https://www.futbin.com/17/squad/2978226

Kan byta PL spelarna mot Iborra,Nzonzi,Varane om man hellre kör dem.
Citera
2017-04-09, 10:38
Medlem
Raxies avatar
Appropå ingenting så borde, om EA fortsätter att köra på guldspelare som rewards i Leauge-SBC:erna, det vara såhär in på slutet:

Nästa gång blir det tyska ligan och australienska, schweiziska eller österrikes. (Colombias som bubblare, men han som vann skytteligan har bytt lag som jag förstått det - kan ha fel här och isf så ska den klart vara med i mixen)

Gången efter det så blir det dom två det inte blev tillsammans med tyska.

Min gissning (eftersom dom verkar ha hoppat runt massor i världen också) är

Tyska & Australienska nu strax efter Lukakus MOTM tar slut.
Österrikes & Schweiziska i samband med TOTS (och efter nästa POTM).

https://fifaforums.easports.com/en/discussion/234690/is-there-a-list-of-all-possible-league-sbcs
Senast redigerad av Raxie 2017-04-09 kl. 10:48.
Citera
2017-04-09, 12:48
Medlem
Fut-birthday Abate kortet värt pengarna för de statsen??
Spelar med vanliga kortet florenzi, men är sugen på att uppgradera mig där på högerbacken..
.
Vad tycker ni??
Citera
2017-04-09, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grobar01
Spelar med vanliga kortet florenzi, men är sugen på att uppgradera mig där på högerbacken..
.
Vad tycker ni??
Kör du Serie A så är det bästa och billigaste alternativet Peres på HB. Många pros som kör med honom också i WL
Citera
2017-04-09, 15:48
Medlem
Funkar Ronaldo bra på 7 kemi? Nån som testat?
Citera
2017-04-09, 17:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Grobar01
.
Vad tycker ni??

Testade precis 3 matcher. Inte riktigt min spelare och går tillbaka till Dani Alves.. Abate gick bort sig ofta.
Citera
2017-04-09, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Det blev en MOTM Ben Arfa ändå, trots att Di Maria fick en MOTM samma vecka. Den har nog många väntat på! https://www.futbin.com/17/player/18265/Ben%20Arfa

Märkligt att han fick -1 i pace ändå...

Angående bronsbänk så har jag märkt noll skillnad. Kör hellre full bänk med alla olika alternativ som kan tänkas komma till hands, om jag nu inte varvar mellan mina två lag.

Söker också efter investeringar. Inte riktigt haft ork att sätta min in i FUT Birthday-korten så kanske gått miste om lite där. Är nöjd med mina två lag nu och sitter på 1,5m att använda till investeringar nu. Krängde av nästan allt jag hade av IF och högre ratade kort igår innan Birthday tog slut.

Kanske lite sent att gå in för Bundesliga. Men de högt ratade korten kanske är värda att köpa ändå. Sålde tex Lahm för 36k i veckan, nere på 25k nu. Låg väl runt 20 innan alla SBCs. Kanske avvakta lite till efter helgen.

inte så konstigt att han fick -1 i pace..de räknar MOTM mot hans 83 kort inte hans 84...tyvärr..
Citera
2017-04-09, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katt93
Testade precis 3 matcher. Inte riktigt min spelare och går tillbaka till Dani Alves.. Abate gick bort sig ofta.

Aa okej, vad för dani alves kort kör du?
Har kollat lite på honom med, men kan inte bestämma mig
Citera
2017-04-09, 17:44
Medlem
Jag har över 1000 spelare vill sälja alla som är värda något nu så jag kan spendera coinsen på lite spelare till min spelande trupp, orkar dock inte gå genom spelare för spelare. Hur fasiken gör ni?

Bara några månader kvar så jag vill spendera alla coins på lite dyra och roliga spelare nu än veckan innan fifa 18 släpps.
Citera
2017-04-09, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejnej
Jag har över 1000 spelare vill sälja alla som är värda något nu så jag kan spendera coinsen på lite spelare till min spelande trupp, orkar dock inte gå genom spelare för spelare. Hur fasiken gör ni?

Bara några månader kvar så jag vill spendera alla coins på lite dyra och roliga spelare nu än veckan innan fifa 18 släpps.

hade nog inte orkat leta igenom utan bara listat o sett vad jag får..visst kanske inte får ut max men orka lägga den enorma tid för att kolla värden
Citera
2017-04-09, 18:26
Medlem
Raxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejnej

Synca klubben via Futwiz. Inte perfekt, men ger lite hjälp iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in