2017-04-08, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imastrangerhere
Önskar kanske är fel ord, men det kommer bli kontentan av SD:s politik.

"Sverige och svenskarnas sak" om man läser mellan raderna får jag det till att du hellre ser folk gasas ihjäl än att Sverige hjälper till nu när få andra länder verkar vilja det.Fräscht!

Gasa ihjäl, gosse du har läst en gammal, mycket gammal bok.
Citera
2017-04-08, 14:10
Medlem
Bennermanns avatar
SD ökar med 5% i övrigt kvarstår den svenska flatheten som är överlagt allt.
Kärleksmanifestationer och antirasistiska fackeltåg att vänta.

Media kommer vara floskcentraler dygnet runt i flera dagar tills att naiva Svensson "förstår" att man måste betala mer i skatt och öppna våra hjärtan (rövhål) ännu mera, så arber och negrer kan fortsätta förpesta vårt land till oigenkännlighet.
Citera
2017-04-08, 14:10
Medlem
lossnuss avatar
Det positiva med det här är all ångest pk-isterna känner
Citera
2017-04-08, 14:14
Medlem
Imastrangerheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necris
Du vet mycket väl att i dagens samhälle så är det 7-klövern som står för bokbålen. Kolla bara hur Tino Sanandajis bok blivit hanterad av bibliotek som är för politiskt styrda. Järnrör? Sist jag kollade så var det en blatte som slog ihjäl en pojke och en gammal gumma på än äng. Kulsprutor? De flesta är väl från balkanflyktingar. Judeskämt? Som om inte varenda svensk som lever idag har berättat, eller hört, åtminstone ett roligt skämt om judar.

Vet inte vad du ville ha sagt, men det du nog inte själv heller. Härligt att se hur du håller med om allt jag skrev eftersom du inte bemöter det på något vis alls.

Kulsprutor ja http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21386442.ab

Det är sådana här personer du vill ha i Sveriges riksdag? Att du inte förstår att detta patrask inte ska ha något som helst inflytande är ju ett lika stort problem som Oscar Sjöstedts människosyn.
Citera
2017-04-08, 14:18
Medlem
ticktackss avatar
Citat:
Önskar kanske är fel ord, men det kommer bli kontentan av SD:s politik.

"Sverige och svenskarnas sak" om man läser mellan raderna får jag det till att du hellre ser folk gasas ihjäl än att Sverige hjälper till nu när få andra länder verkar vilja det.Fräscht!

Nej, ditt tankesätt är inte "fräscht" på något sätt. Allt du gör är att lägga ord i andras munnar och hitta på saker som inte finns. Att önska minskad invandring, som jag gör betyder inte att jag vill att någon ska gasas. Att du drar sådana paralleller säger mer om dig än mig.

Edit. Du svarade aldrig på min fråga: Varför det som sker i Mellanöstern alltid ska vara Sveriges och Svenskarnas sak?
Senast redigerad av ticktacks 2017-04-08 kl. 14:24.
Citera
2017-04-08, 14:19
Medlem
Kulturmammas avatar
Det var en klok man som en gang sade att Islam ar det storsta hotet mot Europa.
De goda (las sjalvgoda) svagbegavade skrattade hogt och talade formyndande om stoveltramp och Nazism.

Man kan hoppas att de goda nagon gang kommer fa ta ansvar for sitt prat och sina handlingar.
Citera
2017-04-08, 14:24
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lossnus
Det positiva med det här är all ångest pk-isterna känner
Man kan ju hoppas att PK-apostlarna tänker: "Vad har vi ställt till med?"

och:

"Det kanske inte var någon bra idé att försöka blanda svenskarna med ökenrövare."
Citera
2017-04-08, 14:26
Medlem
Necriss avatar
Citat:
Kulsprutor ja http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21386442.ab

Det är sådana här personer du vill ha i Sveriges riksdag? Att du inte förstår att detta patrask inte ska ha något som helst inflytande är ju ett lika stort problem som Oscar Sjöstedts människosyn.

Så du hade en chans att bemöta det jag skrev efter jag påpekat att du misslyckats och du väljer igen att hålla med mig?

MSM och resten av samhället gjorde det omöjligt för "normala" personer att offentligt vara SD:are innan 2015. Majoriteten av de som är kommunpolitiker eller riksdagsmän är folk som inte hade så mycket att förlora eller folk som är väldigt drivna och inte bryr sig om så mycket annat.

Det är inte dessa människor jag ville ha till mina politiker. De gör ett bra jobb och de håller med mig, men de är inte alltid så lyckade. Det var du och media som ville ha dem när ni hanterade SD som ni gjorde.

Nästa val kommer inte vara samma sak, nu är SD:s åsikter standar i de flesta partier och man blir inte längre lika utfryst som SD:are då alla insett att det var de som hade rätt hela tiden.
Citera
2017-04-08, 14:27
Medlem
Imastrangerheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ticktacks
Nej, ditt tankesätt är inte "fräscht" på något sätt. Allt du gör är att lägga ord i andras munnar och hitta på saker som inte finns. Att önska minskad invandring, som jag gör betyder inte att jag vill att någon ska gasas. Att du drar sådana paralleller säger mer om dig än mig.

Möjligt att du inte vill att någon gasas ihjäl men det blir ju kontentan när folk inte har någonstans att fly.

https://www.svtplay.se/video/12966984/ett-rop-fran-syrien/dokument-utifran-ett-rop-fran-syrien-ett-rop-fran-syrien

Ta dig en titt på filmen i länktipset, kan kanske få dig att fundera över dina värderingar.
Citera
2017-04-08, 14:29
Medlem
Finans.killens avatar
Det har redan börjat, jag föreslog ett Muslimförbud i Europa och blev kallad rasist.

Folk kommer aldrig vakna, inte ens när vårt folk ligger döda på gatorna.
Citera
2017-04-08, 14:29
Medlem
pinger99s avatar
Kan tänka mig att alliansen arbetar för fullt med nya metoder för att sälja till allmänheten att man måste ta in ytterligare horder av aggressiva araber och deras familjer.

Sådana här "incidenter" är bara farthinder, men utgör inget hot mot etablissemanget i längden.
Citera
2017-04-08, 14:31
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Ni som hoppas att folket vaknar av detta kommer bli besvikna. Var själv ute och gick här i mitt område som är fullt med röd grön rosa fittor och alla lever på precis som vanligt. Sitter och fikar skrattar och har kul. Som att det inget speciellt hände igår. Och nu börjar dem dessutom förbereda sina sedvanliga "kärleksmanifestationer" för att sprida kärlek efter dådet. Dessa människor är totalt förlorade. Liksom detta land.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in