2017-04-08, 01:16
Medlem
2mass avatar
Sjuklövern kommer inte ändra sig nånting. SD kommer få kanske 5% nya väljare. Säg att dom får 35% i nästa val, då har sjuklövern fortfarande 65...
Med andra ord kommer ingenting förändras.
Citera
2017-04-08, 01:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Mr
Börjar du hämdattackera muslimer då vinner muslimerna, då visar de att deras attentat var en rätt handling.

Vi måste handla civiliserat för det är då muslimerna förlorar, vi ska inte bli rädda, för det är det som är syftet med en sådan attack.
Vi ger dom ett finger genom att säga fuck terrorism och går ut och handlar, gå på bio, konserter precis som vanligt i morgon.

IS vinner om vi stänger gränser, om vi börjar visitera varenda muslim, det IS vill är att vi svenskar ska se snett på muslimer.

Vi ska se snett på Islamism, vi ska straffa de skyldiga, men vi ska inte visa rädsla.

"IS vinner om vi stänger gränser".
Det kanske de gör, men framförallt vinner VI på det.
Citera
2017-04-08, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Mr
Börjar du hämdattackera muslimer då vinner muslimerna, då visar de att deras attentat var en rätt handling.

Vi måste handla civiliserat för det är då muslimerna förlorar, vi ska inte bli rädda, för det är det som är syftet med en sådan attack.
Vi ger dom ett finger genom att säga fuck terrorism och går ut och handlar, gå på bio, konserter precis som vanligt i morgon.

IS vinner om vi stänger gränser, om vi börjar visitera varenda muslim, det IS vill är att vi svenskar ska se snett på muslimer.

Vi ska se snett på Islamism, vi ska straffa de skyldiga, men vi ska inte visa rädsla.

Där har du fel för de är som barn som testar gränserna och när de märker att det inte finns några så går de bara längre och längre. Vi måste tala om för dem att de har passerat gränsen på det enda sätt som de förstår.
Citera
2017-04-08, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Sjuklövern kommer inte ändra sig nånting. SD kommer få kanske 5% nya väljare. Säg att dom får 35% i nästa val, då har sjuklövern fortfarande 65...
Med andra ord kommer ingenting förändras.
Haha! SD kommer inte ens få hälften av 35% i nästa val.
Citera
2017-04-08, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungensGrabbar
Jo, det kan ligga någonting i detta. Urspårningen började imo med 80- och 90- talisterna som nu sitter i regering, myndigheter och syns i tv, gärna med programvärden Alice!

Du borde givetvis redan dragit, eller för den delen talat ut om vad du tycker om den rådande situationen till alla de människor du möter irl.

Jag själv är inte längre medborgare i Svea rike, och jag berättar mer än gärna vad jag tycker om den sittande regeringen (och Alfons pappa också) när jag diskuterar med folk!

Stäng av fotbollen m8, och sprid hellre ordet om situationen som råder i det förtappade landet med utrymme och rättigheter för alla utom de som är födda där! FY FAN säger jag bara! TVI!

Är ju bara att titta på Facebook och se vilka kommentarer som genererar mest likes, jag förmodar ju att det är #jagärhär pöbeln men jag vill ju spy varje gång.
Citera
2017-04-08, 01:23
Medlem
Centauris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Haha! SD kommer inte ens få hälften av 35% i nästa val.

Alla undersökningar - som dessutom underskattar SDs riktiga väljarstöd - visar att du har FEL.
Citera
2017-04-08, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Jag har kommit med flera argument men du verkar ju ignorera SDs landsförräderi som de flesta andra SD stackare. OM inte SD spridit fake news och ljugit sig blå om Sverige skulle dagens illdåd troligen inte ha skett.
Missförstå mig rätt, SD motsvarar ungefär 75% av det värsta jag kan tänka mig från ett parti, men du, måste ha en jäkligt vrickad världsbild. Dagens händelseutveckling är 100% ett resultat av den politik som förts i Sverige de senaste 5 åren, med den inblandning i konflikter utanför landet, och det utanförskap den icke fungerande integrationspolitiken alstrat. Något som SD inte överhuvudtaget varit en del av, eftersom alla partier helt vägrat ha med dem att göra fram tills helt nyligen. Så att försöka klandra dem för det här, är ett sällsynt misslyckat drag.

Jag skriver det här mot bättre vetande, eftersom jag misstänker att du är ett troll, och jag inte tänker lägga ner mer tid på dig efter det här...
Citera
2017-04-08, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centauri
Alla undersökningar - som dessutom underskattar SDs riktiga väljarstöd - visar att du har FEL.
Vi får väl se. Tänk på att det kommer finnas två intressantare partier till som kommer slåss om väljarna vid nästa val. Troligtvis ett med avhoppat SD-folk och ett lite bredare och mer sansat.
Citera
2017-04-08, 01:29
Bannlyst
På kort sikt bli de hårdare... Men Sverige bruka dalta med terrorister, Olof Palme vågade inte ens avrätta Vänsterpartstierna som begick terrordåd på Tyska ambassaden 1975 utan man utvisade dem till Tyskland och se hur förstört Sverige har blivit sedan 911, muslimsmutsen har eskalerat i det Svenska samhället sedan 911.
Citera
2017-04-08, 01:30
Medlem
Bland de etniskt nordiska medborgarna är det en försvinnande liten del som är galna och onda nog att utföra massmord. Det är Breivik och några mycket sällsynta exempel till de senaste 15-20 åren vilket torde utgöra 0,0000001 promille eller nåt sånt utav den etniskt nordiska befolkningen. Men bland folk som kommer från MENA tycks det fan i mig vara en skrämmande stor andel som inte bara i tysthet stöder terror och massmord på oskyldiga, utan också är beredda att utföra dåden.

Det hjälper därför föga om så 80-90% eller mer av flyktingvågen till Sverige utgörs av goda fredliga människor när det i samma flyktingvåg följer med tusentals potentiella terrorister och massmördare, ett slags "MENA-Breivikare" en masse, som utgör ett mycket verkligt och tydligt hot mot tryggheten i Sverige. Kort sagt, MENA-invandringen måste stoppas för att rädda Sveriges framtid, och det enda parti som på allvar vill göra detta är SD. Därför spelar det ingen roll hur usla företrädare SD må ha (enligt massmedia och sjuklövern) och hur inkompetenta de må vara i andra frågor - det finns inget annat alternativ att rösta på!
Citera
2017-04-08, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -=Mr_B=-
Missförstå mig rätt, SD motsvarar ungefär 75% av det värsta jag kan tänka mig från ett parti, men du, måste ha en jäkligt vrickad världsbild. Dagens händelseutveckling är 100% ett resultat av den politik som förts i Sverige de senaste 5 åren, med den inblandning i konflikter utanför landet, och det utanförskap den icke fungerande integrationspolitiken alstrat. Något som SD inte överhuvudtaget varit en del av, eftersom alla partier helt vägrat ha med dem att göra fram tills helt nyligen. Så att försöka klandra dem för det här, är ett sällsynt misslyckat drag.
Inte alls eller tror du verkligen att det är en slump att denna attack kommer så nära på Trumps av SD missledda kommentarer om Sverige?
Citera
2017-04-08, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiggestSnoozer
Bland de etniskt nordiska medborgarna är det en försvinnande liten del som är galna och onda nog att utföra massmord. Det är Breivik och några mycket sällsynta exempel till de senaste 15-20 åren vilket torde utgöra 0,0000001 promille eller nåt sånt utav den etniskt nordiska befolkningen.
Matte var inte din starka sida i skolan va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in