Citat:
Ursprungligen postat av
Mr-Mr
Vi ger dom ett finger genom att säga fuck terrorism och går ut och handlar, gå på bio, konserter precis som vanligt i morgon.
Jag ska gå som vanligt till whatever imorgon, men inte för att säga fuck you till terrorister, för terroristen vill väl ha mig där att döda så många som möjligt.
Du bara hittar på vad terroristen vill, hittar på från tomt luft. Vad de vill egentligen är väl allt från 42 jungfrun i himmeln till ren hämnd begär mot vad som än kan förknippas med "Väst". Sluta hitta på vad terrorister vill. Jag har hört terrorister hålla deras tal innan dåd och aldrig kommer det upp att de vill attackera "öppenhet" och "tolerans" och annat påhittat flum.
Citat:
IS vinner om vi stänger gränser, om vi börjar visitera varenda muslim, det IS vill är att vi svenskar ska se snett på muslimer.
Varför det? Har IS alltså vunnit i Polen och Ungern utan att ens utföra attentat?
Herregud så idiotisk resonemang. IS vinner ifall vi inte tillåter de där 300 ISIS krigarna att komma hit och få sjukvård. IS vinner ifall vi avslutar islamiseringen av Sverige.
Jo just det. Då vinner mnsann ISIS, dagen då vi slutar förvandla Malmö till mini-Bagdad (försent) så vinner ISIS.
Låter som ganska förvirrande Orwelliansk tankesätt människor som du snöat in er på.