2017-04-08, 00:26
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Kolla här, musslorna vill bara en sak, att hela världen skall lyda under deras "kalifat" och att alla i hela världen skall vifta med röven i vädret för peddo-Muhammed. Terrordåd i Väst har ingen mening bortom att skapa rädsla för Muslimen så när ISIS når Europas kust kommer batikhäxorna manngrannt klä sig i burka och Södermalmshipstersarna kommer allihop att vråla "Allan Snackbar!" och bära kaftan.

Vad vi borde göra är att slänga ut musslor och annat löske, upprätthålla gränserna och satsa på militären. ISIS är ett gäng fanatiker med stenåldersutrustning, de kan bara vinna om Svennebanan är för rädd för att ställa sig på Öresundsbron med maskingevär
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stigvandrare
De är inga nötter om de gör det med flit och är medvetna om vad de gör, då är de smarta och går enligt det äckliga schemat.
Smarta??? SD är nog det minst smarta partiet i världen någonsin.
Citera
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Mr
Vi ger dom ett finger genom att säga fuck terrorism och går ut och handlar, gå på bio, konserter precis som vanligt i morgon.

Jag ska gå som vanligt till whatever imorgon, men inte för att säga fuck you till terrorister, för terroristen vill väl ha mig där att döda så många som möjligt.

Du bara hittar på vad terroristen vill, hittar på från tomt luft. Vad de vill egentligen är väl allt från 42 jungfrun i himmeln till ren hämnd begär mot vad som än kan förknippas med "Väst". Sluta hitta på vad terrorister vill. Jag har hört terrorister hålla deras tal innan dåd och aldrig kommer det upp att de vill attackera "öppenhet" och "tolerans" och annat påhittat flum.

Citat:

IS vinner om vi stänger gränser, om vi börjar visitera varenda muslim, det IS vill är att vi svenskar ska se snett på muslimer.

Varför det? Har IS alltså vunnit i Polen och Ungern utan att ens utföra attentat?

Herregud så idiotisk resonemang. IS vinner ifall vi inte tillåter de där 300 ISIS krigarna att komma hit och få sjukvård. IS vinner ifall vi avslutar islamiseringen av Sverige.

Jo just det. Då vinner mnsann ISIS, dagen då vi slutar förvandla Malmö till mini-Bagdad (försent) så vinner ISIS.

Låter som ganska förvirrande Orwelliansk tankesätt människor som du snöat in er på.
Citera
2017-04-08, 00:29
Medlem
KungensGrabbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Förstår att sanningen gör ont men ni i SD måste ju tamefan vara både blinda döva och stumma om ni inte fattar kopplingen.
Du har inte kommit med ett enda konkret argument, du flummar runt med uttryck som "svans" "skit" "lögner" och"fake news" (du glömde järnrören) och försöker göra det smutsigt att inte ha samma åsikt som du. Kom med sakliga inspel i diskussionen iställlet, för i helvete!!!
Citera
2017-04-08, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungensGrabbar
Du har inte kommit med ett enda konkret argument, du flummar runt med uttryck som "svans" "skit" "lögner" och"fake news" (du glömde järnrören) och försöker göra det smutsigt att inte ha samma åsikt som du. Kom med sakliga inspel i diskussionen iställlet, för i helvete!!!

Nibiru2011 är bara vilsen, ignorera han bara.
Citera
Medlem
emotion-lotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Enligt min mening är orsaken till terrordådet med största sannolikhet att Sverige skickar stridande förband till de muslimska länderna Afganistan och Irak. Svenska medier har tvingat regeringen till detta.

Om vi inte deltagit i dessa idiotiska krig, hade terrorattacken sannolikt inte skett. Men att hoppas på en ändring där är nog att hoppas på för mycket.

Du letar efter logiska ursäkter för terrorismen, men detta är en handling som stämmer med vad koranen har för budskap och mål dvs att hela jorden styrs av islam.
Citera
Medlem
StigAllans avatar
Vi ska titta snett på muslimer för vår egna säkerhet!
Vi skiter i muslimer!
Muslimer har inte i Europa att göra!
Dra åt helvete muslimer av alla sorter!
Citera
2017-04-08, 00:31
Medlem
Tjoflos avatar
Ser att folk börjat sätta upp svenska flaggan i sin facebook profilbild, det är väl det enda de kommer göra. Främst alla våra dumma kvinnor i landet. Sen ska alla tycka synd om de som drabbats och helst på något sätt känna sig delaktig i förlusten, för att sedan gå vidare i livet lika blåsta som vanligt.
Citera
2017-04-08, 00:32
Medlem
Gontars avatar
"De är inga nötter om de gör det med flit och är medvetna om vad de gör, då är de smarta och går enligt det äckliga schemat."
Kan du utveckla hur det äckliga schemat skulle vara sämre än dagens?
Citera
2017-04-08, 00:33
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergsturk
Nej, absolut inte. Budskapet kommer vara "ondskan kan aldrig stoppa godheten". De är sektmedlemmar och motgångar är bara prövningar av tron.

Det är självfallet så sekten själv ser på det; deras pseudoreligiösa perspektiv påverkas inte.

Jag undrade över, om massinvandringsevangelisterna möjligen skulle göra en taktisk anpassning och dämpa sig lite *just nu*. De är trots allt förmodligen medvetna om, att Svensson/väljarna inte anser, att terrordåd bara är prövningar i tron.
Citera
2017-04-08, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorm Den Gamle
Känns som den rimligaste analysen här. Tvivlar starkt på att SD kommer att explodera om det nu visar sig att det är ett islamistdåd, utan vi kommer snarare att se en mer realistisk linje från S och M. Förhoppningsvis kan det göra det svensk politiska klimatet mer normalt och tvinga ut de värsta mångkulturdårarna i periferin. Det är ju knappast längre särskilt kontroversiellt att ifrågasätta helt utebliven assimilering - till och med svensk medias älskling Mutti Merkel har ju faktiskt börjat tala om en "Leitkultur", där värdlandets kultur har klart företräde inom vissa områden.

Jag har idag varit på en filmfestival och folk i kulturvärlden i en mindre ort är helt på de hårdare tagens sida sedan två år tillbaka, många som för två år sedan var jävligt naiva är inte lika naiva eftersom de läst på bättre, de ser kopplingar bättre och framför allt rasiststämplar de inte SD lika friskt utan ser det som en demokratisk förlust att SD stängs ute på det sätt de gör sedan får man säga vad man vill om SD och tycka vad man vill, men de verkar inom ett demokratiskt system och folk som är 60+ inom kultursfären på min ort resonerar så numera.

Jag har faktiskt inte hört en enda PK:klysha i stil med det Anders Lindberg kan vräka ur sig idag, utan vad folk faktiskt säger och tycker är att vi har en katastrofal integration och ett katastrofalt agernade mot hemvändande IS krigare.

Jag är säker på att S kommer ta i med hårdhandskarna och börja stifta lagar som gör det möjligt att straffa IS krigare oavsett om de varit där eller är på väg att åka.

En ny samordnare som kan något om terrorism kommer att tillsättas, och förhoppningsvis kommer Elliasson få avgå.

Det här PK Anders Lindberg tugget dog på Drottninggatan idag det är helt garanterat.
Citera
2017-04-08, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gontar
"De är inga nötter om de gör det med flit och är medvetna om vad de gör, då är de smarta och går enligt det äckliga schemat."
Kan du utveckla hur det äckliga schemat skulle vara sämre än dagens?

Jag skulle kunna utveckla det, men det är otroligt svårt och komplext att förklara bara sådär om du inte heller redan är insatt.

Får man rekommendera en dokumentär till herrn kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in