Citat:
Ursprungligen postat av
NS_14
Stalltipset är inte ett dugg.
Vi som är övertygade om att fortsätta den nuvarande linjen med att utrota svenskarna i vårt eget land är fel, eller de som menar att socialcuckservatism är rätt väg att gå, kommer att fortsätta att hålla i våra positioner. Medan vi talar håller #jagärhärpacket på med att sprida hjärtan och defaitism på sociala medier för att kyla stämningarna och få allt att återgå till "buisness as usual" (dvs folkutbyte och mer terrorism) igen så ingen förändring där heller.
Det som möjligtvis förändras i marginalerna är den fåra opolitiska som sannolikt svänger till partier som SD och liknande. Vi rutinerade visste alla att det skulle ske, aktivt fattade beslut (av ansvariga kallade "oföränderliga") har lett oss till den här punkten och nu har det skett. Övertygade behöver inte övertygas mer. Övertygade som inget lärt sig kommer inte heller nu lära sig något. Ragnarök närmar sig.
Ja jag håller med. Några fler röster till SD eventuellt. Men inom kort tid kommer alla ha glömt detta.
Jag kollade lite på SVTs liverapportering (jag skäms) och något jag slogs av var hur alla var fullständigt överens om att vi ska acceptera detta och fortsätta som vanligt. Plötsligt har terrorattacker blivit som bilolyckor i Europa. Något som är tragiskt, men något man får acceptera. Enligt mig helt jävla sjukt. Ta bort islam och allt detta mänskliga exkrement vi släppt in så lovar jag att vi inte kommer få se en enda attack till. Utöver det finns ju mängder av andra åtgärder man kan införa. Exempelvis att inte låta personer med giltiga pass stanna en enda sekund till i Sverige och att ge långa fängelsestraff till de som hjälper dem att uppehålla sig här. Att ta bort medborgarskapet på alla terrorister som åkt till Syrien etc.
En sak till, det känns hemskt att skriva, men den här attacken var för liten. Om det dött fler kanske opinionen hade svängt mer. Men det är faktiskt ändå tveksamt. Vi lever trots allt i världens mest självhatande, feminina, nedtryckta, pinsamma land.
Citat:
Ursprungligen postat av
mahuang
Mona Sahlin ville ge gräddfil, jobb bostad och körkort till återvändande terroriter, men dessa terrorister har gjort dåd i Sverige mot svenskar, som är mindre värda än övrigt folk på jorden. Alltså borde hennes förslag vara högbetalda jobb, lyxbostäder och körkort inklusive lyxbil?
Inklusive lastbil kanske?