2017-04-07, 19:34
Medlem
Mona Sahlin ville ge gräddfil, jobb bostad och körkort till återvändande terroriter, men dessa terrorister har gjort dåd i Sverige mot svenskar, som är mindre värda än övrigt folk på jorden. Alltså borde hennes förslag vara högbetalda jobb, lyxbostäder och körkort inklusive lyxbil?
Citera
2017-04-07, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NS_14
Stalltipset är inte ett dugg.

Vi som är övertygade om att fortsätta den nuvarande linjen med att utrota svenskarna i vårt eget land är fel, eller de som menar att socialcuckservatism är rätt väg att gå, kommer att fortsätta att hålla i våra positioner. Medan vi talar håller #jagärhärpacket på med att sprida hjärtan och defaitism på sociala medier för att kyla stämningarna och få allt att återgå till "buisness as usual" (dvs folkutbyte och mer terrorism) igen så ingen förändring där heller.

Det som möjligtvis förändras i marginalerna är den fåra opolitiska som sannolikt svänger till partier som SD och liknande. Vi rutinerade visste alla att det skulle ske, aktivt fattade beslut (av ansvariga kallade "oföränderliga") har lett oss till den här punkten och nu har det skett. Övertygade behöver inte övertygas mer. Övertygade som inget lärt sig kommer inte heller nu lära sig något. Ragnarök närmar sig.

Ja jag håller med. Några fler röster till SD eventuellt. Men inom kort tid kommer alla ha glömt detta.
Jag kollade lite på SVTs liverapportering (jag skäms) och något jag slogs av var hur alla var fullständigt överens om att vi ska acceptera detta och fortsätta som vanligt. Plötsligt har terrorattacker blivit som bilolyckor i Europa. Något som är tragiskt, men något man får acceptera. Enligt mig helt jävla sjukt. Ta bort islam och allt detta mänskliga exkrement vi släppt in så lovar jag att vi inte kommer få se en enda attack till. Utöver det finns ju mängder av andra åtgärder man kan införa. Exempelvis att inte låta personer med giltiga pass stanna en enda sekund till i Sverige och att ge långa fängelsestraff till de som hjälper dem att uppehålla sig här. Att ta bort medborgarskapet på alla terrorister som åkt till Syrien etc.

En sak till, det känns hemskt att skriva, men den här attacken var för liten. Om det dött fler kanske opinionen hade svängt mer. Men det är faktiskt ändå tveksamt. Vi lever trots allt i världens mest självhatande, feminina, nedtryckta, pinsamma land.

Citat:
Ursprungligen postat av mahuang
Mona Sahlin ville ge gräddfil, jobb bostad och körkort till återvändande terroriter, men dessa terrorister har gjort dåd i Sverige mot svenskar, som är mindre värda än övrigt folk på jorden. Alltså borde hennes förslag vara högbetalda jobb, lyxbostäder och körkort inklusive lyxbil?

Inklusive lastbil kanske?
Senast redigerad av HitlersAnus 2017-04-07 kl. 19:39.
Citera
2017-04-07, 19:37
Medlem
Wounderingtwos avatar
Inte ett skit kommer att förändras.

Mitt Facebookflöde har sedan händelsen överrösts av kommentarer som "Det är såhär det blir när ett land fylls av extrema SD:are", "Glöm nu inte att ni inte ska dra alla muslimer över en kant", "Nu måste vi visa omvärlden att vi för alltid kommer att välkomna människor med öppna armar"..

Aldrig förr har jag sållat bort så många bekanta bland mina Facebookvänner.

Citera
2017-04-07, 19:39
Medlem
Studsbolls avatar
Tyvärr kommer inte mycket att förändras. Minns IkeaNegern som mördade två svenskar. Just nu är folk upprörda men snart tycker de att multikultisamhället är lika bra som tidigare. SD kan dock räkna med en viss ökning, men den hade kommit ändå; folk som är medvetna vet redan hur läget i Sverige är och behöver inte islamistterror för att bli övertygade.
Citera
2017-04-07, 19:39
Medlem
Sweden .. "run over" in central Stockholm and the weighting of a terrorist operation

Kommer ni att vakna upp, nej. Nu kommer Svenskarna att säga att inte alla muslimer är dåliga.

Jag håller med, inte alla dåliga, men ÄR ISLAM dålig. Vakna upp!.

Jag ska citera en kommentar av en Muslimer på länken ovan OBS inte alla kommentarer är dåliga:

Citat:
1- دولة شذوذ جنسي واخلاقي
عبيدان (زائر)
الجمعة 11 رجب 1438هـ - 7 أبريل 2017م KSA 19:23 - GMT 16:23
لن ترضى عنك اليهود والنصارى حتى تتبع ملتهم. يقولون ان السويد تدعم فلسطين والمسلمين ولكن بداخلهم عنصريون فلن يرضوا عنا حتى نتبع ملتهم. والسويديون اباحيون يكثر فيهم الشذوذ الجنسي ولا يعرفون رابط الاسرة كالحيوانات في الغابة
1. A state of sexual and moral anomalies
عبيدان (Guest)
Friday, April 11, 1438 - April 7, 2017
The Jews and the Christians will not accept you until you follow their religion. They say that Sweden supports Palestine and Muslims, but within their hearts are racists, they will not accept us until we follow their religion. The Swedes are prostitutes have a lot of homosexuality and do not know the connection of the family they are like the animals in the forest

Hoppas att ni förstår att det är en Ideologi och inte personer.
Citera
2017-04-07, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wounderingtwo
Inte ett skit kommer att förändras.

Mitt Facebookflöde har sedan händelsen överrösts av kommentarer som "Det är såhär det blir när ett land fylls av extrema SD:are", "Glöm nu inte att ni inte ska dra alla muslimer över en kant", "Nu måste vi visa omvärlden att vi för alltid kommer att välkomna människor med öppna armar"..

Aldrig förr har jag sållat bort så många bekanta bland mina Facebookvänner.

Dessa människor må ha dessa åsikter pga deras omgivning, tillgång till fel information, osv, men det spelar ingen roll. Det går helt enkelt inte att acceptera sådan galenskap när nationen är döende. Dessa människor är fienden.
Citera
2017-04-07, 19:40
Medlem
Fanimej på tiden det händer nåt här i Sverige också. Förmodlingen precis detta som krävs för att väcka den naive och dumme svensken. Tycker inte ett dugg synd om oss. 87% har röstat för detta.
Citera
2017-04-07, 19:41
Medlem
De kommer kräva ökad invandring för att hatet och terrorn inte ska få vinna.
Citera
2017-04-07, 19:43
Medlem
von_Ss avatar
Lite mer än alla andra terrorattacker som sker varje dag skulle jag tro, men inte mycket.

Breivik kommer som vanligt tas upp som en ursäkt att rasister är de värsta terroristerna i norden och jag kommer till slut flytta upp på ett berg utan internet och slippa denna vidriga debatt.
Citera
2017-04-07, 19:48
Medlem
Rudges avatar
Jag undrar hur det kommer påverka Lets dance?
Utgår ett avsnitt så fördröjs ju finaldagen och hela planeringen är sabbad!
Någon som vet?
Citera
2017-04-07, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Tyvärr kommer inte mycket att förändras. Minns IkeaNegern som mördade två svenskar. Just nu är folk upprörda men snart tycker de att multikultisamhället är lika bra som tidigare. SD kan dock räkna med en viss ökning, men den hade kommit ändå; folk som är medvetna vet redan hur läget i Sverige är och behöver inte islamistterror för att bli övertygade.
Efter negerdådet strax innan, de mördade av ljungsbro-negern är jag helt likgiltig. Ljungsbro neger dådet var fruktansvärt, allt efter reagerar jag inte ens åt.
Citera
2017-04-07, 19:50
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
SVT kl 19:45
"Det är Européer bakom terrordåden".

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem