2017-04-07, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wounderingtwo
Inte ett skit kommer att förändras.

Mitt Facebookflöde har sedan händelsen överrösts av kommentarer som "Det är såhär det blir när ett land fylls av extrema SD:are", "Glöm nu inte att ni inte ska dra alla muslimer över en kant", "Nu måste vi visa omvärlden att vi för alltid kommer att välkomna människor med öppna armar"..

Aldrig förr har jag sållat bort så många bekanta bland mina Facebookvänner.

Ja, ditt "facebook"flöde är nog på rätt sida.
Sedan vet jag inte när dina gelikar vill växa upp? Ska du förändra politiken pga en tönt som kört in i väggen? Visst, gjorde han illa folk men frågan är hur sådant skulle gynna några förutom SD? Förresten måste det röra sig om "jävligt" organiserad gäng som kapar "lastbilar" med risk att åka fast på vägen.. riktiga fiender Sverige tycks ha!!
Citera
2017-04-07, 19:52
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Fanimej på tiden det händer nåt här i Sverige också. Förmodlingen precis detta som krävs för att väcka den naive och dumme svensken. Tycker inte ett dugg synd om oss. 87% har röstat för detta.
En död kan inte väckas.
Citera
2017-04-07, 19:55
Medlem
Streckkods avatar
Glöm inte Fi! och deras joller om "dubbelbestraffning" om man utvisar
någon efter fullgjort fängelsestraff!

Den tankevurpan lanserades i veckan!

Dess mörkhyade afrikanska tales-flåhabba resonerade som så att
"svenskar ju inte utvisas efter begågna brott".

Fi! vill verkligen ha kvar sina afghanska våldtäktsmän kvar i landet.

Med deras retorik ska man inte utvisa lastbilsföraren!!!

Sprid ordet och diskutera saken med alla så kallade feminister!

Citera
2017-04-07, 20:03
Medlem
Hursomhelstings avatar
Ja vi får väl se vad det är för några som ligger bakom.
Tragiskt och oväntat. Sista landet faktiskt har jag tänkt då ingen kackar i eget bo, vi har gett och ger support till det mesta, rörelser kommer hit och etablerar sig härifrån Sverige jag tror ta mig fan alla snedseglare under snart 200år har vistats i Sverige under perioder av sitt liv, en viss garanti kan man tänka.
Citera
2017-04-07, 20:29
Medlem
Ett fenomen jag har noterat och känns som typiskt vårt samhälle är hur alla [feminister]*och andra godhetsknarkare vägrar använda facebooks sverigeflagga över profilbilden trots att dom konsekvent har använt andra länders flaggor vid tidigare situationer.

Varför använder man andra länders flaggor men inte våran? För mig är det självklart att använda den erbjudna sverigeflaggan.
Citera
2017-04-07, 20:42
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YF-PR
Varför använder man andra länders flaggor men inte våran? För mig är det självklart att använda den erbjudna sverigeflaggan.

Viljan till självspäkelse är enorm inom svensken. Det är faktiskt ett nationellt särdrag.

Självförnekelse är den högsta formen av självförverkligande för svensken. Det är en enorm längtan efter att bli älskad, en nationellt dålig självkänsla.
Citera
2017-04-07, 20:45
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Hur kommer detta nu påverka det svenska samhället och den svenska politiken? Kommer de vanliga svensson som röstat Mp c fi S V att påverkas med deras synsätt? Hur kommer detta påverka Sverigedemokraterna samt svensk nationalism? Hur kan Löven hantera detta? Ja många saker att diskutera, men hur tror ni detta kommer påverka samhället och politiken?
Förhoppningsvis inte ett skit.
Citera
2017-04-07, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Ja vi får väl se vad det är för några som ligger bakom.
Tragiskt och oväntat. Sista landet faktiskt har jag tänkt då ingen kackar i eget bo, vi har gett och ger support till det mesta, rörelser kommer hit och etablerar sig härifrån Sverige jag tror ta mig fan alla snedseglare under snart 200år har vistats i Sverige under perioder av sitt liv, en viss garanti kan man tänka.

Är det en desperat flykting med avvisningsbeslut på sig tror jag att resultatet blir flyktinamnesti, borttaget försörjningskrav för anhöriga samt borttagna gränskontroller...
Citera
2017-04-07, 20:48
Medlem
Chics avatar
Fler kommer att våga prata öppet om problemen och etablissemanget kommer att få det svårare att censurera och få fram den skildring de vill att vi ska se.

Detta kommer nog i sin tur ge SD en hel del nya röster och medlemmar.

Det är väldigt hemskt att säga så här, men det positiva i det negativa är att vi har större chans att stoppa samhällsutvecklingen efter detta hemska dåd. Alla ni som endast knutit näven i fickan hittills får kanske lite mod att säga och agera mer öppet.
Senast redigerad av Chic 2017-04-07 kl. 20:50.
Citera
2017-04-07, 20:52
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YF-PR
Ett fenomen jag har noterat och känns som typiskt vårt samhälle är hur alla [feminister]*och andra godhetsknarkare vägrar använda facebooks sverigeflagga över profilbilden trots att dom konsekvent har använt andra länders flaggor vid tidigare situationer.

Kanske för att det är nationalister som ställer till med all skit. Arabiska, Svenska, Norska, Tjetjenska, Olika F.D. Jugoslaviska Nationalister o.s.v......m.m. e.t.c.
Citera
2017-04-07, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arvid-Kriklund
Kanske för att det är nationalister som ställer till med all skit. Arabiska, Svenska, Norska, Tjetjenska, Olika F.D. Jugoslaviska Nationalister o.s.v......m.m. e.t.c.

Hoppsan, så det är inte religiösa fanatiker som ställer till det som fan?
Citera
2017-04-07, 21:07
Medlem
Media kommer passa på att gå all in med att vi ska öppna upp mer och släpp in mer, för att göra tvärtom vore att gå terroristerna till mötes, att stänga till är nämligen precis vad DE vill att vi ska göra. Enligt media alltså.

En stor mängd stockholmare kommer dessutom att gå på det. -Jaså, vill "dom" att vi ska stänga gränserna? Nä då jävlar ska vi öppna dem!

-Vi böjer oss inte, vi ska släppa in så många att att de inte tror det är sant. Så tuffa är vi. Det kommer att lära dom en läxa minsann.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in