Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-05, 01:41
Avstängd
ibutus avatar
Jag vill skaffa tinder, för att ligga. Kör "NoFap" nu och kan snart inte kontrollera min kåthet.

Om jag skaffa tinder, kommer mina facebookvänner att märka eller kunna se detta? Vill göra det så privat som det bara går.
Citera
2017-04-05, 01:45
Medlem
Askenars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibutu
Jag vill skaffa tinder, för att ligga. Kör "NoFap" nu och kan snart inte kontrollera min kåthet.

Om jag skaffa tinder, kommer mina facebookvänner att märka eller kunna se detta? Vill göra det så privat som det bara går.

Nej, bara dina gemensamma vänner kommer se att du har Tinder. Varför skulle du vilja dölja det?
Citera
2017-04-05, 01:56
Avstängd
ibutus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Askenar
Nej, bara dina gemensamma vänner kommer se att du har Tinder. Varför skulle du vilja dölja det?

Alright, så bra! Jag får en liten känsla av skam inom mig när det kommer till sånt här, vet inte riktigt varför. Så känner jag för dom flesta sociala medier. Dålig självkänsla kanske.
Känner mig lite töntig när jag tar selfies och ska skriva en presentation om mig själv... haha
Citera
2017-04-05, 13:48
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Mest uppåt.
Det där förstår jag aldrig, om något ljuger väl folk nedåt för att ha chans på riktigt unga fräscha tjejer
Citera
2017-04-05, 15:03
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Det där förstår jag aldrig, om något ljuger väl folk nedåt för att ha chans på riktigt unga fräscha tjejer

Inte om man är "pojke 14 år" som inte klarar åldersgränsen på 18....
Citera
2017-04-05, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ibutu
Alright, så bra! Jag får en liten känsla av skam inom mig när det kommer till sånt här, vet inte riktigt varför. Så känner jag för dom flesta sociala medier. Dålig självkänsla kanske.
Känner mig lite töntig när jag tar selfies och ska skriva en presentation om mig själv... haha

Skaffa ett tinderkonto då så har du gått utanför din komfortzon. Ditt beteende handlar om att man är rädd för att synas men man behöver aldrig be om ursäkt för att man vandrar på denna planet...
Citera
2017-04-06, 11:17
Bannlyst
Hur funkar algoritmen egentligen? Låt säga att man aldrig varit i Umeå förut och swipat. Så reser man dit nån gång och börjar swipa. Kommer man automatiskt hamna långt fram i kön då pga att man är ny i det området? Eller funkar det bara så om profilen samtidigt är nyskapad?
Citera
2017-04-06, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Hur funkar algoritmen egentligen? Låt säga att man aldrig varit i Umeå förut och swipat. Så reser man dit nån gång och börjar swipa. Kommer man automatiskt hamna långt fram i kön då pga att man är ny i det området? Eller funkar det bara så om profilen samtidigt är nyskapad?

Vad jag förstått så är det så, alltså att man syns mer i nya områden. Kan dock ej backa upp detta mer än att det är vad folk sagt här i tråden lite då och då.
Citera
2017-04-06, 11:56
Medlem
Jim.Carr3ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj

Om du kommer till ett nytt område så hamnar du långt fram i kön automatiskt. Bara det inte är för jämna mellanrum, då prioriteras du inte av algoritmen.
Citera
2017-04-06, 17:04
Medlem
Europolitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erkalinen
Fast att skriva så är på någon nivå en provokation, vilket oavsett om man är fet eller ej kan tycka är lite lamt. Det måste väl både din polare och du själv ändå förstå? Man kan ju tycka det är smartare av din kompis att swipa vänster på folk han anser feta och lämna det där.

Men du tycker att det är lugnt att en tjej skriver "inga korta killar" och sen något om längd? Det beteendet har ju precis skrivits i tråden. Jag som är anhängare av någon slags logik tycker att det var kul att Mvk's vän gjorde som han gjorde. Eftersom vi befinner oss i regnbögens land så vet vi ju att det är klart att det blir en sämre success rate eftersom kvinnor sällan är logiska och dessutom är det deras marknad - även det nyligen förklarat varför här i tråden.

Så, det hade varit smartare av kompisen om han vill spela med i den här teatern.
Citera
2017-04-07, 09:18
Medlem
Ree81s avatar
Jag undrar hur "Tinder-beteendet" kommer påverka kvinnor i det långa loppet? Att alltid "ha rätt" och alltid "ha makten" att diskriminera män baserat på lite vad som helst och alltid komma undan med det kan leda till oerhört destruktiva personligheter.

Kanske det redan är så? När man säger att män inte "förstår" kvinnor kanske det bara handlar om att de har gullats med så länge att de tappat all tappning om verkligheten? På Tinder, och i verkligheten, kommer de undan med vad som helst. De är aldrig dåliga människor, eftersom männen i deras omgivning blivit lärda att aldrig kritisera kvinnor. Råkar man kritisera minsta lilla sak blir det hus i h-vete, och mannen ger så småningom upp eftersom sexet är hotat. Det låter för mig som att man blir uppfostrad att bli ett "curlingbarn", som alltid får precis som det vill. Såna personligheter är ju bara toxiska.

Men men. Swipa höger på allt du kan tänka dig ligga med och bry dig inte om så mycket annat.
Citera
2017-04-07, 09:23
Medlem
Ta bort detta inlägg.
Senast redigerad av blondinibland 2017-04-07 kl. 09:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in