2017-04-07, 03:38
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Kan någon ge en länk till en etablerad källa som säger att USA skickat kryssningsrobotar mot Syrien?

Hela världen skriver om det.

http://www.svt.se/nyheter/utrikes/usa-avfyrar-missiler-mot-syrien
Citera
Medlem
Hopes.N.Dreamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
https://twitter.com/ABC/status/850157833400090625

Hoppas han fick byta kallingar. Vet inte om ryssen varnades innan. Dom har hotat i sin tur. Det kommer mer.
Jag läste att ryssarna förvarandes innan attacken. Därutöver kommer Ryssland inte att göra något direkt mot USA. Allt det där prat om "direkt konfrontation med Ryssland" är skitsnack, vilket ger Mccain rätt.
Citera
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Kan någon ge en länk till en etablerad källa som säger att USA skickat kryssningsrobotar mot Syrien?
Vad är en etablerad och trovärdig källa för dig då?
Rt? Fox news? Aftonbladet?

Duger ingen av de källorna som finns i tråden får du väl helt enkelt åka ner dit själv.
Citera
2017-04-07, 03:39
Medlem
bludderbladders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hopes.N.Dreams
Hur får du det till att jag är en idealist när jag uttryckligen skriver "Jag är långt ifrån en idealist kan komma. När det kommer till utrikespolitik är jag en realist med geopolitisk synsätt."
Fel skrivet av mig. Nu fixat. Vänligen svara.
Citera
2017-04-07, 03:41
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Hela världen skriver om det.

http://www.svt.se/nyheter/utrikes/usa-avfyrar-missiler-mot-syrien
Ok. Tack för svaret.
Citera
2017-04-07, 03:42
Medlem
Jahapp, då var 50 - 60 tomahawk-missiler avfyrade mot Shayret-flygplatsen. Från hangar i medelhavet. Snart ska Trump uttala sig också.
Citera
2017-04-07, 03:44
Medlem
Defense official: there were Russians stationed at the base the US struck in Syria tonight, but US informed them beforehand @ForeignPolicy

Vad fan tänkte Trump med.
Citera
2017-04-07, 03:48
Medlem
wwrs avatar
Media tvingar Trump till symbolhandling ?
Citera
2017-04-07, 03:50
Medlem
Hopes.N.Dreamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bludderbladder
Fel skrivet av mig. Nu fixat. Vänligen svara.
För din fråga kräver ett långt svar, vilket jag sådär kl 4 på natten inte har lust att svara just nu.

Däremot kan jag hänvisa dig till mina tidigare inlägg där jag klargör för mina ståndpunkter.

(FB) Konflikten i Syrien

Det finns fler, men du får kanske en klarare bild av det.
Citera
2017-04-07, 03:51
Avslutad
Citat:
Media tvingar Trump till symbolhandling ?

Eller så ville han själv ha en anledning, så mycket för hela snacket om att "Ryssland gör bra i Syrien, Assad dödar ISIS" o.s.v, så fort han blev president så fick han order om att det där gäller inte längre, funkar när han ska samla in röster, men inte när han väl sitter i stolen.

Äcklig ful människa, har inte visat något bevis överhuvudtaget för att Syriens regering står bakom attacken, tänk att de agerar så snabbt också. Normalt så borde de ha ett möte om det och då dröjer det ett bra tag innan någon attack sker, här ser det verkligen ut som "Ordna så vi får en anledning till att attackera, allt är redan planerat och redo".
Citera
2017-04-07, 03:52
Medlem
Hegernatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn
Jahapp, då var 50 - 60 tomahawk-missiler avfyrade mot Shayret-flygplatsen. Från hangar i medelhavet. Snart ska Trump uttala sig också.
Oj oj oj! När beräknas de träffa? Hoppas någon filmar kalaset!

Nu får alla som kallat Trump för en vek president äta upp hatten! Här var det ord och inte visor!
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Defense official: there were Russians stationed at the base the US struck in Syria tonight, but US informed them beforehand @ForeignPolicy

Vad fan tänkte Trump med.
Hjärnan? Hade varit idiotiskt att bomba ryska styrkor.
Citera
2017-04-07, 03:54
Medlem
Fan hände med Ryssland missilförsvar S-400

US missile strikes targeted aircraft and infrastructure, including runway, at Al Shayrat airbase
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in