Citat:
Ursprungligen postat av
Marmoth
Så, om jag vill ha en sansad ton utan påhopp så är jag "polis"? Hade väl, om så, kunna anmäla en del av era inlägg? Bättre?
Pete Blakk har en ÅSIKT som han får ha här inne men att angripa hans person är ju bara så ruskigt barnsligt och i mina ögon en väldigt tydlig indikation på att man saknar vettiga argument.
Jag ligger lite mitt i och har hela tiden sagt "vänta och se" tills fakta kommer och än så länge har vi EN sidan av saken så jag väntar lite till. Jag har vidare lite svårt att greppa varför ni blir så oerhört upprörda över allt detta? Låt oss för sakens skulle säga att TF är en elak och snål jäkel.......så vadå? Känner du dig drabbad så skicka stöd till SS och de andra och sluta lyssna på Ghost. Enkelt!
Ha det gott och snälla, kan vi gå vidare nu utan "polis" eller något mer om någon person? Kanske, med bra ton, hålla oss till ämnet?
//Konstapel Marmoth
Ingen som är upprörd. Pete hade en åsikt och fick svar och han garvade över det.
Du håller god ton och försöker vara diplomatisk, men känner att du ofta vill dra i handbromsen så fort något inte är faktabaserat gentemot TF. Säg att en person tycker att det lutar åt ett håll, klart den vet att det inte behöver stämma på molekylnivå, men likväl baseras känslan på detta och man väljer att posta. Du säger dig vara mitti och det är fine, men knäck pekpinnen en gång för alla.