Citat:
Ursprungligen postat av
iCunt
Tycker väl man ska räkna med påhopp om man hoppas att människors karriärer går i stöpet? Va inte många inlägg sedan som det skrevs. Reagerar på att du ofta ska va en sån jävla polis, men bara åt ett håll. Vill inte att det ballar ur men den som ger skit ska skit ha enligt mig.
Så, om jag vill ha en sansad ton utan påhopp så är jag "polis"? Hade väl, om så, kunna anmäla en del av era inlägg? Bättre?
Pete Blakk har en ÅSIKT som han får ha här inne men att angripa hans person är ju bara så ruskigt barnsligt och i mina ögon en väldigt tydlig indikation på att man saknar vettiga argument.
Jag ligger lite mitt i och har hela tiden sagt "vänta och se" tills fakta kommer och än så länge har vi EN sidan av saken så jag väntar lite till. Jag har vidare lite svårt att greppa varför ni blir så oerhört upprörda över allt detta? Låt oss för sakens skulle säga att TF är en elak och snål jäkel.......så vadå? Känner du dig drabbad så skicka stöd till SS och de andra och sluta lyssna på Ghost. Enkelt!
Ha det gott och snälla, kan vi gå vidare nu utan "polis" eller något mer om någon person? Kanske, med bra ton, hålla oss till ämnet?
//Konstapel Marmoth