Citat:
Ursprungligen postat av
R.Bloodworth
NU insåg jag hur jävla bedrövlig skiten var och håller mig därför till HP/Tinder. Badoo hade fått jättebra betyg (mycket bättre än tider) och kallar sig för gratisdejting. En person gillade mig och jag måste betala för att se vem det är. Fuck this

Nä alltså Badoo är idag precis käppvardelöst, och det absolkut enda anledningen till att det finns är för att de ska tjäna pengar.
För 7-8 år sen använde jag den appen som mest - och då var den riktigt framgångsrik, jag hokkade upp en hel del brudar genom den. Men då var det knappt att det fanns ett betalalternativ och det var knappt några funktioner värda att använda, som premiumkonto krävdes för - nu blir man ju totalt sönderspammad utav betal-tjat så fort man ens startar telefonen. En djävla massa såna där notiser och skit för "Anna är inloggad" eller vad fan som helst - för att man ska betala.
Dessutom har de övertydliga fejk/bot-kontona ökat något djävulskt de senaste åren. Fan var och varannan brud där är ju uppenbara öststatare nu för tiden, verkar det som.