2017-04-06, 20:31
Medlem
unknownxs avatar
Badoo appen blev precis Tinder #2
Citera
2017-04-06, 21:37
Medlem
Har för mig att det bara rör sig om falska profiler & transor på Badoo?
Citera
2017-04-06, 22:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av colabulle
Tjena folket!

Jag är skit nojig för att betala credits till badoo! Vägrar betala via bankkortet så tänkte mig via sms!
Någon här som betalat via sms och fått det att fungera? Får du massa sms dagligen/veckligen om reklam för badoo? Typ nu är hetaste tiden? kolla in detta si och så etc?
Eller gör betalningen och sedan ä det finito?

Har läst mig till att om du betalat via sms så kommer det automatiskt dras pengar vare månad via sms för du prenumererar, hur kan det göra så om betalningen sker via Wywallet? Någon som kan ge bättre insyn i dessa frågor? tackar på förhand!
Gjorde själv via paypal. Ville inte heller ange betalkortet.

Men skit i att betala. Det kommer inte hjälpa dig. Du kommer visserligen synas mer men oddsen är låga att tjejerna kommer gilla dig. Visst de lär kolla din profil men då krävs det att du betalar ytterligare för att kunna skriva med kärringen.
Citera
2017-05-09, 03:29
Medlem
colabulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knugenisthlm
Gjorde själv via paypal. Ville inte heller ange betalkortet.

Men skit i att betala. Det kommer inte hjälpa dig. Du kommer visserligen synas mer men oddsen är låga att tjejerna kommer gilla dig. Visst de lär kolla din profil men då krävs det att du betalar ytterligare för att kunna skriva med kärringen.

Aaah nej jag sket it och gav det inge mera funderade. bara penga giriga horor.... Badoo alltså
Citera
2017-05-25, 14:23
Medlem
R.Bloodworths avatar
Fixade precis badoo, man vill ju gärna tro att man är speciell eller fick "napp" direkt, men när man får upp "xxxx vill chatta" är det att hon visat något intresse för mig och jag får de meddelandet, eller visar den helt enkelt tjejer som vill chatta?
Citera
2017-05-25, 16:04
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Fixade precis badoo, man vill ju gärna tro att man är speciell eller fick "napp" direkt, men när man får upp "xxxx vill chatta" är det att hon visat något intresse för mig och jag får de meddelandet, eller visar den helt enkelt tjejer som vill chatta?
Behöver du ens fråga? Självklart är det scam, folk behöver i allmänhet bli mer cyniska och skeptiska på nätet.
Citera
2017-05-25, 16:34
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Behöver du ens fråga? Självklart är det scam, folk behöver i allmänhet bli mer cyniska och skeptiska på nätet.

NU insåg jag hur jävla bedrövlig skiten var och håller mig därför till HP/Tinder. Badoo hade fått jättebra betyg (mycket bättre än tider) och kallar sig för gratisdejting. En person gillade mig och jag måste betala för att se vem det är. Fuck this
Citera
2017-06-19, 11:24
Medlem
A-party-with-martys avatar
Känns som det typ är väldigt få procent där man kan skriva direkt utan att man behöver "digga varandra" först. Vad beror detta på? varför kan man skriva direkt till vissa? Frågade en kvinna som tillhörde den kategorin om hon betalade (hon skrev "nä varför ska man göra d för"). Känns även som äldre fruntimmer & mörkhyade mandelögon är lättare när det gäller direkt chat.

Skulle ju va bra om man kunde filtrera bort alla dom som måste "digga en" för att man ska kunna chatta. Då den där "digga varandra" funktionen verkar vara en riktig högodsare (har ändå rätt bra bilder, om jag får säga det själv).
Citera
2017-06-19, 12:00
Bannlyst
Seriös hemsida för snygga människor som vill ligga helt enkelt.
Försök inte hitta ett seriöst förhållande eller någon som dömer dig för din personlighet så ska det nog gå bra!
Citera
2017-06-19, 16:16
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
NU insåg jag hur jävla bedrövlig skiten var och håller mig därför till HP/Tinder. Badoo hade fått jättebra betyg (mycket bättre än tider) och kallar sig för gratisdejting. En person gillade mig och jag måste betala för att se vem det är. Fuck this

Nä alltså Badoo är idag precis käppvardelöst, och det absolkut enda anledningen till att det finns är för att de ska tjäna pengar.

För 7-8 år sen använde jag den appen som mest - och då var den riktigt framgångsrik, jag hokkade upp en hel del brudar genom den. Men då var det knappt att det fanns ett betalalternativ och det var knappt några funktioner värda att använda, som premiumkonto krävdes för - nu blir man ju totalt sönderspammad utav betal-tjat så fort man ens startar telefonen. En djävla massa såna där notiser och skit för "Anna är inloggad" eller vad fan som helst - för att man ska betala.

Dessutom har de övertydliga fejk/bot-kontona ökat något djävulskt de senaste åren. Fan var och varannan brud där är ju uppenbara öststatare nu för tiden, verkar det som.
Citera
2017-06-19, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-party-with-marty
Känns som det typ är väldigt få procent där man kan skriva direkt utan att man behöver "digga varandra" först. Vad beror detta på? varför kan man skriva direkt till vissa? Frågade en kvinna som tillhörde den kategorin om hon betalade (hon skrev "nä varför ska man göra d för"). Känns även som äldre fruntimmer & mörkhyade mandelögon är lättare när det gäller direkt chat.

Skulle ju va bra om man kunde filtrera bort alla dom som måste "digga en" för att man ska kunna chatta. Då den där "digga varandra" funktionen verkar vara en riktig högodsare (har ändå rätt bra bilder, om jag får säga det själv).
Jag gissar att det är personer som har "super powers" som du kan skriva till. Som kvinna blir du erbjuden det gratis om du väljer att säga upp ditt medlemskap. Kanske har hon gjort så?

För övrigt. Märker ni av prostitution på sidan? Profiler med en man och sedan flera kvinnor på resterande bilder. Jag har även blivit erbjuden pengar för sex. Någon som varit med om liknande?
Citera
2017-06-20, 12:58
Medlem
A-party-with-martys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaragatan
Jag gissar att det är personer som har "super powers" som du kan skriva till. Som kvinna blir du erbjuden det gratis om du väljer att säga upp ditt medlemskap. Kanske har hon gjort så?

För övrigt. Märker ni av prostitution på sidan? Profiler med en man och sedan flera kvinnor på resterande bilder. Jag har även blivit erbjuden pengar för sex. Någon som varit med om liknande?
JA DET KAN NOG stämma. Men det gäller endast kvinnor isf? Syftar medlemskap på betal variant el är det gratis (precis som dom flesta har).

Du är kvinna? Som man har jag aldrig sätt nått sånt (prostutition).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in