Citat:
Ursprungligen postat av
outback.rascal
Lär dig att det här är ett diskussionsforum. Jag vill ha andra människors tankar och infallsvinklar - blir det hårdare normering? Lättare? Ingetdera? Vad tror folk? Seså, nu kan lämna tråden.
Tror normeringen blir närmast identisk med HT16:s normering. Brukar vara väldigt små skillnader från prov till prov, men tendensen är att det blir hårdare för varje år. Färre fuskare detta året spelar kanske in lite, likaså att det var en enkel kvant och kanske lite svårare verbala delar.
Skulle tippa på att det blir som höstens normering, kanske en smula tuffare.