Citat:
Ursprungligen postat av
Ercie
"Hon ville dela med sig av en pedagogisk erfarenhet" måste enligt mig vara rätt svar på andra frågan där. Den första minns jag knappt vad jag svarade på. Helt efterbliven fråga.
Jag tog svaret om införande av fler jämförelser. Hon delade med sig av sin erfarenhet, men det var bara en liten del av texten (och inte syftet), t.o.m rubriken handlade om symboler.
Citat:
Ursprungligen postat av
Drakenson
59/80 verbala och 71/80 kvantitativa. Vad är det lägsta möjliga normeringen på det tror ni?
Frågar eftersom det är mycket diskussion om hur dålig normeringen kan bli jämfört med tidigare år.
Jobbigt att man måste söka till högskolan innan man får reda på betyget..
Lägsta möjliga om man kollar på föregående år skulle väl vara ca 1.3 på verbala och 1.8 på kvantitativa (1.55 totalt). Lita inte helt på det, men det är så det har sett ut innan i alla fall.