Citat:
Ursprungligen postat av
m4staSWE
tog bara 2 forsberg, 2 pulisic och alla discard..ångrar det som fan haha..aja kommer fler chanser..
kan ev bli liten dipp på onsdag torsdag..totw brukar droppa lite då
EDIT: fördelen är att mina gamla skräp IF som bara legat i klubben stigit avsevärt..
Många jag köpt för 11k som säljer för 20 nu..även en del MOTM kort..
Eller varför inte SIF Falcao köpt för 19k såld för 42... så man har gjort bra profit i veckan iaf..
Gött när man gör sådana kap. Mitt bästa var ett MOTM-kort för 11k som var det billigaste just då när jag köpte det för en månad sedan kanske, 11k. Kollade av en slump vad det gick för nu häromdan och då fanns det typ tre st för max-pris ute 50k. Sålde dirr! Vet inte varför just han hade stigit så men jag klagar inte
Annars varit en bra vecka i övrigt med alla IF och högt ratade kort i klubben. Gick från 280k i kassan till drygt 700k. Har fortfarande ~80kort på listan. Önskar jag satt på mer högt ratade IF-kort bara, samt lite ånger här med för att jag inte investerat något i veckans TOTW... men men, skall inte klaga en sån här vecka! SIF Boudebouz fortsätter leverera också!
Citat:
Ursprungligen postat av
Katapulten
Haha alla på flashback verkar kvala in till turneirngen hela tiden. Bulshit.
Citat:
Ursprungligen postat av
Katapulten
Fick Nolito i ett guldpaket >

Annars är paketen ett stort skämt, Man ska få så sälsynta kort, ja jo tjena
Nja. Som någon skrev en annan gång så är väl de flesta som hänger här sådana spelare som är väldigt aktiva och spelar mycket. Jag har själv haft svinsvårt att kvala in de få ggr jag försökt genom turneringen. Ofta riktigt bra motstånd i finalen. De ggr jag kvalat in har det varit genom divisionsspelet.
Paket överlag är dålig utdelning. Skall aldrig räkna att få något bra, det slutade jag hoppas på för några år sedan. Inte köpt paket för coins alls iår, ingen mening att lägga coins på det. Öppnar dock mycket paket via SBC:er, känns mer prisvärt och ganska roligt att pilla med. Har nog gått plus på det genom en del bra packs! Eller iaf plus minus noll.