Citat:
Ursprungligen postat av
m4staSWE
personligen tycker jag Lacazette är oduglig tack var H/H men det e väl en smaksak..
Draxler tycker inte jag var särskilt bra.. inte som LW iaf.. jäkla skott dock..
finns förvisso inga alternativ i ligue 1..skulle väl va TIF Depay isåfall kanske...men i den formationen kan säkert Draxler då¨han blir mer mittfältare än winger

Citat:
Ursprungligen postat av
guanta
Tif Depay ser ju rätt mycket sexigare ut än Draxler på en kant high/low snabb stark bara 2 wf iofs om du slår inlägg. kan annars rekomendera If Shaqiri som subersub. liten snabb och stark. 97 i balans med underbar skruv på skotten och 4*4 Dessutom lite roligt att spela med en spelare man aldrig ser i motståndslagen.
Lacazette har varit riktigt go för mig det jag hunnit spela med honom, så honom vill jag fortsätta med.
Körde faktiskt med SIF Depay i ca 10 matcher med mitt gamla lag och fick fan inte ut ett skit med honom... tråkigt nog! Vet inte vad det var, om det var mitt lag allmänt som inte funkade. Fick inte heller några frisparkar i bra lägen där han skall vara extremt bra. Kanske värd en chans till. Även testat SIF Lemar men diggade inte honom heller. IF Valbuena skulle ge Lacazette full kemi men ser inte jättebra ut.
Funderade på Draxler, om han inte kom till sin rätt på kanten, att byta position in-game med Giovinco. Där gör han sig nog riktigt bra, men samtidigt gillar jag spelartypen som Gio är i den positionen. Får fundera lite
IF Shaqiri säger du, kan vara intressant. Aldrig mött honom heller faktiskt. Värt ett försök!