2017-04-03, 17:30
Medlem
köpte på mig abate och Candreva.
Candreva har stigit ca 50k sen jag köpte honom.
Han lär väl bara stiga ännu mer efter han går ur i paket eller vad tror ni?
Citera
2017-04-03, 17:34
Medlem
Koromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tsimfuck
Jag blir inte klok. Sitter och försöker få ihop en trupp 4-1-2-1-2 (2)
Jag har POTM Lukaku, vill få in Gomez bredvid. (Eller ska jag vänta då hans Fif kommer snart kanske?
Har ca 600k

Såhär skulle du kunna lira!

https://www.futbin.com/17/squad/2849571
Citera
2017-04-03, 17:41
Medlem
tror ni på några fler lightning rounds och special packs? Ångrar sjukt mycket att man inte investerade i schurrle forsberg i fredags när de gick för 5-6k lägre än nu..Piszscek har stigit 20k tex osv..kunde gjort goa stålar, hoppades på fler specialpacks för att priserna skulle rasa ännu mer men de har inte kommit tyvärr...
Citera
2017-04-03, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
tror ni på några fler lightning rounds och special packs? Ångrar sjukt mycket att man inte investerade i schurrle forsberg i fredags när de gick för 5-6k lägre än nu..Piszscek har stigit 20k tex osv..kunde gjort goa stålar, hoppades på fler specialpacks för att priserna skulle rasa ännu mer men de har inte kommit tyvärr...

Tror inte det kommer fler, känner som du. Köpte litegrann i fredags men inget att skriva hem om direkt..
Citera
2017-04-03, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Tror inte det kommer fler, känner som du. Köpte litegrann i fredags men inget att skriva hem om direkt..

tog bara 2 forsberg, 2 pulisic och alla discard..ångrar det som fan haha..aja kommer fler chanser..
kan ev bli liten dipp på onsdag torsdag..totw brukar droppa lite då

EDIT: fördelen är att mina gamla skräp IF som bara legat i klubben stigit avsevärt..
Många jag köpt för 11k som säljer för 20 nu..även en del MOTM kort..
Eller varför inte SIF Falcao köpt för 19k såld för 42... så man har gjort bra profit i veckan iaf..
Senast redigerad av m4staSWE 2017-04-03 kl. 17:59.
Citera
2017-04-03, 18:04
Bannlyst
Haha alla på flashback verkar kvala in till turneirngen hela tiden. Bulshit.
Citera
2017-04-03, 18:07
Bannlyst
Fick Nolito i ett guldpaket > Annars är paketen ett stort skämt, Man ska få så sälsynta kort, ja jo tjena
Citera
2017-04-03, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten

inte direkt svårt o nå WL iofs.. bara försökt 1 gng och lyckades direkt..
Citera
2017-04-03, 18:58
Medlem
Någon som kan förklara vad som menas med veckans krav i WL?
Vad menar de med träningskortsspelare??
Citera
2017-04-03, 19:11
Medlem
CashMan-s avatar
Citat:
Fick Nolito i ett guldpaket > Annars är paketen ett stort skämt, Man ska få så sälsynta kort, ja jo tjena

fick benteke if kort, såldes för ca 200.000
va i början jag starta klubben. köpte för coins, alltså inte fifa points.
Hade råd att köpa 2 paket.

Sen fick jag Son orange kort. såldes för 300.000. dock av fifa points.
Sen fått några if kort, men inga jätte värda.
SÅ klart det händer ibland att man får specialkort.
A just det fick ett sånt där grönt irlänskt kort oxå, någon målvakt. ej värt.
Citera
2017-04-03, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
tog bara 2 forsberg, 2 pulisic och alla discard..ångrar det som fan haha..aja kommer fler chanser..
kan ev bli liten dipp på onsdag torsdag..totw brukar droppa lite då

EDIT: fördelen är att mina gamla skräp IF som bara legat i klubben stigit avsevärt..
Många jag köpt för 11k som säljer för 20 nu..även en del MOTM kort..
Eller varför inte SIF Falcao köpt för 19k såld för 42... så man har gjort bra profit i veckan iaf..

Gött när man gör sådana kap. Mitt bästa var ett MOTM-kort för 11k som var det billigaste just då när jag köpte det för en månad sedan kanske, 11k. Kollade av en slump vad det gick för nu häromdan och då fanns det typ tre st för max-pris ute 50k. Sålde dirr! Vet inte varför just han hade stigit så men jag klagar inte

Annars varit en bra vecka i övrigt med alla IF och högt ratade kort i klubben. Gick från 280k i kassan till drygt 700k. Har fortfarande ~80kort på listan. Önskar jag satt på mer högt ratade IF-kort bara, samt lite ånger här med för att jag inte investerat något i veckans TOTW... men men, skall inte klaga en sån här vecka! SIF Boudebouz fortsätter leverera också!

Citat:

Citat:

Nja. Som någon skrev en annan gång så är väl de flesta som hänger här sådana spelare som är väldigt aktiva och spelar mycket. Jag har själv haft svinsvårt att kvala in de få ggr jag försökt genom turneringen. Ofta riktigt bra motstånd i finalen. De ggr jag kvalat in har det varit genom divisionsspelet.

Paket överlag är dålig utdelning. Skall aldrig räkna att få något bra, det slutade jag hoppas på för några år sedan. Inte köpt paket för coins alls iår, ingen mening att lägga coins på det. Öppnar dock mycket paket via SBC:er, känns mer prisvärt och ganska roligt att pilla med. Har nog gått plus på det genom en del bra packs! Eller iaf plus minus noll.
Citera
2017-04-03, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grobar01
Någon som kan förklara vad som menas med veckans krav i WL?
Vad menar de med träningskortsspelare??

Att man får ha max 3st spelare med träningskort, alltså sådana kort som boostar en eller alla stats i en match.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in