Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-04-03, 18:09
  #1
Medlem
Idittfejss avatar
Läste en kvinna blev påkörd av ett pack till MC körare och sedemera sprang från plats, avskum.

Är så jäävla less på dessa skithuvuden på vägarna, att behöva kolla extra noggrant när man ska ens byta fil så inte nån idiotjävel till MC förare kör bi i 190 blåst. Alltid ska vi bilförare ta hänsyn och vara försiktiga när dessa ålders krisande småkukar till människor måste sitta på sina cycklar!

Samtidigt måste dessa MC förare ej ta hänsyn utan bara kör som ett gäng idioter.

Höj skatten för äga en MC
Höj markant priset för ta mc körkort
Men framförallt lagför att ALLA som sitter på en mc eller tvåhjulare ska köra i en viss hastighet, stora böter om man kör över 90 på en motorväg, fängelsestraff om man upprepar.

Lägg gärna till mer lagar och regler för bort med skitet sakteligen.


MVH en berusad idittfejs
Citera
2017-04-03, 18:23
  #2
Medlem
0gKolhydraters avatar
Det blir ju roligare att köra bil när det susar förbi feta åk. Gubbe.
Citera
2017-04-03, 18:25
  #3
Avstängd
treniko1s avatar
är det inte bättre du åker kollektivt TS så slipper vi dej ute efter vägarna
Citera
2017-04-03, 19:27
  #4
Medlem
BigFatCones avatar
Källa på hojåkarna som körde på kvinnan och stack?
Citera
2017-04-03, 19:40
  #5
Medlem
PTHJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Källa på hojåkarna som körde på kvinnan och stack?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/...mc-forare-smet
På Järvafältet.
Citera
2017-04-03, 19:44
  #6
Medlem
Källa:
https://unvis.it/aftonbladet.se/nyhe...mc-forare-smet

Den här trådstarten är 100% felvriden. Olyckan inträffade på Järvafältet där man inte får köra motorcykel. Det ligger dessutom där det ligger, vilket får mig att tro att det är ungdomar på stulen MC som kört tillsammans och olagligt. Jag har en vän som på cykel blivit omkullkörd av några på en moped där förarna körde fort och utan hjälm. Även de smet från platsen.

Som daglig MC-förare tycker jag det är synd att folk inte är källkritiska och inte heller läser mellan raderna. Jag har aldrig råkat ut för något, aldrig orsakat en olycka, aldrig blivit ifrågasatt av polisen eller stoppad. Jag kör lagligt och ordentligt. Tänk till nästa gång är du snäll!
Citera
2017-04-03, 20:00
  #7
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PTHJ
http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/...mc-forare-smet
På Järvafältet.

Citat:
Ursprungligen postat av Zyril
Källa:
https://unvis.it/aftonbladet.se/nyhe...mc-forare-smet

Den här trådstarten är 100% felvriden. Olyckan inträffade på Järvafältet där man inte får köra motorcykel. Det ligger dessutom där det ligger, vilket får mig att tro att det är ungdomar på stulen MC som kört tillsammans och olagligt. Jag har en vän som på cykel blivit omkullkörd av några på en moped där förarna körde fort och utan hjälm. Även de smet från platsen.

Som daglig MC-förare tycker jag det är synd att folk inte är källkritiska och inte heller läser mellan raderna. Jag har aldrig råkat ut för något, aldrig orsakat en olycka, aldrig blivit ifrågasatt av polisen eller stoppad. Jag kör lagligt och ordentligt. Tänk till nästa gång är du snäll!
Jag kör ju inte hoj själv men det där låter mycket riktigt som ett gäng ungnötter.
Citera
2017-04-03, 22:19
  #8
Medlem
MurderOnes avatar
Problemet är väl snarast att TS är:

- Kass bilförare
- Kass på svenska
- Bitter
Citera
2017-04-03, 23:00
  #9
Medlem
AmaiLiuIVs avatar
Har du några tips då på hur man bäst jävlas med dem?

Jag har slutat kolla efter motorcyklar i backspegeln, bryr mig inte helt enkelt så många av dessa som verkar hata livet, deras problem.
Citera
2017-04-03, 23:18
  #10
Medlem
Gurglarens avatar
Ja, så många ggr man har lust att köra ner de jävlarna. MC är för tattare i 40-årskrisen helt utan liv.
Citera
2017-04-03, 23:43
  #11
Medlem
johanjosefssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0gKolhydrater
"feta åk".

Cringe time!

Att bryta mot lagen är jävligt häftigt! Cooling.
Citera
2017-04-03, 23:54
  #12
Medlem
Höj skatten? En trafikförsäkringen på mig, 35 år, 1000 kubikare som är 10 år gammal kostar 1400kr i månaden! För en trafikförsäkring. Halv kostar 2600 per månad o hel kostar 3700 per månad. Har aldrig orsakat en olycka med hoj. Så nej..det är redan på tok för dyrt.
O varför ska man som hojåkare få högre böter än en bilförare för samma lagbrott? O fängelse för upprepning. Ts är halvt utvecklingsstörd hör jag
__________________
Senast redigerad av philleeeee 2017-04-03 kl. 23:58.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback