Citat:
Jo, eller jag vet typ vilka idioter det är inom svensk media. Det är sant som Udo Ulfkotte sa, de spökskriver åt CIA/NATO.Kolla det här stolpskottet: Ingvar Persson på Aftonbladet efter att ha fått Amnesty International tecknade förintelsepropaganda i knäet:
Aftonbladet 7 feb: Assad är Syriens största terrorist
http://www.aftonbladet.se/ledare/a/qljEz/assad-ar-syriens-storsta-terrorist
Samtidigt ska jag erkänna att jag inte har haft stenkoll på vad svensk media skriver, händer ibland att man ser att de rapporterar något.
Sen har Erik i Uppdrag Granskning gjort ett fenomenalt jobb med att avslöja hur korkade de är och vet ingenting om vad de skriver om. Men de ligger ju på YouYube
Jag tycker det är tragiskt att svensk media lyckas lura folk sådär.
Citat:
Sionistisk media, inte "vänster" även om jag fattar att du kopplar vänster som massiv invandring.men denna lirare vill bara ha yes-men på Aftonbladet som upprepar detta vänstervridna PK-mantra där det ingår att man ska gulla med jihadister och sedan "shockeras" när det visar sig att ex-rebeller som flytt skeppet "bokstavligt talat" och tagit sig till Europa (dit de välkomnats med öppna armar av samma Anders Lindbergs-typer) och sedan här fortsatt med terrorplaneringen. No shit, och vatten är blött! Där har du ett riktigt chockerande avslöjande! 

Massmedia skiter fullständigt i varenda unge de använder som propaganda. Det gäller Aylan Kurdi, Bana Alabed, Palestinska pojken "Moderata rebeller" hög huvudet av.
Citat:
Massmedia är Weapons of Mass Deception, med så otroligt mycket blod på händerna. Och det fortsätter.
Nej, Syrien frågan är så öerhört med komplex än vad några nissar på Aftonbladet vill få det till och problemet är att det är just deras världsbild som riskerar göra denna konflikt så oerhört farlig, för det här är ingen oskyldig naivitet vi talar om, utan sådant som leder till att samhällen perverteras med terrorism och osunda värderingar.