2017-04-02, 22:25
Medlem
Bada i atlanten är inte som att bada i Medelhavet eller en insjö. Det är kallt i vattnet även om det kan vara varmt i luften.
Citera
2017-04-02, 23:40
Medlem
Helen Alfredsson är en sån där person som tror hon är så jäkla skön en i själva verket är asjobbig att vara runt. Dessa personer är nästan alltid från västkusten också, jag vet då jag själv är därifrån.
Citera
2017-04-02, 23:52
Medlem
Enligt AB var Cissis kroppstemperatur nere på 33 grader när de fiskade upp henne. Om det stämmer är det inte att leka med, det är hypotermi och ett potentiellt livshotande tillstånd.
Citera
2017-04-03, 01:08
Medlem
twoeggss avatar
Vattentemperaturen vid portugals kust är väl strax över 20 grader i september, så knappast så man kan ligga i vattnet flera timmar som i vissa tropiska länder med temperaturer där temperaturen är 30 grader året runt. Så att baskettjejen blev nedkyld är inte alls särskilt märkligt. Vi vet heller inte hur länge tävlingsmomentet pågick, men ganska säkert att det var längre än vad som upplevs genom tv-rutan.
Citera
2017-04-03, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ranel
Helen Alfredsson är en sån där person som tror hon är så jäkla skön en i själva verket är asjobbig att vara runt. Dessa personer är nästan alltid från västkusten också, jag vet då jag själv är därifrån.

Bra med självinsikt, jag har ALDRIG fattat hur tex Göteborgare ses som så sköna lirare. Maken till skenheliga sossar som ska verka goa finns fan inte. Äckligt folk.
Citera
2017-04-03, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Hur lyckas det döva mongot bli nedkyld när hon badar i ett tropiskt klimat? Mer än ett handikapp på henne!

Tropiskt klimat? Är du torr bakom öronen pöjk, de är förfan i Portugal.

Edit: Ut och res med dig människa så du får perspektiv på tillvaron.
Senast redigerad av B.Dowie 2017-04-03 kl. 02:00.
Citera
2017-04-03, 09:29
Medlem
kostymnisses avatar
Det spelar ingen roll att man är från Göteborg, Helen irriterar även mig. Det är liksom lite sån där alltför tjötig tant på lagret som tjötar och raggar på den där nye 20-årige hunken som arbetar där över sommaren för att få pengar till sin surfsemester i Australien till vintern över henne.

Den klassiska ramsan "Anders Svensson håller på Blåvitt" får dammas av förövrigt, att det kommer bjudas på tacos är ju givet. Han har ju självdistans nog att göra det med.

Förövrigt fascineras jag över att deltagarna är såpass gamla, det känns som dom la av igår, det är la jag som blivit gammal.

Taco och Sjögran lär ju gå vidare då dom ändå la av rätt nyss, den tredje är mer svårtippad.
Citera
2017-04-03, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B.Dowie
Tropiskt klimat? Är du torr bakom öronen pöjk, de är förfan i Portugal.

Edit: Ut och res med dig människa så du får perspektiv på tillvaron.
Fast just den delen av Portugal är het som fan med temperaturer på uppåt en 40 grader. Men vattentemperaturen är en helt annan femma.
Citera
2017-04-03, 10:30
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ranel
Ja hon verkar sjukt jobbig. Paxade finaste rummet också... Tror hon kommer åka ut tidigt, golfare är lika mycket idrottare som "e-sportare". Hon ser för övrigt väldigt härjad ut, har hon krökat rejält?
Citera
2017-04-03, 10:59
Medlem
tcfmogs avatar
Alfredsson är den som räddar säsongen hittills.
Citera
2017-04-03, 16:45
Medlem
escilichiss avatar
Hoppas på Svensson drar hem hela skiten!
Citera
2017-04-03, 18:43
Medlem
Giggsys avatar
Stackars övriga deltagare som inte vet vem de ska ha ögonkontakt med, tolken eller Cissi. Såg lite komiskt ut vid stranden innan tävlingen när Taco och Cissi diskuterade taktik, huvudet gick fram och tillbaka som en tennisdomare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in