2017-04-02, 20:08
Medlem
Nån som hann på ett 100k pack? Försvann på nån minut bara, dårskap
Citera
2017-04-02, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Ny hattrick av Alejandro Gomez idag kan bli en riktigt smarrig Fif

Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
spelade winger enligt Forza, får se om det stämmer..

Enligt Transfermarkt spelade han CAM. Dem sem ser ut som att ligga som yttrar inne på Forzas uppställning ligger egentligen strax bakom som två CAMS enligt Transfermarkt. Så dem brukar ställa upp. Så ett eventuellt FIF-kort blir nog CAM. Blir duktigt sugen på att testa det.
Citera
2017-04-02, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Enligt Transfermarkt spelade han CAM. Dem sem ser ut som att ligga som yttrar inne på Forzas uppställning ligger egentligen strax bakom som två CAMS enligt Transfermarkt. Så dem brukar ställa upp. Så ett eventuellt FIF-kort blir nog CAM. Blir duktigt sugen på att testa det.

Såg matchen och du har rätt, skulle kalla det 2 cams mer än yttrar. Sjukt kort om det kommer. Även Mario Gomez med hattrick, sköna spelare.
Citera
2017-04-02, 20:28
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Tror ni priserna kommer öka igen efter birthday? Spelar knappt längre och sitter på massa coins men funderar på att köpa nu och börja spela igen mer ofta om typ en månad. Eller vänta och köpa spelare om en månad ist ?
Citera
2017-04-02, 20:36
Medlem
123margarinpakets avatar
Tja, någon som har koll på den ungefärliga nivån man måste ligga på för att det ska vara värt att försöka sig på fut champions? Om man jämför med divisioner liksom?
Citera
2017-04-02, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Någon som hunnit testa de nya birthday korten ännu? Köpt Esswein, Cole, Sirigu och Ramos o tänkte prova

Blasczykovski 30k är ett kap. snabb och stark o skön med bollen gillar honom skarpt
Citera
2017-04-02, 21:22
Medlem
Satan vad bronspaketsmoden betalade av sig idag. Sålt bronsspelare för MINST 200 tusen.
Citera
2017-04-02, 22:31
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123margarinpaket
Tja, någon som har koll på den ungefärliga nivån man måste ligga på för att det ska vara värt att försöka sig på fut champions? Om man jämför med divisioner liksom?

Finns säkert mer rutinerade att svara på frågan, men från mitt perspektiv: jag ligger i trean. Men jag har bara spelat kanske... 12 säsonger? Åkt ur trean en gång, stannat kvar 2 gånger, resten uppflyttningar. Känner att jag borde kunna ta trean, jämna matcher men jag brukar oftast vara snäppet vassare.

Körde WL första gången nu. Körde 6 matcher, vann 2. Borde nog vunnit minst 4, men hade en del otur med IRL och ingame. 2 matcher torskade jag på skott från stillastående utanför straffområdet. I sista minuten. Jag har aldrig gjort ett sånt mål själv... lite bitter är jag
Citera
2017-04-02, 22:33
Medlem
Nu börjar ja tröttna , alla motståndare har rött i mottagningen , vart 5-6 har grön.. va fan är det som händer?
Citera
2017-04-02, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Finns säkert mer rutinerade att svara på frågan, men från mitt perspektiv: jag ligger i trean. Men jag har bara spelat kanske... 12 säsonger? Åkt ur trean en gång, stannat kvar 2 gånger, resten uppflyttningar. Känner att jag borde kunna ta trean, jämna matcher men jag brukar oftast vara snäppet vassare.

Körde WL första gången nu. Körde 6 matcher, vann 2. Borde nog vunnit minst 4, men hade en del otur med IRL och ingame. 2 matcher torskade jag på skott från stillastående utanför straffområdet. I sista minuten. Jag har aldrig gjort ett sånt mål själv... lite bitter är jag

kör också första gng nu.. 10 vinster av 15 matcher..helt okej får jag säga.. dock är WL så jävla tradigt.. svettiga åsnor som spelar med Smalling, Bailly Butland Kante.. och inte allt för sällan Martial mfl framåt..
Citera
2017-04-02, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vetejhurfan
Nu börjar ja tröttna , alla motståndare har rött i mottagningen , vart 5-6 har grön.. va fan är det som händer?

Testa starta om din konsol, hade samma men det fixade sig när jag startade om
Citera
2017-04-02, 22:52
Medlem
eshkoshkas avatar
Det känns som det är skaplig skillnad gameplay-wise XB1 kontra PS4. Om det nu inte är divisionsspel som flyter så pass mycket bättre än WL.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in