2017-04-02, 15:23
Medlem
eshkoshkas avatar
Vad är grejen med Martial? Tycker folk pratar om honom som en gud, men han är ju ingenting speciellt. Mertens sopar mattan med grabben.
Citera
2017-04-02, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Båda hör till några av de mest använda spelarna genom alla år av Fut.

Känns som om jag är den enda som använt Torres i år dock.

Känns som folk underskattat honom. Han har varit bättre för mig än Agueros 90 kort te x. Det var ju så jag fick en tår i ögat när jag såg hans 88 kort. Men för att vara ärlig så har jag inte märkt skillnad på IF kortet och FUT birthday. Men han har 13 mål på 12 matcher och ett par assists. Avslutade IF "karriären" med 200 mål på typ 210 matcher.

De suger fan röv att man inte har mer spelarstatistik i spelet. Borde ju finnas historiska tal också på spelare som är sålda. Målskytt genom tiderna et c. Eller är de bara jag som är statistik nörd?
Citera
2017-04-02, 17:07
Medlem
sonofnatures avatar
Hur försvarar ni er när gameplayet e kasst ?

Jag trycker å trycker på b , händer inget.
Motspelaren e som en hal ål å mina spelare backar bakåt i försvaret .
Detta sker nästan hela dagen. Funkar på kvällen för min del på gameplay.
Tex under dagen man gör skott finten då skjuter dom istället.

Så trist att ett spel kan va så roligt men samtidigt så jävla handikappat.

Ändå betalat för spelet å vill spela när jag känner för det. Börjar funka runt 22 för mig , men fan då e man ju trött i ögonen å orkar ej spela så länge.

Jävligt synd för spelet e nice när skiten funkar
Citera
2017-04-02, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Har också börjat lägga ut lite av de dyrare spelarna jag investerade i för lite överpriser, de ratade 85-88. Sen vandrar jag neråt. Blivit bra utdelning! Många som nästan dubblats i pris. Önskar jag hade investerat i mer 84-ratade. Köpte bara ett ex av varje o skickade till klubben för några veckor sedan. Du har gjort fin profit där antar jag!

Angående Lukaku 89 så har ha väl legat mellan 580-600k de senaste dagarna. Köpte honom förra veckan för 620k. Riktigt jävla go! Starkaste spelaren jag spelat med, håller undan mer eller mindre allt. Samma i luftspelet. Gör mål på alla möjliga sätt, blir även en del asssit då han kan hålla undan o sen ge bollen till någon dom kommer på yta.

Jo det blev en del coins in så jag köpte på lukaku 89 för 575k, kanske onödigt då jag har potm Costa. Men gillar lukaku och har Everton i hjärtat så det ska bli kul att testa honom! Låter ju lovande med den styrkan
Citera
2017-04-02, 17:47
Medlem
EnLitenFryss avatar
Har sålt av det mesta beståndet av NIF-kort nu, 84-87. Gått fin vinst med alla kort. Köpt för 1,8k, sålt för 4,3k osv.

De jag behållit är Bayernspelarna och 83-ratade (som jag inte orkat sälja). IF-korten har gjort en blygsam ökning men inget som är värt att sälja för.

Börjar vara läge att köpa lag eller hur? Många av de äldre korten som droppat i pris. Bör gå upp när birthday är färdigt.
Citera
2017-04-02, 18:23
Medlem
Börjat sälja av mitt andralag idag, kändes lite tamt och hade inte lika mycket spets som förstalaget, en del spelare jag hoppats på mycket men inte levererade. Suttit och fixat lite med trupper nu där jag kan få användning av lite SBC-spelare plus min untradeable Bale. Vad tror ni om något sånt här?

https://www.futbin.com/17/squad/2823722

Kommer undan med ca 700k på detta. Vet inte hur Draxler funkar på kanten, men kan ju testa så. Annars kan jag ju byta plats på honom och Giovinco in-game. Synpunkter?
Citera
2017-04-02, 18:56
Medlem
Koromans avatar
Kör ni ett 1:a lag som är bäst och ett sämre "fitness-lag", två jämnbra lag, eller bara ett lag och köper konditionskort?
Citera
2017-04-02, 19:00
Medlem
Ny hattrick av Alejandro Gomez idag kan bli en riktigt smarrig Fif
Citera
2017-04-02, 19:01
Medlem
Jag satt på detta lag:
http://www.futhead.com/17/squads/5541992/

Men fick en fix idé att ersätta Rakitic med Thiago så det blev såhär:
http://www.futhead.com/17/squads/5541905/

Gjorde jag bort mig?

Vänsterkanten är inte lika stark men jag väntar på att något TOTW-kort ska dyka upp längre fram.
Thiago är killer!

*Edit*
Nu är länkarna rätt.
Citera
2017-04-02, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Ny hattrick av Alejandro Gomez idag kan bli en riktigt smarrig Fif

spelade winger enligt Forza, får se om det stämmer..
Citera
2017-04-02, 19:23
Medlem
Någon som hunnit testa de nya birthday korten ännu? Köpt Esswein, Cole, Sirigu och Ramos o tänkte prova
Citera
2017-04-02, 19:25
Medlem
NativeTongues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raw3n
Du kommer få en spelare för 10k hehe...

Yepp! Idiotisk som man är så gjorde jag just den och packade fucking Mercado... Hade hoppats på åtminstone Vela... Men nej. Dumt att chansa. Lär nog gå många Mercado på varje Ronaldo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in