Citat:
Ursprungligen postat av
xen1cal
Bilden på får i obaid tråden kan väl inte vara samma person som bo bilden i denna tråd. Får i obaid tråden såg ju riktigt härjad/skräpig ut. Bilden som lagts upp i denna tråd ser ju helt normal ut ( oavsett vad medlemmarna i motståndsrörelsen tycker).
Jag har inte kollat den bilden i Obaid-tråden, men som sagt är det flera personer i FUPen om Victoria Park-sprängningarna som hänvisar till Abd*laziz som just "Får".
EDIT: Kollar man länken några poster ovanför mitt, så ser man en FB-bild som You*ef Daaba**e lagt upp, med en minnesbild över "Ahmed Jazz". Mig veterligen finns inte två stycken personer på Rosengård som heter *hmed *bdulaziz som är lika gamla så jag antar att han kallades både "Får" och "Jazz"? Eller är jag helt ute och cyklar? Finns ju en annan känd man med samma namn i Malmö som är en bilmålvakt men han är mycket äldre. Och som sagt så är ju You*ef som jag nämnde ovan medmisstänkt för Victoria Park-sprängningarna så att det är samma person som i FUPen där (som kallas "Får") råder det väl inget tvivel om?