2017-04-02, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VWazz
FÅR är känd för att (i grupp) trakassera folk ocg spela rolig på andras bekostnad på rg. Dom som känner han vet att han åkt på stryk när han varit lite för tuff med sina buddies. Nu slipper folk detta problem.

Jag vet inte men jag misstänker att detta har med 0baid mordet att göra. Och personer som får har mkt svårt att hålla truten stängd. Antagligen såg han mördarna eller så är han inblandad på nått sjukt vis.
Han e ingen tungt kriminell höjdare som tjänar para. Snarare en pisslluffare som de glesta i hans ålder från RG är.

Rip
Vad innebär "tungt kriminell höjdare" är det något att sträva efter? är det något som är bra? Och blir man förmögen på det??
Skulle knappast tro det!!
Det är bara såna som inte har utbildning eller som inte har någon plats i samhället. Trist för dem naturligtvis, men absolut inget som är något bra.
Dessutom slutar det ofta med döden i unga år.
Citera
2017-04-02, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasermopsen
Får jag bara ställa en dum fråga, men vad betyder det här med FÅR?
(FB) 23-årig man skjuten i Rosengård, Malmö (avliden) 2017-03-30
Citera
2017-04-03, 00:02
Medlem
xen1cals avatar
Citat:

Att han ska ha, iallafall haft, krulligt hår - likt ett får
Citera
2017-04-03, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xen1cal
Nej det blir lätt lite snurrigt. Men bilden på får i obaid, orkar inte leta igenom 367 sidor, var en mer sliten snubbe med krulligt hår, därav får. Han som det länkades bild på i denna tråden som bo, ser inte ut i som får i obaid som sagt. Om han inte klippt sig o allmänt fixat till sig, för bilden här såg ju normal ut.

Citat:
Ursprungligen postat av Elysia
Ahm*d Abd*laziz

Får??

Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Jag har inte kollat den bilden i Obaid-tråden, men som sagt är det flera personer i FUPen om Victoria Park-sprängningarna som hänvisar till Abd*laziz som just "Får".

EDIT: Kollar man länken några poster ovanför mitt, så ser man en FB-bild som You*ef Daaba**e lagt upp, med en minnesbild över "Ahmed Jazz". Mig veterligen finns inte två stycken personer på Rosengård som heter *hmed *bdulaziz som är lika gamla så jag antar att han kallades både "Får" och "Jazz"? Eller är jag helt ute och cyklar? Finns ju en annan känd man med samma namn i Malmö som är en bilmålvakt men han är mycket äldre. Och som sagt så är ju You*ef som jag nämnde ovan medmisstänkt för Victoria Park-sprängningarna så att det är samma person som i FUPen där (som kallas "Får") råder det väl inget tvivel om?

Sluta prata om sånt ni inte vet.
Engång för alla AHMED FÅR är marockan och körde på kvinnan och hennes barn ii malmö. Bild finns nedan på fårhuvet ahmed.

http://www.friatider.se/h-r-smiter-ahmad-efter-vansinnesf-rden-l-mnar-kvinna-och-barn-med-d-dliga-skador

AHMED JAZZ är han tråden handlar om, kommer från palestina och har INTE får hår.. PUNKT SLUT.

Till er som påstår att han kallats får ii FUP, länka istället för att snacka masska skit. ?
Citera
2017-04-03, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Text.
Jag har aldrig påstått det. Jag postade bilden för att visa att det inte är samma person.
Citera
2017-04-03, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larunko
https://www.facebook.com/youssef.ja1/posts/1815327295159887

Jag posta denna bild för att vissa att det är jazz som blev skjuten och ingen annan! Kan det bli mer tydligt...
Citera
2017-04-03, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inteisrael
Så, nu är det bara dryga 13 timmar kvar innan åklagarna måste lämna in häktningsframställningarna.
Frågan är hur många poliser som vet exakt vad som hände och som kan vittna om det.

Var väl inga poliser på plats när det hände så ingen kan vittna om det. Däremot så tror jag att övervakningkameren fått dom bra! Så blir nog svårt att prata bort det. Och att deras mobiler ev kopplas mot master i närheten av BP så nog tung bevisning. Men återstår att se!
Citera
2017-04-03, 04:01
Medlem
Citat:

Får e denna apa www.facebook.com/ahmad.elmoghrabi.5, han lever, . Trodde fan nån äntligen klippt honom. Jävla flashback va ni fuckar bort trådar. Jag som var glad o trodde att den skithuvet dog.
Citera
2017-04-03, 10:52
Medlem
Någon som vet vilken tid dom senast ska besluta om eventuell häktning?
Citera
2017-04-03, 11:26
Medlem
http://www.expressen.se/kvallsposten/just-nu-tre-personer-begars-haktade-for-mord/
Citera
2017-04-03, 11:33
Medlem
xen1cals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larunko
http://www.expressen.se/kvallsposten/just-nu-tre-personer-begars-haktade-for-mord/

Det var värst, spännade att se vad det blir av detta. Och om det eventuellt lugnar sig i staden lite.
Citera
2017-04-03, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xen1cal
Det var värst, spännade att se vad det blir av detta. Och om det eventuellt lugnar sig i staden lite.

På den ena så är där inga alternativ yrkande så troligtvis höll han i vapnet vilket dom säkert ser på filmen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in