2017-04-02, 14:54
Medlem
Valhiri040s avatar
Bild på BO

http://i.imgur.com/jnDIOLr.jpg
Citera
2017-04-02, 15:06
Medlem
Hörde idag att en viss B_har P_ci skall vara involverad i ett flertal av dessa våldsdåd. Är det nån som vet mer om denna figur?
Senast redigerad av Nyfiken007 2017-04-02 kl. 15:13.
Citera
2017-04-02, 15:15
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfiken007
Hörde idag att en viss B_har P_ci skall vara involverad i ett flertal av dessa våldsdåd. Är det nån som vet mer om denna figur?

Skriv gärna inom () bokstäverna som *. Vi är några som är intresserade men vet inte så mycket.

Tack på förhand.
Citera
2017-04-02, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Fan, miss av mig när jag kollade mina anteckningar, du har helt rätt! Och dessutom har jag noterat att M*kky skulle vara misstänkt också, tror det är du som skrev det i en annan tråd. Vet du vad det ligger för substans i det?

Rykten på stan säger, och det är upp till var och en att avgöra vad som är sant och inte men storebror S Bajramaj sköts typ 2014 vid vattentornet Kuken. Am4r Mekky satt häktad länge för de mordet men dömdes aldrig, tydligen ska S Bajramajs yngre bror,Quendrim hotat med att knäppa den som sköt hans bror och då knäppte de honom istället. A2 som är död nu ryktas vara medskytt. (off topic och annat fall)!
Senast redigerad av Mint100 2017-04-02 kl. 15:50.
Citera
2017-04-02, 15:21
Medlem
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Skriv gärna inom () bokstäverna som *. Vi är några som är intresserade men vet inte så mycket.

Tack på förhand.
* = E
Senast redigerad av Elysia 2017-04-02 kl. 15:28.
Citera
2017-04-02, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Du som verkar ha insyn i Gbg. Vet du vilka de två häktade från gbg i detta fallet är?
Fråga Xtroverto han vet allt
Citera
2017-04-02, 15:52
Medlem
Vad finns de för albanska grupperingar i götet? För nån nämnde något om att albaner klippt han på Ramels väg. Och kan dessa albaner i Gbg ha nån relation till dom två döda albanska brödrarna, och även va ute efter mekky då han satt häktad för ett av morden ?
Citera
2017-04-02, 17:04
Medlem
VWazzs avatar
FÅR är känd för att (i grupp) trakassera folk ocg spela rolig på andras bekostnad på rg. Dom som känner han vet att han åkt på stryk när han varit lite för tuff med sina buddies. Nu slipper folk detta problem.

Jag vet inte men jag misstänker att detta har med 0baid mordet att göra. Och personer som får har mkt svårt att hålla truten stängd. Antagligen såg han mördarna eller så är han inblandad på nått sjukt vis.
Han e ingen tungt kriminell höjdare som tjänar para. Snarare en pisslluffare som de glesta i hans ålder från RG är.

Rip
Citera
2017-04-02, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VWazz
FÅR är känd för att (i grupp) trakassera folk ocg spela rolig på andras bekostnad på rg. Dom som känner han vet att han åkt på stryk när han varit lite för tuff med sina buddies. Nu slipper folk detta problem.

Jag vet inte men jag misstänker att detta har med 0baid mordet att göra. Och personer som får har mkt svårt att hålla truten stängd. Antagligen såg han mördarna eller så är han inblandad på nått sjukt vis.
Han e ingen tungt kriminell höjdare som tjänar para. Snarare en pisslluffare som de glesta i hans ålder från RG är.

Rip

Nu blev jag förvirrad. Är det får, jazz, eller ful. Känns som om det är fler olika figurer som blandas in i den här soppan.
Citera
2017-04-02, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valhiri040
Bild på BO

http://i.imgur.com/jnDIOLr.jpg

De ser alla lika jävla illa ut! shitimport.com!
Citera
2017-04-02, 18:58
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Nu blev jag förvirrad. Är det får, jazz, eller ful. Känns som om det är fler olika figurer som blandas in i den här soppan.

Det är "får", har läst om personer i en FUP som beskriver honom som det, ska ha att göra med hur hans hår ser ut.
Citera
2017-04-02, 19:04
Medlem
xen1cals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Det är "får", har läst om personer i en FUP som beskriver honom som det, ska ha att göra med hur hans hår ser ut.

Bilden på får i obaid tråden kan väl inte vara samma person som bo bilden i denna tråd. Får i obaid tråden såg ju riktigt härjad/skräpig ut. Bilden som lagts upp i denna tråd ser ju helt normal ut ( oavsett vad medlemmarna i motståndsrörelsen​ tycker).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in