2017-04-02, 19:36
Medlem
https://www.facebook.com/youssef.ja1/posts/1815327295159887
Citera
2017-04-02, 19:58
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xen1cal
Bilden på får i obaid tråden kan väl inte vara samma person som bo bilden i denna tråd. Får i obaid tråden såg ju riktigt härjad/skräpig ut. Bilden som lagts upp i denna tråd ser ju helt normal ut ( oavsett vad medlemmarna i motståndsrörelsen​ tycker).

Jag har inte kollat den bilden i Obaid-tråden, men som sagt är det flera personer i FUPen om Victoria Park-sprängningarna som hänvisar till Abd*laziz som just "Får".

EDIT: Kollar man länken några poster ovanför mitt, så ser man en FB-bild som You*ef Daaba**e lagt upp, med en minnesbild över "Ahmed Jazz". Mig veterligen finns inte två stycken personer på Rosengård som heter *hmed *bdulaziz som är lika gamla så jag antar att han kallades både "Får" och "Jazz"? Eller är jag helt ute och cyklar? Finns ju en annan känd man med samma namn i Malmö som är en bilmålvakt men han är mycket äldre. Och som sagt så är ju You*ef som jag nämnde ovan medmisstänkt för Victoria Park-sprängningarna så att det är samma person som i FUPen där (som kallas "Får") råder det väl inget tvivel om?
Senast redigerad av Mapping 2017-04-02 kl. 20:03.
Citera
2017-04-02, 20:21
Medlem
xen1cals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Jag har inte kollat den bilden i Obaid-tråden, men som sagt är det flera personer i FUPen om Victoria Park-sprängningarna som hänvisar till Abd*laziz som just "Får".

EDIT: Kollar man länken några poster ovanför mitt, så ser man en FB-bild som You*ef Daaba**e lagt upp, med en minnesbild över "Ahmed Jazz". Mig veterligen finns inte två stycken personer på Rosengård som heter *hmed *bdulaziz som är lika gamla så jag antar att han kallades både "Får" och "Jazz"? Eller är jag helt ute och cyklar? Finns ju en annan känd man med samma namn i Malmö som är en bilmålvakt men han är mycket äldre. Och som sagt så är ju You*ef som jag nämnde ovan medmisstänkt för Victoria Park-sprängningarna så att det är samma person som i FUPen där (som kallas "Får") råder det väl inget tvivel om?

Nej det blir lätt lite snurrigt. Men bilden på får i obaid, orkar inte leta igenom 367 sidor, var en mer sliten snubbe med krulligt hår, därav får. Han som det länkades bild på i denna tråden som bo, ser inte ut i som får i obaid som sagt. Om han inte klippt sig o allmänt fixat till sig, för bilden här såg ju normal ut.
Citera
2017-04-02, 20:36
Medlem
Ahm*d Abd*laziz

Får??
Senast redigerad av Elysia 2017-04-02 kl. 21:35.
Citera
2017-04-02, 20:45
Medlem
Är det någon som vet vilka som är anhållna?
Citera
2017-04-02, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retina
Med all respekt. Varför skulle HA eller Bandidos lägga sig i detta menar du? Det här är ungefär som när någon snodde din brud i högstadiet. Du blev ledsen och KRÄNKT men livet gick vidare.

I det nya Sverige är tydligen HEDER viktigare än livet - så viktigt att man mördar eller dör för allt slippa vara KRÄNKT.

Så var glad och njut att du fått barn, men under dessa år har ett nytt Sverige vuxit fram. Tacka Reinfeldt. Gå inte inte på flashback igen.
Exakt. För dem är affärerna viktigast och sådant som dagens småbus/mindre grupperingar håller på med förstör det. Och att säga att Bandidos bara en hög blended loosers som Vikingablod76 skrev är ju riktigt lustigt, de var ju så framgångsrika att HA och dem bestämde sig för att sluta bråka för affärerna stördes. Och om HA eller Bandidos vill undanröja personer så har de folk med lite mer erfarenhet och hjärna som fixar sådant än de som nu springer runt skjuter på varandra, det är ju mest snorungar. Sedan är det ju bra för skattebetalarna i detta land när småbuset utrotar varandra i rask takt och Polisen är nog inte allt för ledsna över det heller.
Senast redigerad av Fintuna 2017-04-02 kl. 21:03.
Citera
2017-04-02, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfiken007
Är det någon som vet vilka som är anhållna?
Skall vara albansk inblandning. Vi får se om det stämmer.
Citera
2017-04-02, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Ja faktiskt. Ett synnerligen äckligt exemplar av sandneger. Tror knappt att en burkamamma kan älska ett sådant nylle.
Good ridance som jänkarna säger.
Varför måste man förnedra andra människor så? Du måste ha stora problem!
Citera
2017-04-02, 21:28
Medlem
VWazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunar56
Varför måste man förnedra andra människor så? Du måste ha stora problem!

För att han själv är äckligt ful IRL och måste få utlopp för sitt missnöje över någon annan. SÅ han väljer alla araber (eftersom att det är dessa han primärt är avundsjuk på "och antagligen känner sig jävligt liten mellan dom")
Citera
2017-04-02, 21:33
Medlem
xen1cals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VWazz
För att han själv är äckligt ful IRL och måste få utlopp för sitt missnöje över någon annan. SÅ han väljer alla araber (eftersom att det är dessa han primärt är avundsjuk på "och antagligen känner sig jävligt liten mellan dom")

Låter som en fullt rimlig analys, även om han aldrig skulle erkänna det. Bo hade säkert Inga problem att få tjejer heller, mr avundsjuk är antagligen 35+ och oskuld.

Oxå nyfiken på vilka som sitter anhållna. Någon skrev något om albaner och hämnd, inte helt otänkbart?
Citera
2017-04-02, 22:57
Medlem
Så, nu är det bara dryga 13 timmar kvar innan åklagarna måste lämna in häktningsframställningarna.
Frågan är hur många poliser som vet exakt vad som hände och som kan vittna om det.
Citera
2017-04-02, 23:39
Medlem
Lasermopsens avatar
Får jag bara ställa en dum fråga, men vad betyder det här med FÅR?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in