YES! Bästa resultatet hitills! Otroligt nöjd att se mitt nötande i gamla matematikböcker ge resultat.
Hela 64 poäng på KVANT! En höjning med 20 poäng ifrån mitt bästa KVANT resultat!
Detta borde nog räcka till 1.6 som är mitt mål, gud vad skönt.
Hoppas verkligen det gick bra för alla andra, om det inte gjorde det kom ihåg att det kommer fler prov och det lönar sig verkligen att plugga! (Iaf på KVANT delen.)
SKÅL !!!!!
Edit: Räknade fel, 64 poäng var det nog.