2017-04-01, 18:47
  #51301
Medlem
YES! Bästa resultatet hitills! Otroligt nöjd att se mitt nötande i gamla matematikböcker ge resultat.
Hela 64 poäng på KVANT! En höjning med 20 poäng ifrån mitt bästa KVANT resultat!

Detta borde nog räcka till 1.6 som är mitt mål, gud vad skönt.
Hoppas verkligen det gick bra för alla andra, om det inte gjorde det kom ihåg att det kommer fler prov och det lönar sig verkligen att plugga! (Iaf på KVANT delen.)

SKÅL !!!!!

Edit: Räknade fel, 64 poäng var det nog.
__________________
Senast redigerad av Astronomia 2017-04-01 kl. 18:53.
Citera
2017-04-01, 18:52
  #51302
Medlem
Gavle112s avatar
Snälla någon säg vad bra betyg i 1an (andra term) är. Fick troligen 1.00
Citera
2017-04-01, 18:53
  #51303
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gavle112
Snälla någon säg vad bra betyg i 1an (andra term) är. Fick troligen 1.00

snittet är 0.9 så grattis! Du fick över snittet
Citera
2017-04-01, 18:55
  #51304
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imroroyo
67 Kvant, 60 Verb (om man ska tro facit från HPakademin).
Hoppas att det kan duga till 1.6, men det är väl tveksamt.


Med HT 2016's normeringstabell så fick du 1.5... Kan bli tufft med 1.6 med jag håller tummarna för dig!

Hoppas själv på en snäll normering. Pray for us flashback
Citera
2017-04-01, 18:56
  #51305
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kameroda
Nej verkar vara många som är förvånade över mängden felsvar, speciellt på PP3! får hoppas att facit ändras..

Även jag fick riktigt dåligt på PP3. Nu tyckte jag förvisso att provet var väldigt svårt också. Hmm
Citera
2017-04-01, 18:57
  #51306
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IdkIdk
12-13, 18, 35-36, 39

Edit: Fick 4 fel på engelskan av 10 möjliga på provdel 3. Katastrof, antagligen facits fel annars får jag f*n skylla mig själv.
Citera
2017-04-01, 18:58
  #51307
Medlem
Rättat enligt HPAkademin:

KVA: 64/80
VER: 74/80

HT2016:
KVA: 57/80 normerad 1.3
VER: 73/80 normerad 1.9
Totalt 1.6.

Känns jävligt bra, men med min tur lär normeringen totalt bajsa ner detta. Hoppades på minst 1.7.
__________________
Senast redigerad av gloggmastarn 2017-04-01 kl. 19:03.
Citera
2017-04-01, 19:02
  #51308
Medlem
Känns som att många här skryter..
Citera
2017-04-01, 19:02
  #51309
Medlem
Gavle112s avatar
Äre ba jag som inbillar mig att mina D är B o vice versa beroende på frågan (mina D:n o B:n är praktiskt taget identiska, särskilt under stress)
Citera
2017-04-01, 19:02
  #51310
Medlem
inAbzurdums avatar
Känns som att folk fick relativt bra score på detta prov endå. Även jag kände att det var enklare än i tillexempel höstas.

Tror det kommer krävas högre poäng för högre score detta runda. Vad tror ni?
Citera
2017-04-01, 19:03
  #51311
Medlem
Någon som har tillgång till provuppgifterna? Hittar enbart HP-akademins facit.
Citera
2017-04-01, 19:03
  #51312
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolatorsken97
Tror tyvärr det motsatta. Kan bli den sämsta normeringen vi sett.

Vad får dig att säga det?
Tyckte verb var lätt i år som alla år, höjde mig med ett par poäng (!)
Men det kanske inte andra tyckte, hoppas gärna på en lätt normering där!

Det fanns en text på engelska, om Walt Disney som jag märkte var väldigt komprimerad. Det tog längre tid än vanligt att läsa den texten, tror det var extra många ord. Detta kanske förvärrar/förbättrar normeringen!? Håller tummarna iaf!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in