2017-04-01, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Varför rota i det förflutna?

Det är väl ingen som ärligt föreslår att Clinton ska ersätta honom idag?

Det skulle inte förvåna mig om häxan ställer upp i valet 2020. Ont krut förgås inte så lätt.
2017-04-01, 15:28
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Utom Clinton själv då:

Resist, insist, persist, enlist

http://thehill.com/homenews/news/326260-clinton-targets-trump-in-speech-urging-supporters-to-resist-insist-persist

Fast hon räknar jag inte med, hon kan sitta och klaga hur mycket hon vill
2017-04-01, 15:29
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Det skulle inte förvåna mig om häxan ställer upp i valet 2020. Ont krut förgås inte så lätt.

Fast det är då det, valet är över att tjata om valet leder ingenstans
2017-04-01, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Jag tror nyhetsmedia i USA har börjat skita i hans svar också, de vill ha svar på sina specifika frågor vilket gör det ännu tyngre.

Hoppas som sagt att han kan få psykologisk hjälp mot stressen för jag kan inte ens föreställa mig hur tungt det måste vara för honom just nu, jag hoppas verkligen att det inte blir för mycket för honom

Gamla serien West Wing har en dialog mellan mrs Bartlet och chief of Staf Leo McGary där hon ber honom kolla hjärtat för att temporär stress ger en del skador medan vita husets stress ger svåra hjärtskador(sen fick han mycket riktigt hjärtattack och fick sluta).

Trump kan drabbas av stroke som Wilson eller hjärtattack som Eisenhover.
2017-04-01, 15:52
Medlem
Citat:
Hillary Clinton är bara ett år yngre och har dessutom haft en stroke. Det tog sex månader för henne att lära sig att gå igen.

Det finns till och med en film där hon kastas in i en van som en säck potatis.

Hon gick fint under debatterna någon vecka efter 11 september
2017-04-01, 16:07
Medlem
zergrushs avatar
Kommer yra om Clinton vara någon sorts standard, så fort den dyrkade sultanen betett sig klumpigt och idiotiskt? Det är väl Donald som är president?
2017-04-01, 16:53
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
Arbetet skrev

Citat:
When will Sleepy Eyes Chuck Todd and @NBCNews start talking about the Obama SURVEILLANCE SCANDAL and stop with the Fake Trump/Russia story?

Dom säger på Fox att nivån på övervakningen gör att det kan handla om en konstitutionell kris. Från O´Reilly Factor:

.@CharlesHurt says the level of surveillance could be a "constitutional crisis" (via @oreillyfactor)

https://twitter.com/ffweekend/status/848116489508999168

Bill O´Reilly angrips hårt nu, det handlar om mer än "Wiggate".

Dom säger att Adam Shiff är rädd:

@RepAdamSchiff not talking abt substance of reports viewed at WhiteHouse- only about process. Rumor: he's scared
2017-04-01, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
Dom säger på Fox att nivån på övervakningen gör att det kan handla om en konstitutionell kris. Från O´Reilly Factor:

.@CharlesHurt says the level of surveillance could be a "constitutional crisis" (via @oreillyfactor)

https://twitter.com/ffweekend/status/848116489508999168

Bill O´Reilly angrips hårt nu, det handlar om mer än "Wiggate".

Dom säger att Adam Shiff är rädd:

@RepAdamSchiff not talking abt substance of reports viewed at WhiteHouse- only about process. Rumor: he's scared

Det ser verkligen inte bra ut. Barack Hussein Obama måste nog tilldömas ett långt fängelsestraff för att folk ska kunna återfå förtroende för republiken.
2017-04-01, 18:32
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Det ser verkligen inte bra ut. Barack Hussein Obama måste nog tilldömas ett långt fängelsestraff för att folk ska kunna återfå förtroende för republiken.

Kommer inte att ske, det finns lika mycket bevis för att fängsla Obama som det fanns för att fängsla Clinton.

Ni kan sluta drömma om att alla ska fängslas för det kommer inte att ske.
2017-04-01, 18:35
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Gamla serien West Wing har en dialog mellan mrs Bartlet och chief of Staf Leo McGary där hon ber honom kolla hjärtat för att temporär stress ger en del skador medan vita husets stress ger svåra hjärtskador(sen fick han mycket riktigt hjärtattack och fick sluta).

Trump kan drabbas av stroke som Wilson eller hjärtattack som Eisenhover.

Tror inte de hade samma extrema uppförsbacke som Trump har dock, han har inte ens suttit i 100 dagar och han har redan slagit rekordet i antalet dagar för att uppnå dåligt förtroende hos det amerikanska folket.

Nej, skulle jag få ge honom ett personligt tips så skulle jag säga åt honom att ligga lågt i en vecka eller två, bara vila upp sig för att sen enbart fokusera på att skapa stabilitet runt sig så att han kan fatta beslut utan att hela tiden bli fälld av det egna partiet eller nyhetsmedia som upptäcker felaktigheter i det han gör.

Han behöver helt enkelt ta och samla ihop sig inför en comeback.
2017-04-01, 18:42
Medlem
Lilabanans avatar
Utöver medias konstanta bashande för allt och inget på DJT, så har ni säkert märkt att twitter har en algoritm på hans twitter så att spammande hatare är det enda man kan se i de ~100 första svaren. Visst man kan argumentera att företag får göra hur de vill osv. Men att han blockeras på alla fronter är ju väldigt tydligt. Det har aldrig varit på den här magnituden förut. Men vad gör ni av det här? Jag är pro-Trump och tycker det är helt sjukt. Men vad anser ni som är anti-Trump om att vinklingen utav världens mäktigaste person är såpass kraftig och skapar såpass mycket hat.
Tror någon att det kommer leda till något positivt? Även om det skulle leda till att han avgår eller vad ni liberaler har för fantasier. Det är ju inte Trump som skapar kaos, det är ju alla reaktioner och demonstrationer. Vars deltagare bara hör samma gamla hörsägen ifrån ekokammaren som drivs av MSM.
2017-04-01, 18:44
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Utöver medias konstanta bashande för allt och inget på DJT, så har ni säkert märkt att twitter har en algoritm på hans twitter så att spammande hatare är det enda man kan se i de ~100 första svaren. Visst man kan argumentera att företag får göra hur de vill osv. Men att han blockeras på alla fronter är ju väldigt tydligt. Det har aldrig varit på den här magnituden förut. Men vad gör ni av det här? Jag är pro-Trump och tycker det är helt sjukt. Men vad anser ni som är anti-Trump om att vinklingen utav världens mäktigaste person är såpass kraftig och skapar såpass mycket hat.
Tror någon att det är positivt även om det skulle leda till att han avgår eller vad ni liberaler har för fantasier. Det är ju inte Trump som skapar kaos, det är ju alla reaktioner och demonstrationer...

Han får väl starta en statlig/federal version av twitter?

De är ju trots allt 100% privatägda och ska därmed få göra precis hur de vill precis som med google och Facebook, men jag tror inte det riktigt är så simpelt att de aktivt manipulerar vad som ses först utan jag tror det är så simpelt att det är de som har flest svar och/eller gilla som visas först.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in