2017-04-01, 17:35
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nygard
Halvmissnöjda? Ni gav ju era spelare stående ovationer när de gick sitt lilla ärevarv efter slutsignalen.

Psykfallet Eriksson hade rätt bra tur som slapp undan rött i den här situationen.
https://twitter.com/_exrik_/status/848150978624925696

Snälla, bli inte som Ville. Du är bättre än så.
Citera
2017-04-01, 17:43
Medlem
nygards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Snälla, bli inte som Ville. Du är bättre än så.

Vem är Ville och hur blir jag som honom? Det är ju sant att de gick runt och fick stående ovationer. Såg lustigt ut efter 1-1 och förde tankarna tillbaka till 2013 när det "kändes som att vinna CL".
Citera
2017-04-01, 18:03
Medlem
Usel inledning, dålig match och ett okej resultat. Grymt tifo men annars var det mest skit.
Citera
2017-04-01, 18:13
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Vem är Ville och hur blir jag som honom? Det är ju sant att de gick runt och fick stående ovationer. Såg lustigt ut efter 1-1 och förde tankarna tillbaka till 2013 när det "kändes som att vinna CL".

Sker i samtliga matcher vi spelar inför våra fans oavsett resultat faktiskt.

Ni kanske inte har samma vana men du behöver inte nödvändigtvis koppla ihop det till vår relation till MFF även om jag vet att du gör det med allt som går och lite till.

Ni såg jävligt dåliga ut idag dock.
Citera
2017-04-01, 18:16
Avslutad
Citat:
Halvmissnöjda? Ni gav ju era spelare stående ovationer när de gick sitt lilla ärevarv efter slutsignalen.

Psykfallet Eriksson hade rätt bra tur som slapp undan rött i den här situationen.

Det där kan väl aldrig vara rött? Visst, han kommer in fel men han märker det ju själv och väljer att inte fullfölja.
Citera
2017-04-01, 18:25
Medlem
Citat:
Det är ju sant att de gick runt och fick stående ovationer. Såg lustigt ut efter 1-1 och förde tankarna tillbaka till 2013 när det "kändes som att vinna CL".

Det är normal praxis, och jag tycker inte att det fanns någon anledning att slänga utgångna varor från trazkes butik på dom idag.

Nu var ni väl ungefär lika usla i inledningen av förra säsongen som ni var idag om jag inte missminner mig, så det kommer nog se bättre ut för er längre in i säsongen. Pawel såg bra ut i perioder, precis som förra året.

Pontus kan bli riktigt bra, med vår tur så lär han väl åka på skador en masse dock.
Citera
2017-04-01, 18:37
Medlem
trattfans avatar
Citat:

Ärligt talad, vad är det som är psykfall med den tacklingen, eller obehagligt för den delen. Han tar ju till och med bort dobbarna. Gult och frispark, absolut. Men knappast rött eller något man bör kalla ngn psykfall för.
Citera
2017-04-01, 18:55
Medlem
Keldons avatar
Citat:

Måhända första gången du ser fotboll? Kan ju aldrig vara rött!
Citera
2017-04-01, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Det där kan väl aldrig vara rött? Visst, han kommer in fel men han märker det ju själv och väljer att inte fullfölja.
Jag har sett spelare bli utvisade för betydligt mildare saker typ den gången ni vann er titel. Jag tycker inte att det ska vara rött.
Citera
2017-04-01, 19:13
Medlem
Argh123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Tycker att alla dina idéer är helt värdelösa. Får jag fråga vilket allsvenskt lag du håller på?

Har det det betydelse? Ja antagligen Eftersom "mitt" lag vann för ett herrans massa år sedan sist
Men egentligen så vill jag höra intresset. Nu verkar alla tre som citerat mg vara eniga om att Allsvenskan inte ska ha slutspel och att SHL är ett "dåligt" exempel på hur man förstör en serie.
Att däremot ha ett kort slutspel med semifinaler i BA3 kanske skulle vara av intresse? Man kan på så vis göra några stora matcher i slutet.

Cupen borde kunna bli bättre matcher om man valde att lägga den under säsongen. Vist, man kan ha kvalmatcher inför säsongen, men gruppspelsmatcherna som mer eller mindre är utslagsmatcher borde starta i apil. Dvs i samband med säsong. Ev skulle man kunna köra första gruppspelsomgången helgen före allsvenskans premiär. Det borde ge extra intresse för cupen.
Sedan tycker jag verkligen det borde bli ett samarbete med norska ligan som jag förmodar håller samma "låga" kvalité som den svenska, dvs sämre än danska, men bättre än finska.

Hockeyn borde också dra ned på sitt slutspel, men tänker inte diskutera den saken, för då får jag nog en ban av admin
Citera
2017-04-01, 19:18
Medlem
Bizmarcks avatar
Marcus Rosenberg tjänar en halv miljon i månaden.
Det är överlägset högst i allsvenskan.
Om någon undrar.
Citera
2017-04-01, 19:26
Medlem
Kanske är ensam om detta, men jag tycker det vore coolt om alla lagens supportrar respekterade inmarsch-låtar som man gör med nationalsånger, tycker det är fint och respektfullt att inte försöka förstöra ljudbilden när hemmapubliken ska sjunga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in