Citat:
Ursprungligen postat av
JohnnyGenzale
Fråga direkt till VF, Kostymnisse och Eaglesandshit
Har ni hört den nya Blåvittpodden? Är den något att ha eller allt för nära klubben i sin partiskhet/okritiska hållning som BB-podd tenderar att vara?
BB-podd har jag slutat lyssna på då den är så hysteriskt fjantig och Wille Bäckström-aktig.
Jag tycker det är illavarslande att det görs "reklam" för den på officiella hemsidan, jag kanske överdriver meningen i det men det gör att jag direkt får en känsla av att det är för tillrättalagt och inte så mycket av kritik mot klubben som om det vore helt utan anknytning. Nu menar jag inte att det enbart skall vara kritik men "man biter inte den hand som föder en" stämmer ju oftast.
Beträffande BB-podd var den betydligt bättre när den var just den bloggens podd och inte låg under GP/GT som det sedan blev. Förövrigt gillade jag deras middagsvideos bättre (förutom de där j-a lekarna när dom försökte leka Letterman).
Jag har faktiskt svårt att finna något helt oberoende i podd/video väg om blåvitt idag.
Citat:
Ursprungligen postat av
bagarn29
Vilken bibel är att föredra Expressens eller AB:s. Är kostnaden den samma?
Jag brukar bara hinna läsa en bibel och har iår därför bara köpt Aftonblaskan, jag tycker dock den känns lite trött och inte alls nåt nytt. Jag hade hellre sett några längre reportage än fjanterier som "drömyrke" för några spelare.
Citat:
Ursprungligen postat av
arazal
Jag kan inte se att alkoholen är något stort problem på arenorna, att påstå att det är den som ger våldet är en felaktighet som är gammal nu. Visst att någon är för överförfriskad ibland men det brukar lösa sig snabbt via matchvärdar/vakter utan intermezzon.
Så är det iaf här i stan/på våra bortaläktare. Jag kan iofs inte uttala mig om hur det är exakt hos andra klubbar.