Helvete!
Vilken guldchans vi hade att dra ifrån i tabelltoppen.
Senaste veckorna har varit väldigt stressiga för min del. Mycket resande fram och tillbaka, även dålig internetuppkoppling i bergen i Kaukasus och andra saker som förhindrat mig från att se matcherna.
Lyckades se den andra halvleken mot Greuther Furth dock, men både Braunschweig och Bochum matcherna missade jag. Så, tyvärr kan jag ej göra en analys om vad som gått snett. Dock på rak arm känns det som en naturlig reaktion att ett lag går neråt efter en "skandal" likt Grosskreutz-härvan.
Har även läst ikapp denna tråden. Som vanligt många intressanta och kvalitativa inlägg, och en butthurt BVB supporter

Om du ogillar Bayern-maffian som regerar här så är det bara att läsa mina inlägg, då kan du lära dig ett och annat om Tysklands bästa talangskola.
Landslagsuppehåll... Alltid starkt ogillat, men speciellt en helg som denna när jag äntligen är fri, och ej har sett Vfb på 1 månad. Abstinensen är total!
Debut för Werner, kul!
Inget fan av Podolski överhuvudtaget, men fint mål och bra avskedsmatch. Perfekt. Det unnar jag honom. Vad fan han gör i Turkiet vet jag dock inte. I Köln hör du hemma. End of.
För övrigt så är 7 av 24 spelare i den tyska truppen Vfb-produkter. Därmed den klubb med flest produkter i truppen. Schalke på en andra plats med 5.
2 klubbar som utgör 50% av truppen alltså! Imponerande, men inte helt oväntat, då dessa 2 klubbar räknas som de 2 med de bästa talangskolorna i Tyskland. Hursomhelst så vet vi samtliga härinne vilken av dessa 2 som är bättre och Tysklands i särklass bästa
Lite landslagsfotboll ikväll får det la bli, men fan vad jag ser fram emot nästa omgång!