2015-01-16, 17:46
Medlem
Har precis skapat ett nytt parti som heter "Sveriges Kommunist Parti" eller (Demokratiska Folkrepubliken Sveriges Kommunist Parti) som har en militär gren som kallas "Swedish Red Guards"

Så om ni ligger lite på vänsterskalan eller är intresserade av att se ett Kommunist Sverige så är ni hjärtligt välkomna att gå med, framför allt då vi behöver kandidater till kongressen.

Men utöver det så tycker jag att om ni inte redan kör detta spel, börja med det, ge det en chans, det är ganska kul, har kört sedan 2011 och har inte tröttnat.
Citera
2015-03-21, 00:17
Medlem
Nu skulle eSverige behöva lite hjälp igen, serber vill ta över riksdagen.

Flashback Sweden (FBS) är fortfarande Sveriges största parti. Signa upp och hjälp FBS och sverige i denna svåra stund!
Citera
2015-03-25, 18:09
Medlem
Kongressval idag, glöm inte att rösta för Flashback Sweden!
Citera
2015-05-25, 13:15
Medlem
Riksdagsval idag igen, om det är några som har konton på eRepublik logga gärna in och rösta på Flashback Sweden, vi behöver all hjälp vi kan få =)
Citera
2015-06-25, 17:02
Medlem
Inga inlägg på en månad? Lite segt måste jag säga men men Flashback kanske tappat intresset lite för detta spelet, vi har ett ~80 tal spelare kvar i partiet vilket är mindre än tidigare naturligtvis.

Iallafall, Riksdagsval idag igen så har ni ett gammalt konto eller inte spelar så ofta, kolla gärna in idag och lägg en röst på Flashback Sweden =)
Citera
2015-07-15, 22:00
Medlem
succ1es avatar
är det värt att joina nu? eller är det för lite folk som är forf aktiverar?
Citera
2015-08-05, 19:57
Medlem
JussiJernkuuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av succ1e
Nej, det är inte värt att joina. Det har blivit ett enfaldigt pay to win spel som inte bjuder på några utmaningar. Om du trots allt vill börja spela så lönar det sig antagligen att köpa ett färdigt konto, det är dyrt och tidskrävande att bygga upp en ny gubbe, om det ens är möjligt längre.
Citera
2015-08-06, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av succ1e

Ignorera Jussi, Han vill bara göra spelet surt för folk
Vill du försöka så får du gärna göra det, Jag kan säkert hjälpa till lite
Citera
2015-08-06, 19:33
Medlem
JussiJernkuuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acreteq
Ignorera Jussi, Han vill bara göra spelet surt för folk
Vill du försöka så får du gärna göra det, Jag kan säkert hjälpa till lite
Lol, spelet suger snopp helt enkelt. Berätta vad det kostar samt hur länge det tar att bli stark innan du lurar någon att göra ett försök.
Citera
2015-08-07, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JussiJernkuuk
Lol, spelet suger snopp helt enkelt. Berätta vad det kostar samt hur länge det tar att bli stark innan du lurar någon att göra ett försök.

Varför spelar du fortfarande då?

Jag har än så länge lagt ner 0 kr på spelet och kan nu göra ganska mycket damage i division 2, Har spelat i ca 1,5 år

Så ja, det är svårt att att komma in och göra skillnad snabbt men det är inte omöjligt
Citera
2015-08-07, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arumba
Varför spelar du fortfarande då?

Jag har än så länge lagt ner 0 kr på spelet och kan nu göra ganska mycket damage i division 2, Har spelat i ca 1,5 år

Så ja, det är svårt att att komma in och göra skillnad snabbt men det är inte omöjligt

Well nu var det fel konto men du fattar nog att det var jag
Citera
2015-08-07, 15:14
Medlem
JussiJernkuuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acreteq
Well nu var det fel konto men du fattar nog att det var jag
Jag fattar i alla fall hur det kommer sig att du alltid drabbas av raderade multiröster i spelet.

Jag "spelar" för att jag gärna vill se hur skiten slutar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in