Citat:
Ursprungligen postat av
KingOfTrash
Om du bara visste hur många Jehovas Vittnen konverterat som inte är ariska gentemot konverterade arier.
Islamisering är förövrigt ett uttryck jag inte känner till. Och om du menar att butiker erbjuder halal-kött så har inte den klassiska icke-halal-köttet försvunnit därav ingen "isering".
Nej, hmm, vad kan det vara?? Taget ur min rasistiska röv kanske?
Om du är du bara är en blåögd lite jesus, en hårdnackad förnekare av verkligheten eller en figur med en agenda vet jag ej. Halal?? Var det de bästa du kunde komma på....
Jag kan ta ett förskt exempel på vad som menas med islamisering. Denna gång från vårt grannland som är närmast en blåkopia av Sverige när det gäller det mesta. Ja, i vissa fall har de tom hunnit längre än oss. Det vanligaste namnet på nyfödda i Oslo är sedan flera år tillbaks inte Ole eller Petter utan Mohammed.
Hade inte muslimerna velat se mer islam i samhället så hade man kompromissat, försökt att närma sig samhället men istället gör de precis tvärtom.
Norges största "förening" för muslimer har valt en ny ordförande. Den som föll bäst i smaken var denna kvinna. (Källa norges "svt" nrk)
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/islam/redaktoer-om-islamsk-raad-ansettelse-uheldig-for-norske-muslimer/a/23960688/