Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-30, 15:59
  #121
Medlem
pungluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Utmärkt att du presenterar ett specifikt ord för detta. Har du nån poäng du vill fortsätta med?

Nej det var mest ett förtydligande i utbildningssyfte.

Har lärt mej en del nya ord själv här i forumet, några av dina , för det vardagliga språket
krångliga uttryck.

Så jag bjuder på nåt ibland , helt gratis dessutom
Citera
2017-03-31, 18:05
  #122
Medlem
cold17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Den nya trenden för muslimska flyktingar från länder som Irak, Afghanistan, och Syrien är att de har börjat konvertera till kristendomen:



Frågeställning

Vad kan detta innebära för kristendomens respektive islams framtid i Europa?

Bedrägeri är problemet.. Finns bra mängd med dessa lögnare som konverterar till kristendomen enbart för att lura till sig uppehållstillstånd på ett eller annat sätt! Det är vanligt att det sker i och med giftermål med en kristen kvinna t.ex. Inget nytt under solen. På deras frukt skall ni känna igen dem...
Citera
2017-03-31, 21:41
  #123
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cold17
Bedrägeri är problemet.. Finns bra mängd med dessa lögnare som konverterar till kristendomen enbart för att lura till sig uppehållstillstånd på ett eller annat sätt! Det är vanligt att det sker i och med giftermål med en kristen kvinna t.ex. Inget nytt under solen. På deras frukt skall ni känna igen dem...

Kan vi introducera faktiska siffror i detta, istället för gissninger?

(Men jag håller med om, att det är sannolikt att NÅGRA använder detta som ett springbräda för att smyga sig in i Europa)
Citera
2017-03-31, 22:53
  #124
Medlem
cold17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Kan vi introducera faktiska siffror i detta, istället för gissninger?

(Men jag håller med om, att det är sannolikt att NÅGRA använder detta som ett springbräda för att smyga sig in i Europa)

Inget jag hittar på eller gissar. Känner till liknande händelser och vem skulle bli förvånad överhuvudtaget..?

Jag önskar att det fanns siffror på detta men tyvärr saknas det statistik och faktiska siffror på allt och alla i vår lilla värld. Sedan så är ju mörkertalet alltid stor trots fakta/statistik och det förstår ni väl själv Bogomil.
Citera
2017-03-31, 23:04
  #125
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Kan vi introducera faktiska siffror i detta, istället för gissninger?


Citat:
Ursprungligen postat av cold17
Inget jag hittar på eller gissar. Känner till liknande händelser och vem skulle bli förvånad överhuvudtaget..?

Jag önskar att det fanns siffror på detta men tyvärr saknas det statistik och faktiska siffror på allt och alla i vår lilla värld. Sedan så är ju mörkertalet alltid stor trots fakta/statistik och det förstår ni väl själv Bogomil.

Jag delar din kritik av islams invasiva metoder (och för den del också islams invasiva teologi) ... men jag är en fakta-orienterad person när det kommer till allmäna konklusioner.
Citera
2017-04-01, 01:00
  #126
Medlem
cold17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
men jag är en fakta-orienterad person när det kommer till allmäna konklusioner.

Jag förstår det.
Citera
2017-04-02, 15:06
  #127
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
men jag är en fakta-orienterad person när det kommer till allmäna konklusioner.

Citat:
Ursprungligen postat av cold17
Jag förstår det.

Så vilka tråd-relevanta fakta finns det?
Citera
2017-04-03, 18:29
  #128
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ihelp
Ingen stat i Europa frågar efter deras religion vid asylfrågor. Dumheter.
Glömde bort att vi inte lever någon stans där regeringen bryr sig om folket.
Hade varit soft om vi bodde under en dansk eller norsk regering..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback