2017-03-28, 23:58
Medlem
NS_14s avatar
Har sagt det länge att kvinnor och psykfall kommer bli den här mörka epokens sista försvarslinje för globalisterna. Så tvingas vi bevittna hur en grotesk hjärntvätt löper ut i förgreningar som känslor för omhändertagande, omsorg och i dess yttersta form: pedofili.

Det är emellertid viktigt att poängtera att det rör sig om en "godhet" som andra får betala. Ett enormt köttberg av tanter där klimakteriet sprungit iväg med förnuftet och en skapad känsla av godhet som är utställt på en redan hårt prövad nota. De sitter på socialkontor, kravlar fram ur träverket från en av alla hundratals skattebaserade projektgrupper vars stadgar slår fast att svensken skall betala deras känslomässiga utövning (All inclusive). Starta sedelpressarna ty klimakteriet måste kosta!

Tårkanalerna må hållas fuktiga dock för om totalt kaos uppstår av 20 importerade skäggbarn, vänta då den stunden när vi deporterar miljontals. Batikhäxorna kan ställa in sig på socialkontoret i Mosul och så får vi se om Mohammed Bin-Abdallah är lika pigga på att bekosta tanternas djungelfeber.
Senast redigerad av NS_14 2017-03-29 kl. 00:01.
Citera
2017-03-29, 00:04
Medlem
20 st gubbarn är en bra början. Nästa gång kan dom skippa Boingplanet och ta ett Hercules istället å på med fallskärmar på samtliga asylbedragare.

Öppna bakre luckan på planet lagom utanför Kabuls öken och köra en perfekt fallskärmsövning på gossarna. Någon gång i framtiden kanske gossarna har nytta av sitt första fallskärmshopp?
Citera
2017-03-29, 00:05
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NS_14
Har sagt det länge att kvinnor och psykfall kommer bli den här mörka epokens sista försvarslinje för globalisterna. Så tvingas vi bevittna hur en grotesk hjärntvätt löper ut i förgreningar som känslor för omhändertagande, omsorg och i dess yttersta form: pedofili.

Det är emellertid viktigt att poängtera att det rör sig om en "godhet" som andra får betala. Ett enormt köttberg av tanter där klimakteriet springer iväg med förnuftet och en skapad känsla av godhet som är utställt på en redan hårt prövad nota. De sitter på socialkontor, kravlar fram ur träverket från en av alla hundratals skattebaserade projektgrupper vars stadgar slår fast att svensken skall betala deras känslomässiga utövning (All inclusive). Starta sedelpressarna ty klimakteriet måste kosta!

Tårkanalerna må hållas fuktiga dock för om totalt kaos uppstår av 20 importerade skäggbarn, vänta då den stunden när vi deporterar miljontals. Batikhäxorna kan ställa in sig på socialkontoret i Mosul och så får vi se om Mohammed Bin-Abdallah är lika pigga på att bekosta tanternas djungelfeber.
Jag tycker synd om Svensken.
Tycker att folket misshandlats psykiskt.
Vi har under fler generationer drillats och hjärntvättats.
Önskade att jag kunde trolla bort allt och börja om.
Göra en liten systemåterställning.

De här kvinnorna tror säkert att de gör bra saker.
De lever upp till galningarna i toppens förväntningar när de i själva verket är utnyttjade.
Citera
2017-03-29, 00:07
Medlem
Märkligast är att dom flesta verkat passerat klimakteriet och därmed borde ha vallningar istället för kåthet? Riktigt sjuka individer och så har vi en likadan vid namn Gudrun. Hon har dock alltid betett sig som en nymfoman och blottade fittan i en film när hon födde barn. Det röda läppstiftet och korta kjolarna för sin ålder kan nog vara ett tecken på att hon föredrar mörka och ensamkommande barn framför herrar i sin egen ålder. Nu inser hon förmodligen att ingen normal man skulle vilja dra över denna manhaftiga kommunist i fårakläder. Hoppas verkligen att ingen asylunge i 40-årsåldern lånar ut sin penis till denna häxa och tillfredsställer skökan.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-03-29 kl. 00:10.
Citera
2017-03-29, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laidbackk
mm är det därför kabul ligger i ruiner och det ligger bombskadade hus med skottskador överallt? Alla aattentat i Europe rensades upp samma dygn, i kabul ligger det döda över dygn och husen ligger som ruiner där ingen har städat efter sig, lite skillnad att jämför attentat här och där. Du talar från en vinkel dä du INTE varit i kabul och därför resonerar du så som du gör. SKulle du vara där en dag skulle du ändra åsikt. Naiv kallas det.

Jag kommenterar inte vad som är rätt eller fel här - men vill göra en instickare. Jag har varit på plats i Kabul och volontär-arbetat i två omgångar, första gången 2011 precis efter Osama dog, och Talibanerna inledde sin våroffensiv. Jag har ett helt gäng vänner därnere, både ex-pats och Afghaner som jag har daglig kontakt med på Facebook och Instagram.

Det ligger verkligen inga döda i ett dygn i Kabul, är du helt från vettet? Trots att det händer riktade attentat ibland, så är det inte ett land som är ociviliserat, speciellt inte Kabul som har en väl fungerande samhällsfunktion. Jag har vart där civilt, utan vare sig vakter eller skydd, och kan åka motorcykel och vandra runt på gatorna relativt fritt, men är medveten om att man ska vara försiktigt, speciellt för kriminella grupperingar som man är störst mål för som västerlänning.

Mina Afghanska vänner tycker det är vansinnigt med ungdomsflykten och manar sina vänner att stanna kvar istället. Dom lever ett fullgott liv, dom studerar, Facebockar och har ett liv därnere. Det byggs för fullt, första gången jag var där påbörjade dom bland annat ombyggnaden av Ghazi Stadium. Det finns skadade hus här och där som fått reparationer, men och jävligt mycket glättiga hus - dom rika gillar kitsch kan man gott säga därnere.

Det är fattigt, och det finns en konflikt, men folk dör inte som flugor och det finns ett fungerande samhälle.

Vill du ha bevis på att jag vart där kan du PM:a mig så kan jag visa lite bilder från mina resor till Kabul.

Edit: I Sverige dör ca 112 000 personer per år, runt 1.2% av befolkningen. I Afghanistan runt 420 00 på 30 miljoner invånare, ca 1.5%.
Senast redigerad av Jayboy 2017-03-29 kl. 00:22.
Citera
2017-03-29, 00:12
Medlem
Pungsvings avatar
Para ihop hanarna med kommunisthucklena och skicka packet.
Citera
2017-03-29, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syclone71
20 st gubbarn är en bra början. Nästa gång kan dom skippa Boingplanet och ta ett Hercules istället å på med fallskärmar på samtliga asylbedragare.

Öppna bakre luckan på planet lagom utanför Kabuls öken och köra en perfekt fallskärmsövning på gossarna. Någon gång i framtiden kanske gossarna har nytta av sitt första fallskärmshopp?

Det blev tyvärr bara 15 om det som står här stämmer:

https://www.mynewsdesk.com/se/number-vistaarinteut/pressreleases/fem-foervarstagna-kommer-inte-att-deporteras-1882794

Citat:
Representanter från rörelsen #vistårinteut är på plats vid förvaret. Fem av de förvarstagna kommer inte att deporteras idag eftersom man inte lyckats skaffa fram resehandlingar. En av de unga ensamkommande har överklagat till Europadomstolen.
Citera
2017-03-29, 00:15
Medlem
Fogsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lufttork
Jag tänkte kolla på Flightradar24, men hittar inte flighten som nämnts i tråden. Har dom hunnit landa?

Ja, planet landade i Wien för en timme sedan. Väntar på att planet åter skall lyfta, denna gång med destination Kabul. Kolla efter en Boeing 757 som lyfter från Wien med riktning österut.
Citera
2017-03-29, 00:21
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Märkligast är att dom flesta verkat passerat klimakteriet och därmed borde ha vallningar istället för kåthet? Riktigt sjuka individer och så har vi en likadan vid namn Gudrun. Hon har dock alltid betett sig som en nymfoman och blottade fittan i en film när hon födde barn. Det röda läppstiftet och korta kjolarna för sin ålder kan nog vara ett tecken på att hon föredrar mörka och ensamkommande barn framför herrar i sin egen ålder. Nu inser hon förmodligen att ingen normal man skulle vilja dra över denna manhaftiga kommunist i fårakläder. Hoppas verkligen att ingen asylunge i 40-årsåldern lånar ut sin penis till denna häxa och tillfredsställer skökan.
Nog för att de är lite bakom flötet MEN de har blivit exakt lika drillade som alla andra.
De här kvinnorna har eventuellt blivit onormalt hjärntvättade.
Våra politiker kanske är hjärntvättade de också?
Något hände vid år 68( vänsterrevolutionen)
Sedan har det gått snabbt utför.
Så förbannat sjukt allt så för mig blir det en ständig kamp.
Jag både ser och förstår beteendet hos oss.
De här tanterna rår inte för det.
De tror sig vara fulla av kärlek.
Usch!
Vi är drillade, översnälla och sjukligt anpassade efter något vi inte mår bra av.
Hämmade, tystade, styrda och mentalt blockerade.
Följer en osynlig storhjärna som låtsas vara snäll.
De här kvinnorna kommer att bli chockade när de upptäcker att de utnyttjas.
Citera
2017-03-29, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antidemokretin
Det blev tyvärr bara 15 om det som står här stämmer:

https://www.mynewsdesk.com/se/number-vistaarinteut/pressreleases/fem-foervarstagna-kommer-inte-att-deporteras-1882794

In med dom i ett Herkulesplan och på med fallskärmar så är saken biff

Edit: Har dom fått med sig den där grabben som man har försökt att skicka ut en massa gånger utan att lyckats med utvisningen,, hans kostnad va över miljonen förra året.. Något som har nämnts i MSM?
Senast redigerad av Syclone71 2017-03-29 kl. 00:28.
Citera
2017-03-29, 00:29
Avslutad
Kabul ser riktigt fint ut! Det verkar fungera bra även om kvinnorna har det skit.

https://www.youtube.com/watch?v=5EJMnKIlJGc
Citera
2017-03-29, 00:30
Medlem
NS_14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Jag tycker synd om Svensken.
Tycker att folket misshandlats psykiskt.
Vi har under fler generationer drillats och hjärntvättats.

Absolut. Sedan är det fortfarande inte tillräckligt många som förstår att man misshandlats psykiskt vilket, i ren Orwellsk mening, är den högsta formen av mentalt slaveri.

Citat:
Önskade att jag kunde trolla bort allt och börja om. Göra en liten systemåterställning.

Förstår känslan. Samtidigt skall det tilläggas att stora saker har hänt på väldigt kort tid och om man sätter in det i ett tidsperspektiv runt 15-20 år så är det ingenting man trodde då kunde hända. Man får helt enkelt inte sluta tro och hämta styrka från de ljusglimtar som finns.

Citat:
De här kvinnorna tror säkert att de gör bra saker.
De lever upp till galningarna i toppens förväntningar när de i själva verket är utnyttjade.

Absolut. Just därför är dem inte vår primära målgrupp då de rent kortsiktigt är absolut onåbara för rationella argument (sedan spelar din profil mindre roll för alla till höger om kommunister är "rasister" eller "nazister"). Dock är dem inte helt onyttiga för sådana här aktioner stärker deras tro att "staten" är "högerextrem", eller rentav "fascistisk", och det kan hjälpa till att stycka upp och försvaga regeringspartierna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in