2017-03-29, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanna.J
En skam för Sverige! Var är humaniteten? Hade ni velat skicka iväg era barn till Afghanistan och krig och helvete nej jag tänkte väl inte det. Vi måste säkra asylrätten för de människor som lider som mest, folk som flyr krig och förföljelse. Den rödgröna regeringen tar inte sitt uppdrag på allvar, förhoppningsvis kan Fi göra lite nytta efter valet 2018.

#vistårinteut

Helt riktigt. Amnesti nu! Dessa pojkar har genomlidigt tillräckligt med trauma och tortyr och sedan flytt i all hast för en ynka skärva av trygghet. Det många inte fattar här är hur jagade dom blir i Afghanistan av Talibanerna.

#vistårinteut.

Rymdkram.
Citera
2017-03-29, 15:07
Medlem
Bajsolle1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Tack för ett nyanserat inlägg. FI lär komma in i riksdagen 2018. Vet flera som ska rösta på dom.
Flera stycken antagligen fler än fem stycken kanske , vem vet kanske 100 stycken och boljeviken Gudrun blir stadsminister rentav ?
Så att alla vita svenska män som begår brott i Sverige blir utvisade rentav..... http://avpixlat.info/2017/03/27/fi-ledarens-uttalande-om-utvisningar-internationell-nyhet/
Senast redigerad av Bajsolle1 2017-03-29 kl. 15:13.
Citera
2017-03-29, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Njursaltare
Dags för batikhäxorna att byta ut
#vistårinteut. till

#vifårintekuk

Som sagt... Låt nu utvisningarna och deporteringarna fortsätta lugnt och fint​.

De har inte fått tillräckligt med den varan och tänker ta igen ? De är iaf arga och därmed är en fara för samhället
Citera
2017-03-29, 15:12
Medlem
En liten del av mig känner att jag hellre skulle se batiktanterna utvisas istället för
afghanerna.....
Citera
2017-03-29, 15:14
Medlem
klippadintungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaskborste
Asiatiska tjejers IQ i snitt lär ligga betydligt högre än hos det klientel vi fått in det senaste 10-20 åren.

Naturligtvis. Fördelningen är nog rena spegelbilder runt 100-strecket. Jag vill t.o.m gå så långt som att säga att asiatiska tjejers IQ mycket väl kan vara högre än söndercurlade bidragstagande svenska tjejer. Jag skulle gärna växla ett flertal - vi kan ju börja med dessa batikhäxor. In i arabien och njut med er.

Men det är unga män vi ska tycka synd om. Att de skiter i sina systrar och mormor hemma i byn, som nu blir måltavlor för grottmännen nästgårds, det ska vi ignorera.

Batikhycklare.
Citera
2017-03-29, 15:14
Medlem
Bajsolle1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagBlevFelaktigt
En liten del av mig känner att jag hellre skulle se batiktanterna utvisas istället för
afghanerna.....
eller våldtagna halshuggna som Batikhäxan i Kongo nyss
Citera
2017-03-29, 15:15
Medlem
jugbandbluess avatar
GP har satt asylaktivisten evalis björk på att rapportera om saken: http://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teborg/tumult-under-avvisningen-nu-har-planet-lyft-1.4213337
Citera
2017-03-29, 15:29
Medlem
Bajsolle1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
GP har satt asylaktivisten evalis björk på att rapportera om saken: http://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teborg/tumult-under-avvisningen-nu-har-planet-lyft-1.4213337
GP påstår att det fanns en Cancersjuk Afgahn som utvisades , Ingen svensk läkare har kunnat konstatera Cancer på denne däremot att den skulle vara närnare 25 år i verkligheten. GP kör Fake News .

Och om så var fallet varför skall Svenska skattebetalare bekosta tredje världens alla Cansersjuka , då kan vi snart inte bota hosta.

Man kan ringa Batikhäxan på GP och tala in ett medelande på hennes telesvar om att hon skall sluta sprida grundlösa Fake News som detta Evalis Björk 031-62 43 93
Senast redigerad av Bajsolle1 2017-03-29 kl. 16:04.
Citera
2017-03-29, 15:33
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Kommer bli bråk och kalabalik.

Folk grät tyst. Tårarna rann.

Killar som flytt undan våld, tortyr, sexuella övergrepp, flygs tillbaka. Utan pengar kommer de hamna i helvetet igen.
Vidrigt när de gjort allt de kunnat för att anpassa sig.

http://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teborg/tumult-under-avvisningen-nu-har-planet-lyft-1.4213337

Skäms för vår inhumanitet.
Utvisa kriminella och folk som inte gör rätt för sig, de får gärna ta med sig valfri nazist som lever på bidrag också. Patrask som patraskt.

Men hederliga killar som vill göra gott
Nä... burr
Citera
2017-03-29, 15:35
Medlem
de.Montforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanna.J
En skam för Sverige! Var är humaniteten? Hade ni velat skicka iväg era barn till Afghanistan och krig och helvete nej jag tänkte väl inte det. Vi måste säkra asylrätten för de människor som lider som mest, folk som flyr krig och förföljelse. Den rödgröna regeringen tar inte sitt uppdrag på allvar, förhoppningsvis kan Fi göra lite nytta efter valet 2018.

#vistårinteut

Säkra asylrätten genom att följa asylrätten dessa vuxna män saknar asyl blir inte magiskt till barn bara för att ni intalar er att män på 18+ är barn. Förhoppningsvis kan SD göra lite nytta när SD förbättrat sina siffror. Som Sveriges framtida största parti förändras spelplanen.

https://youtu.be/CNX8FyLlCzA Ett land i fullständigt kaos har givetvis sin version utav Idol.

Hur många länder är inte farliga och osäkra att leva i? Vuxna män har full rätt att sökra asyl Jag har inte stött på någon som kämpar för gubbarn som inte tjänar grova pengar på gubbarnen lite undrar jag hur mycket #vistårinteut får in.
Senast redigerad av de.Montfort 2017-03-29 kl. 15:37.
Citera
2017-03-29, 15:35
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsolle1
GP påstår att det fanns en Cancersjuk Afgahn som utvisades , Ingen svensk läkare har kunnat konstatera Cancer på denne däremot att den skulle vara närnare 25 år i verkligheten. GP kör Fake News .

Och om så var fallet varför skall Svenska skattebetalare bekosta tredje världens alla Cansersjuka , då kan vi snart inte bota hosta ens snart.

Man kan ringa Batikhäxan på GP och tala in ett medelande på hennes telesvar om att hon skall sluta sprida grundlösa Fake News som detta Evalis Björk 031-62 43 93

1. Det är inte hela världens sjuka. Det var 1.
2. Hosta behövs inte botas. Det går över av sig själv.
3. Du uppmanar till en kriminell handling. Terrorisera en individ är uppvigling.
Citera
2017-03-29, 15:38
Medlem
Ministry.of.Truths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The13

Men tråkigt nog så:
"just nu arbetar ett tiotal asyljurister med att försöka stoppa verkställigheten"

Ja man undrar ju varför advokatsamfundets Anne Ramberg är så jävla förtjust i mångkultur....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in