2017-03-28, 23:21
Medlem
Fogsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
En Boeing 757 som tar 213 passagerare, många tomma stolar i det flyget.

/Provokatör

Planet har nu mellanlandat i Wien. Gissar på att österrikarna fyller på med några flera afghaner.
Citera
2017-03-28, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Visst är det så, men det är vi och våra förfäder som byggt upp landet Sverige och sett till att hålla oss utanför krig och elände. Det är inte bara någon magisk trollkarl som trollat med sitt trollspö och sagt "simsalabim Sverige ska bli rikt".

Menar du Kabul där stridsvagnar rullar på gatorna och beväpnade soldater går runt i grupper?...
https://www.youtube.com/watch?v=hun48_ClVHc
https://www.youtube.com/watch?v=4agIZ0ENjSc
https://www.youtube.com/watch?v=5b2l2LwPZH8

https://www.youtube.com/watch?v=JDrScVo7aBs

Afghanistan är så mycket mer än det lilla du får se i media från striderna... Öppna ögonen för satan i gatan.

sök på kabul bombings... sluta sök vinklade klipp dina klipp är gamla dessutorm. förra veckan bombades ett stor jävla sjukhus, när var senast i Sverige ett sjukhus sprängdes? Aldrig hänt... lugna puckar, det är visst slump att ni fick det bra. Du kunde vara född i Afrika.
Citera
2017-03-28, 23:26
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laidbackk
sök på kabul bombings... sluta sök vinklade klipp dina klipp är gamla dessutorm. förra veckan bombades ett stor jävla sjukhus, när var senast i Sverige ett sjukhus sprängdes? Aldrig hänt... lugna puckar, det är visst slump att ni fick det bra. Du kunde vara född i Afrika.
I Paris sprängdes flera bomber utanför en fotbollsarena och besökare på en konsert blev slaktade.
Är hela Paris i krig och obeboeligt?
I Paris körde en lastbil ihjäl en jäkla massa folk på en strandpromenad, är hela Paris återigen obeboeligt? Osv osv osv.

Jag tackar mina föräldrar att jag är född i ett fredligt land utan krig, vill du att jag ska känna skuldkänslor för det?

Edit: F.ö finns det inte en jävligaste liten möjlighet att du kollat igenom alla klippen vad de handlar om.
Det är ingen resebyrå som lagt upp påhittade filmklipp om du trodde det.
Citera
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Kommentar om polisanmälan:

2:10 in i filmen. Kvinnans kroppsspråk i soffan med armen om asylanten, säger allt. Hon "äger" sitt "barn" med den gesten. Föreställ er en man med en yngre kvinna i samma position. "Barnet" ser minst sagt bedrövad ut. Drogar de honom för att han ska hålla sig lugn?

Och sedan kommentarer som "min älskade afghanpojke". Någon journalist borde gräva i det här. Hur omfattande är utnyttjandet av asylanterna? Kvinnorna beter sig, minst sagt, vidrigt för att få bekräftelse.

Konsultera gärna denna tråd: (FB) Asylkåta understimulerade kvinnors gullande med ensamkommande har frikort i media

/Provokatör
Citera
Medlem
Kebabfysikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fogster
Planet har nu mellanlandat i Wien. Gissar på att österrikarna fyller på med några flera afghaner.

Hoppas det. Tyskland skulle också börja göra sig av med afghaner. Sverige måste följa upp ordentligt med det här.
Citera
2017-03-28, 23:34
Medlem
Citat:

2:10 in i filmen. Kvinnans kroppsspråk i soffan med armen om asylanten, säger allt. Hon "äger" sitt "barn" med den gesten. Föreställ er en man med en yngre kvinna i samma position. "Barnet" ser minst sagt bedrövad ut. Drogar de honom för att han ska hålla sig lugn?

Och sedan kommentarer som "min älskade afghanpojke". Någon journalist borde gräva i det här. Hur omfattande är utnyttjandet av asylanterna? Kvinnorna beter sig, minst sagt, vidrigt för att få bekräftelse.

Det är faktiskt afghaner som just anklagar svenskor för att sexuellt utnyttja dem. Arboga kvinnan fick ju 2 olika afghaner att begå mord enligt det som läckt ut i media och hade dessförinnan eller efter det första mordet sex med unga afghanska killar. Filmade det dessutom.
Citera
2017-03-28, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
I Paris sprängdes flera bomber utanför en fotbollsarena och besökare på en konsert blev slaktade.
Är hela Paris i krig och obeboeligt?
I Paris körde en lastbil ihjäl en jäkla massa folk på en strandpromenad, är hela Paris återigen obeboeligt? Osv osv osv.

Jag tackar mina föräldrar att jag är född i ett fredligt land utan krig, vill du att jag ska känna skuldkänslor för det?

Edit: F.ö finns det inte en jävligaste liten möjlighet att du kollat igenom alla klippen vad de handlar om.
Det är ingen resebyrå som lagt upp påhittade filmklipp om du trodde det.
mm är det därför kabul ligger i ruiner och det ligger bombskadade hus med skottskador överallt? Alla aattentat i Europe rensades upp samma dygn, i kabul ligger det döda över dygn och husen ligger som ruiner där ingen har städat efter sig, lite skillnad att jämför attentat här och där. Du talar från en vinkel dä du INTE varit i kabul och därför resonerar du så som du gör. SKulle du vara där en dag skulle du ändra åsikt. Naiv kallas det.
Citera
2017-03-28, 23:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Konsultera gärna denna tråd: (FB) Asylkåta understimulerade kvinnors gullande med ensamkommande har frikort i media

/Provokatör

Det förvånar mig att det inte förs någon som helst diskussion i MSM om svenska kvinnors utnyttjande av asylanter. Den aspekten finns överhuvudtaget inte med när batiktanterna protesterar. Att några av dem faktiskt skriker högt för att de inte vill bli av med sina toyboys är så vidrigt så ... det finns inte?
Citera
2017-03-28, 23:44
Medlem
TB-303s avatar
Citat:

Visst fan handlar det om sex. Här är en till:

http://picbear.com/media/1445740547305518533_2272317255

Citat:
Jeg har tur att henne vid mej annars klarar jeg ej skolan.
Citat:
Nej det är jag som har turen att ha lärt känna dig och att få ha dig i min klass❤❤❤
Citera
2017-03-28, 23:49
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RebbelYell
För den enskilda individen är det tragiskt och bli utvisad efter att lyckats ta sig till Sverige. För att bevara välfärdssamhället är det ett måste. Lite självklander bland sjuklövern hade varit på sin plats.

Våra politiker har noll koll.
Utvisa politikerna till Afghanistan, där kan de visa sin påhittade medkänsla.
De sitter i Rosenbad och fjollar runt ibland och kramar män som BLIR AV SVENSKA REGERINGEN KALLADE BARN.
Pinsamt!
Vad är 20 stycken?
Är det någon av er som vet varför just de 20 männen ska bli utvisade?

Ska Stefan vara med och krama om dem vid avfärden?
Inlåsta hoppas jag så de inte MÖRDAR sig kvar i landet.
Citera
2017-03-28, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Inget för oss med svaga nerver. Se batikhäxornas kärleksförklaringar på egen risk.

https://www.youtube.com/watch?v=3vTL28TqnK4

De Goda Kvinnorna går till attack mot filmen.

Vi kommer att polisanmäla den här filmen eftersom den är skärmdumpar från en sluten grupp samt att den utmålar goda kvinnor som sexköpare.

Skrattar gott åt mannen 0:51 in i klippet. Han har passerat 40 med marginal. heeeeeeeeeeejråååååå säger jag
Citera
2017-03-28, 23:56
Medlem
Jag tänkte kolla på Flightradar24, men hittar inte flighten som nämnts i tråden. Har dom hunnit landa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in