2017-03-28, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
https://www.futbin.com/17/squad/2715924 valfri bbva målvakt

EDIT: https://www.futbin.com/17/squad/2715971 så går ju också om du vill ha R9

EDIT2: https://www.futbin.com/17/squad/2716034 BPL/BBVA

Tackar för tipsen. Första laget verkar riktigt schysst förutom kanske att ytterbackarna är lite för offensiva och dyra för min smak. Men tack som fan för tipsen✌
Citera
2017-03-28, 20:10
Medlem
Buffon eller Handanovic, alternativt Handanovic IF?
Citera
2017-03-28, 20:27
Medlem
fan va gött.. första försöket på WL kval och drog rakt igenom med 0 insläppta..får vi se om man hinner spela nåt i helgen med
Citera
2017-03-28, 22:01
Medlem
paras0nics avatar
Vilka spelare har relativt hög Price-Range men går för billigt? Billiga IF's tror jag är det jag eftersöker, då jag vill föra över coins mellan två accounts och vill ej riskera ban.
Citera
2017-03-28, 22:04
Medlem
Asså fan sorry för spam! Men är sjukt osäker på Calcio A. Mötte en polare nu som spelar mycket på inlägg. Släppte in 4 inlägg. Det fick mig att fundera på mittbackarna.

Spelar med Chiellini och Manolas IF. Har någon tips på uppgradering? Hur är Koulibaly tex?
Citera
2017-03-28, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Asså fan sorry för spam! Men är sjukt osäker på Calcio A. Mötte en polare nu som spelar mycket på inlägg. Släppte in 4 inlägg. Det fick mig att fundera på mittbackarna.

Spelar med Chiellini och Manolas IF. Har någon tips på uppgradering? Hur är Koulibaly tex?

provade MOTM Koulibaly och han är katastrof.. vinner allt på huvudet och stark men helt ur position väldigt ofta pga WR.. jag kör Manolas och Bonucci tycker de är bra som fan..Även IF Benatia är väldigt bra
Citera
2017-03-28, 22:10
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
fan va gött.. första försöket på WL kval och drog rakt igenom med 0 insläppta..får vi se om man hinner spela nåt i helgen med

Grattis! Inte noll insläppta, men fyra raka segrar i alla fall för mig Kross i finalen när motståndaren satsade allt framåt. Första gången jag är kvalificerad. Aldrig satsat på WL alls eftersom jag kommer hinna köra max fem matcher per helg typ. Men blir kul att testa på!
Citera
2017-03-28, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Grattis! Inte noll insläppta, men fyra raka segrar i alla fall för mig Kross i finalen när motståndaren satsade allt framåt. Första gången jag är kvalificerad. Aldrig satsat på WL alls eftersom jag kommer hinna köra max fem matcher per helg typ. Men blir kul att testa på!

Grattis till dig med inte heller haft tiden att spela WL.. inte ens säkert jag har det i helgen menmen.. jobbar vanligtvis helger så har inte brytt mig utan satsat på trading istället kan va trevligt iofs men lite fria packs så småningom
Hade 3-0, 3-0, 2-0 3-0
Citera
2017-03-28, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Vilka spelare har relativt hög Price-Range men går för billigt? Billiga IF's tror jag är det jag eftersöker, då jag vill föra över coins mellan två accounts och vill ej riskera ban.

tipsade om if david villa vid denna fråga tidigare..
Citera
2017-03-28, 23:12
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Är IF Villa nåt att ha? Funderar på han bredvid SBC Giovinco i 4312 eller 41212(2) men då lär jag väl behöva ha Pirlo som CAM? Kanske passar som CM annars? Så dålig defensiv bara :/

Skulle vara kul att få in IF Martinez från MLS där också på topp men blir svårt då han är från dålig klubb och land. Gillar inte att bygga ihop lag som alla kör med (typ Smalling, Bailly, Martial osv.)

Edit får ihop detta men dålig defensiv på Pirlo som sagt: https://www.futbin.com/17/squad/2720961
Edit2: nä inte full kemi såg jag nu.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2017-03-28 kl. 23:22.
Citera
2017-03-28, 23:13
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk

Såg att m4sta spelat med MOTM Koulibaly och tyckte han var katastrof. Jag lirade precis WL-kvalet med honom (vanliga kortet) och är lite chockad. Förväntade mig också en mittback som hade varit lite här och var, men han överraskade positivt och tyckte inte han var ur position mer än någon annan. Dessutom springer han ju som ett djur och stark som en oxjävel.

Sen är ju varje spelare helt jävla olika från person till person, så det är svårt det där.
Citera
2017-03-28, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Är IF Villa nåt att ha? Funderar på han bredvid SBC Giovinco men då lär jag väl behöva ha typ Pirlo som CAM? Skulle vara kul att få in IF Martinez från MLS där också på topp men blir svårt då han är från dålig klubb och land. Gillar inte att bygga ihop lag som alla kör med (typ Smalling, Bailly, Martial osv.)

https://www.futbin.com/17/squad/2720877 slängde ihop detta sj nyss...kostar en del
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in