Citat:
Ursprungligen postat av
ReclaimYourMind
Nu har Teddys tjej som bor i Tyskland skrivit till PM här på FB. Hon skäller ut mig och säger i stort sett att jag är en dålig vän och dålig människa. Hur kunde jag göra så mot dessa fina killar? Ja de är otroligt fina BORTSETT från att de har knullat sönder mig sedan jag var 11 år samt många av mina vänner och deras egen syster. Hon försöker ge mig skuldkänslor på nytt men Fuck you!
Om du kan, spara och dokumentera allt. Det kan finnas värdefull information som polisen har nytta av.
Det jag spontant kommer att tänka på är att Teddys tjej själv har blivit utsatt, alternativt förgripit sig på andra. Det behöver inte vara så, men ilska är en av försvarsmekanismerna när man känner sig hotad. Hon borde rimligtvis känna till det hela. I normala fall borde hon tacka dig för att helvetet får ett slut för barnen och ungdomarna. Bryr hon sig inte ett dyft om dem?
Att du anmält är en möjlighet för förövarna att få hjälp att bryta ett destruktivt beteende, de kommer att inse och bearbeta att de skadat många människor. Du gör dem en tjänst. Att de har fina egenskaper också förtar inte de avskyvärda handlingarna.