Citat:
Ursprungligen postat av
Kaliber007
Du har inte gjort ett fel. Du är ett brottsoffer som har fått stora konsekvenser av deras grova hjärntvätt och övergrepp. Kollade igenom dina tidigare trådar och detta har djälvklart påverkat ditt liv väldigt negativt. Att redan som elvaåring bli lurad av pedofiler som du tror det är dina vänner var början på en mycket sorgsen historia.
Du verkar dock stark och du kan förhoppningsvis gå vidare.
Du ska berätta och spara alla sms och samtal med denna pskyo flickvän och ge det till polisen.
Jag vet att jag kommer fixa detta men.. Känner mig mentalt slutkörd och försöker återhämta mig men händer någonting hela tiden som distraherar. Vill inget hellre än att få komma bort ett tag till en avlägsen plats där jag kan få lite tid att läka. Bryr mig inte om dyra bilar, märkeskläder eller något annat materiellt, inre frid och harmoni is all i want! Tyvärr finns inte resurserna/verktygen till det än så får försöka hitta andra sätt samt försöka glädjas av vetskapen att den dagen kommer att komma. Ja gud vilken pärs detta är och har varit. Ännu är det inte över heller, ja hujeda mig!
Måste bara tacka ännu en gång till alla som har hjälpt mig på ett eller annat sätt, ni vet vilka ni är. Ton av kärlek till er! I de mörkaste av stunder har ni givit mig ljus, medel, samt ork att fortsätta trots allt. Som en skänk från ovan! Ni är ljus!