2017-03-28, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Klart hon är som sambo till en av männen som är häktad och förmodligen kommer att dömas till fängelse för lång tid framåt. Som sambo är även hon "hjärntvättad" till att det onormala livet accepterats till att vara normalt. Hon är säkert livrädd för vad som nu skall hända, speciellt med henne själv.

Mest troligt har hon gått in i förnekelse och försvarar sitt liv och de sätt hon och sambon levt. Nu när det hon betraktat som normalt av omvärlden betraktas som sjukt onormalt samt brottsligt.

Japp, spot on. Tittar man på hennes FB så är det precis så.
Citera
2017-03-28, 20:24
Medlem
Venators avatar
ReclaimYourMind, du har min stora beundran för att ha frigjort dig från den mentala bur bröderna placerat dig i. Jag känner mig trygg över att du kan bygga en ny framtid för dig i vetskap om att du gjort något stort och modigt. Det kommer att vara tungt ibland, givetvis, men det du har gjort handlar inte bara om rättvisa för dig och de andra offer som redan är drabbade. Du har med säkerhet nu också räddat ett antal framtida nya offer från att bli utsatta för övergrepp. Barn som nu får växa upp och leka utan att drabbas av detta mörker. Som får chansen att lära sig förtroende och utveckla sunda relationer. Jag hoppas att det är en tanke som får dig att sträcka på dig. Kanske är det också en tanke att ta med sig för andra som har möjlighet att vittna mot bröderna, med ännu tvekar om ifall de vågar och och orkar....
Citera
2017-03-28, 20:44
Medlem
Sesambiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan

Sjukt, hon har bytt profilbild till en där hon sitter och lipar.
Och har skrivit att hon stoppar handen i elden för deras skull.
Seriöst, ska bli intressant hur hon ställer sig när det börjar hetta till ordentligt och Teddy&Björnen ska dömas i domstol.
När alla bevis ligger på bordet...kommer då Cr*m Vert*go (*=i) stå och försvara deras handlande?
Har hon haft någon form av förhållande med denna slymiga varelse så har nog även hon några lik i garderoben, alternativt några filmer på sin dator...

https://m.facebook.com/?_rdr#~!/S.Vert*go
(*=i)
Citera
2017-03-28, 22:16
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan

Ja, man anar mycket komplexitet i den profilen. Hon står upp för dem, men se på bilderna... unga kvinnor som gråter, som ser ut att sörja, teckningar av tjejer som har kroppar som i tidig pubertet som har automatvapen. Jag är ingen freudian och jag ska inte tolka, men oj. Det finns en märklig värld därute.
Citera
2017-03-28, 22:19
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattsvin
Bra skrivet. Håller med fullständigt!

Tack, jag tror det är viktig dimension. Att den som har möjlighet att anmäla tänker så även om det är svårt och gör ont och man kanske har skuldkänslor och känner sig medskyldig... kunna gå förbi en skolgård och ser barn som leker och tänka "kanske det är någon av dem som slipper gå igenom det jag gått igenom eftersom har jag anmält".
Citera
2017-03-28, 23:36
Medlem
ReclaimYourMinds avatar
Vill tacka från djupet av mitt hjärta till alla som har stöttat mig och skrivit. Det betyder mycket i tuffa tider som dessa. Önskar att jag kunde resa bort någon stanns ett tag och bara släppa allt detta för ett tag. Teddys tjej gav mig skuldkänslor på nytt idag men hon vet ingenting och jag känner dem 1000 gånger bättre än henne. Släpper det hon skrev nu.

Kärlek till alla goda människor där ute!
Citera
2017-03-29, 00:32
Medlem
borgir82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReclaimYourMind
Vill tacka från djupet av mitt hjärta till alla som har stöttat mig och skrivit. Det betyder mycket i tuffa tider som dessa. Önskar att jag kunde resa bort någon stanns ett tag och bara släppa allt detta för ett tag. Teddys tjej gav mig skuldkänslor på nytt idag men hon vet ingenting och jag känner dem 1000 gånger bättre än henne. Släpper det hon skrev nu.

Styrka till dig! Du är en hjälte
Citera
2017-03-29, 10:27
Medlem
Citat:

Du har inte gjort ett fel. Du är ett brottsoffer som har fått stora konsekvenser av deras grova hjärntvätt och övergrepp. Kollade igenom dina tidigare trådar och detta har djälvklart påverkat ditt liv väldigt negativt. Att redan som elvaåring bli lurad av pedofiler som du tror det är dina vänner var början på en mycket sorgsen historia.

Du verkar dock stark och du kan förhoppningsvis gå vidare.

Du ska berätta och spara alla sms och samtal med denna pskyo flickvän och ge det till polisen.
Citera
2017-03-29, 14:04
Medlem
ReclaimYourMinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaliber007
Du har inte gjort ett fel. Du är ett brottsoffer som har fått stora konsekvenser av deras grova hjärntvätt och övergrepp. Kollade igenom dina tidigare trådar och detta har djälvklart påverkat ditt liv väldigt negativt. Att redan som elvaåring bli lurad av pedofiler som du tror det är dina vänner var början på en mycket sorgsen historia.

Du verkar dock stark och du kan förhoppningsvis gå vidare.

Du ska berätta och spara alla sms och samtal med denna pskyo flickvän och ge det till polisen.
Jag vet att jag kommer fixa detta men.. Känner mig mentalt slutkörd och försöker återhämta mig men händer någonting hela tiden som distraherar. Vill inget hellre än att få komma bort ett tag till en avlägsen plats där jag kan få lite tid att läka. Bryr mig inte om dyra bilar, märkeskläder eller något annat materiellt, inre frid och harmoni is all i want! Tyvärr finns inte resurserna/verktygen till det än så får försöka hitta andra sätt samt försöka glädjas av vetskapen att den dagen kommer att komma. Ja gud vilken pärs detta är och har varit. Ännu är det inte över heller, ja hujeda mig!

Måste bara tacka ännu en gång till alla som har hjälpt mig på ett eller annat sätt, ni vet vilka ni är. Ton av kärlek till er! I de mörkaste av stunder har ni givit mig ljus, medel, samt ork att fortsätta trots allt. Som en skänk från ovan! Ni är ljus!
Citera
2017-03-29, 18:10
Medlem
ReclaimYourMinds avatar
Jag klarade det!

Lyckades få ett annat offer att gå till polisen och berätta. Nu kommer båda med absolut största sannolikhet att dömmas till långa fängelsestraff och har förhoppningsvis räddat ett barn eller två på kuppen! Tack gode gud, jag har då blivit bönhörd. Nu måste jag bara själv hålla ut till huvudförhandlingarna, rättegångarna ect. En del av mig känner mig fast och vill bara slänga sig framför ett tåg och en annan del vill fortsätta kämpa, kämpa för mitt liv! Just nu leder kämparsidan som tur är.

Love & Light
Citera
2017-03-29, 18:38
Medlem
Citat:
Jag klarade det!

Lyckades få ett annat offer att gå till polisen och berätta. Nu kommer båda med absolut största sannolikhet att dömmas till långa fängelsestraff och har förhoppningsvis räddat ett barn eller två på kuppen! Tack gode gud, jag har då blivit bönhörd. Nu måste jag bara själv hålla ut till huvudförhandlingarna, rättegångarna ect. En del av mig känner mig fast och vill bara slänga sig framför ett tåg och en annan del vill fortsätta kämpa, kämpa för mitt liv! Just nu leder kämparsidan som tur är.

Love & Light

Härligt att höra, starkt!
Citera
2017-03-29, 20:35
Medlem
Venators avatar
Citat:
Jag klarade det!

Love & Light

Du är så stark och kan vara så stolt över dig själv. Kan ni stötta varandra också...? Ni som båda är offer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in