2017-03-22, 02:13
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R
All noterade väl också att en av Sofias kompisar på möhippan var åklagaren från Nyköping som tidigare var med i SVT:s kortare satsning "Domstolen - friad eller fälld?".

Ja, hon är väl från Karlskrona och den här tjejen var ju från "Blekinge", så förmodligen är väl även hon från Karlskrona.
Citera
2017-03-22, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Ja, att Bert har högre värde än Ellen stor jag fast vid. Skulle gissa att han är gift eller i alla fall förlovad inom 5 år något jag knappast tror att Ellen är. Men att han har högre värde än Ellen beror ju inte på att han har högt värde. Det har han inte utan det beror på att Ellen har extremt lågt värde.

Kvinnor kan aldrig se objektivt på de här typen av frågor utan säger i regel vad de hoppas på, inte på hur det faktiskt är. I det här fallet hoppas kvinnor att män inte ska döma ut Ellen pga hennes ofeminina utseende och feministiska åsikter. Men sanningen är en annan.

Du fick rätt. Bert är numera gift och Ellen singel.

Ellen kritiserar programmet
http://www.expressen.se/noje/deltagarens-kritik-mot-svt-programmet/
Senast redigerad av avec 2017-03-22 kl. 02:49. Anledning: På
Citera
2017-03-22, 15:18
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avec

Var hittar du att Bert är gift?

Ellen kommer att vara singel tills hon själv inser att hon är lebba.
Citera
2017-03-22, 19:39
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avec

https://www.ratsit.se/19830419-Bert_Kennet_Wilhelm_Persson_Sundbyberg/Jsp5Jmjru8efRY-ObBovDBAhQn3boMW_GGIqFklgoq0

En tjej som bor där, men gifta är de inte.
Citera
2017-03-25, 11:07
Medlem
Durochmolls avatar
Skulle det redan nu gå att kolla upp om årets deltagare fortfarande bor ihop? Eller väntar de med att byta namn och byta bostadsadress till sista programmet är sänt?

Jag hoppas verkligen på medelåldersparet Louise och Michael. De verkade så snälla båda två.
Det yngre paret inbillar jag mig kommer bråka mycket, han kommer nog få behandla henne som en prinsessa, men inte få ut så mycket uppskattning tillbaka.
Det äldre paret kändes utseendemässigt som en konstig matchning. Fast sen kan jag inte förstå varför de tar med 50+ are överhuvudtaget. Det har ju tidigare år gått snäppet sämre för de äldre. Sen har de ju redan varit gifta och fått barn ( iaf i år och förra året). Det har ju redan "lyckats" en gång. Bättre att satsa på såna som nästan alltid varit singlar.

Edit, spolier:
Senast redigerad av Durochmoll 2017-03-25 kl. 11:21.
Citera
2017-03-25, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Skulle det redan nu gå att kolla upp om årets deltagare fortfarande bor ihop? Eller väntar de med att byta namn och byta bostadsadress till sista programmet är sänt?

Jag hoppas verkligen på medelåldersparet Louise och Michael. De verkade så snälla båda två.
Det yngre paret inbillar jag mig kommer bråka mycket, han kommer nog få behandla henne som en prinsessa, men inte få ut så mycket uppskattning tillbaka.
Det äldre paret kändes utseendemässigt som en konstig matchning. Fast sen kan jag inte förstå varför de tar med 50+ are överhuvudtaget. Det har ju tidigare år gått snäppet sämre för de äldre. Sen har de ju redan varit gifta och fått barn ( iaf i år och förra året). Det har ju redan "lyckats" en gång. Bättre att satsa på såna som nästan alltid varit singlar.

Edit, spolier:

Citera
2017-03-26, 11:35
Medlem
zBr9s avatar
■ Beskrivning av spoiler
Spoilers skall ha en beskrivning av innehållet för att det skall vara lätt att veta vad som avses
utan att behöva öppna och läsa spoilern.
Det behöver inte vara mer än en en kort liten beskrivning, tex säsong och avsnitt som inlägget/texten avser.

/moderator
Citera
2017-03-26, 22:31
Medlem
knullklassons avatar
Varför är det avsnitt ett som visas på SVT nu? Jag trodde det skulle vara nytt avsnitt idag. När fan visas andra avsnittet?
Citera
2017-03-27, 03:05
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
De kvinnor som söker till programmet är förvirrade och är i förnekelse om attraktionens (avgörande)betydelse, de har lurats till att tro att attraktion ska kunna växa fram. Det blir ett rejält uppvaknande för många av dem, på brudgummens bekostnad.
Nja, Annabelle började ju gilla Vebjørn trots att hon från början inte kände attraktion och såvitt jag har läst är de fortfarande tillsammans, cirka 3 år senare.

Jamie i första amerikanska säsongen började gråta när hon såg Doug vid altaret för hon tyckte han var så oattraktiv, men efter någon vecka började hon attraheras av honom och sedan blev hon störtkär. De är gifta fortfarande och väntar barn.

Jaclyn i amerikanska andra säsongen tyckte att Ryan var oattraktiv och behandlande honom som en kompis, men blev tänd på honom senare och de valde att fortsätta vara gifta, även om de bröt upp efter några månader.

Samantha i amerikanska tredje säsongen tyckte att Neil var oattraktiv, omanlig och hade konstiga ögon, men ändrade sig och blev kär i honom framåt slutet av experimentet (fast han valde att skiljas då hon behandlat honom så illa från början).

Det finns ganska många exempel som talar emot din tes.
Citera
2017-03-27, 09:30
Medlem
Är det bara jag som känner igen den här Michael ? han har varit med i något annat program? fan kan inte placera honom.
Citera
2017-03-27, 11:34
Medlem
Jag hoppas att alla unga män som har problem att få kvinnor använder avsnitt 2 och Michael som ett avskräckande exempel på hur man inte ska bete sig för att attrahera en kvinna. Hans kommunikation genom ögonkontakt, ansiktsuttryck, kroppsspråk, fysiskt men även muntligt är i det närmaste obefintlig.

Sedan är Magnus ett bra exempel på hur man kan komma undan med det mesta. Trots hans fadäs vid vigselns början lyckades han reda upp det, just för att han kommunicerar och är öppen.
Senast redigerad av avec 2017-03-27 kl. 11:46.
Citera
2017-03-27, 16:45
Medlem
Herregud flintskallen grät verkligen igenom hela bröllopsceremonin

Michaels feminist brud verkar inte känna attraktion så jag förstår att Michael (den snälle) höll lite avstånd och inte kunde slappna av. Annars tror jag att han är chill och skön att vara med men hon gjorde konstant konstigs miner och vill nog ha en prins medan hon själv inte har nåt att erbjuda. Dvs som alla tjejer idag.

Det äldre paret kommer nog gilla varandra, trots att hon är 8-10 år äldre så ser hon faktiskt rätt så bra ut (för att vara 58) hon tränar det såg man tydligt när hon skulle ut med hunden. Däremot ser det väldigt off ut med tatuerade? ögonbryn!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in