Citat:
Ursprungligen postat av
hasselmuz
Finns ju ingen chans att detta förhållande håller, men jag tror inte heller att han vädrar sina åsikter om hennes ålder offentligt, hon ser ju mycket äldre ut än han. Han skyller väl på nåt annat, oklart vad än så länge.
Jag trodde att experterna ville lyckas i detta men det verkar inte finnas sunt förnuft där.
Dessa "experter", man blir ju trött på att se dessa ansikten säsong efter säsong, de har misslyckats fatalt och väljer ändå att dyka upp i en tredje säsong, förmodligen för pengarnas skull och kändisskapet som ger skjuts åt deras verksamheter.
Jag kan inte se på vilket sätt deras parning skulle vara bättre denna gång. Som sagt, en 50-årig man med en 58-årig kvinna är inte bra, men kanske mannen ville vara snäll och kört med floskler såsom att "åldern saknar betydelse".
Killen med mössan är ganska kul och lite provocerande men också labil som person och med vissa komplex, troligen på grund av en tuff barndom. Att se honom försöka få ihop det med den fina tjejen som övervärderar sitt utseende kan bli årets tv-underhållning.