Citat:
Ursprungligen postat av
Jim.Carr3y
Känner igen detta. Som jag tidigare har skrivit i tråden så bor jag i västra Skåne vid havet. Alltså en stor andel tjejer från Danmark hamnar i ens matches. Då jag ser att de har danska namn, eller dansk skola/jobb under namnet så tar jag mig inte ens tid att swipa höger, men ibland är man för snabb eller så syns det bara inte. Bara om det är en 10/10. Har haft användning av det när jag varit över i Köpenhamn med kompisar och träffat någon matchning. Men det händer inte allt för ofta, så egentligen tycker jag bara det är irriterande när man får meddelande från en danska. Har inte tid eller lust för att simma över havet för ett potentiellt ligg. Får min goda andel här hemma i Sverige.
Har märkt att visa från Danmark tycker det är lika jobbigt som oss från Sverige. Att det är segt och slöseri med tid. Tycker Tinder borde lösa detta på något vis. Hade hellre bott längre upp i Sverige och lyckats få in från Norge om man ska se det från det synvinkeln. Har svårt för danskan i tal.
Inte lätt när man jobbar i Köpenhamn och är där nästen varje dag, hade jag inte jobbat där så hade jag också valt inte swipa höger.
Dessutom är danskarna rejält fula

Blir mycket vänster swipe i Köpenhamn till skillnad när man är i Sverige.
Känns Stockholm och Göteborg är enda alternativ då dessa städer är "isolerade" än västra Skåne. Var en dag i Trelleborg, fick tom med match från gränsstaden Rostock, Stralsund i Tyskland.