Citat:
Ursprungligen postat av
Vidje
Han har förhörts upplysningsvis, som alla de andra utom Sture.
Mig veterligen har P-A J aldrig varit misstänkt för mordet på Eva, än mindre förhörd i egenskap av misstänkt gärningsman, detta är fakta som du kan lägga till i din hög av "obestridliga" fakta.
Enligt dig får jag inte ifrågasätta kriminalteknikerns utlåtande om att fyndplatsen och brottsplatsen är densamma trots att århundradets hällregn hade pågått under hela natten och alla graverande spår och bevis var förstörda, för det är "fakta" skriver du, och dom ska man hålla sig till...
Men själv får du minsann hävda att P-A J är skyldig med 110% säkerhet trots att P aldrig ens har varit misstänkt för mordet på Eva, än mindre förhörd i egenskap av misstänkt GM. Att han aldrig har varit det är också "fakta". Men du har tydligen ensamrätt att "bestrida fakta" och påstå att P är skyldig men jag får i min lgh-teori enligt dig INTE "bestrida fakta" genom att ifrågasätta om kriminalteknikern kan ha gjort en felbedömning av brottsplatsen med tanke på att den var totalförstörd av århundradets hällregn?
Hör du inte själv hur sjukt det låter? DU har rätten att ifrågasätta fakta men inte jag?
Vad gav dig rätten att totalsåga och bespotta mig i ett 10-tal inlägg igår kväll, när du själv inte håller dig till fakta? Du vill motbevisa att P. är skyldig och jag kanske vill motbevisa eller åtminstone ifrågasätta om mordplats och fyndplats verkligen var densamma, vad är skillnaden?
Förmodligen är skillnaden att min lgh-teori inte passar in i din agenda och därför ska den utplånas eller så är det så enkelt att du anser dig vara en högre stående människa än mig och andra här i tråden.